hahaha nou bijnaaa niet.. scheelt weinig ;-)quote:Op zondag 2 februari 2014 21:38 schreef marc0871 het volgende:
ach, zolang hij nog naar de tv mag kijken, valt het nog best mee.
zat laatst een stukje te lezen, dat er een vrouw was, die haar man verbood tv te kijken, omdat hij dan andere vrouwen zou kunnen zien.
dat komt dan denk ik toch uit onzekerheidquote:Op zondag 2 februari 2014 21:40 schreef pinkcolor het volgende:
[..]
hahaha nou bijnaaa niet.. scheelt weinig ;-)
Wat er dan zou kunnen gebeuren? Dat hij haar aantrekkelijker vind ofzo? Treurig he is het niet pff
Ziekelijke jaloezie is nooit normaal. Gezonde jaloezie is oke. In een relatie behoor je elkaar te vertrouwen.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:41 schreef hulkhogan het volgende:
Als je van iemand houdt is jaloezie ( vind ik ) normaal.. Bang om diegene te verliezen..
dat lijkt me wel jaquote:Op zondag 2 februari 2014 21:49 schreef pinkcolor het volgende:
Misschien toch tijd voor een psycholoog?
Denk dat dat een goed idee is.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:49 schreef pinkcolor het volgende:
Uit de illusie stappen dat dit iets te maken heeft met hem en inzien dat dat een verhaaltje is wat je jezelf wijsmaakt om zo aan het werkelijke probleem te ontsnappen; namelijk hoe jij over jezelf denkt en voelt. Doen alsof het door iets of iemand buiten je komt is niet meer dan vluchten voor wat er echt dwars zit.quote:
Ja tijdens uitgaan.. om te kunnen genieten. Anders kan ik dat gewoon niet. Dan ben ik teveel bezig met wie naar wie aan het kijken is. Vermoeiend! Ik heb nog liever een full time baan met 30 kinderenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat lijkt me wel ja
als je jezelf verdoofd met drank en zo
Er schijnen ook medicijnen te zijn die je rustiger maken waardoor je het gevoel krijgt dat het je niet meer zo interesseert allemaal, heeft iemand op mijn werk ook gehad, die had een vader die al die pilletjes nam en het werkte voor haar ook perfect, wie weet met de huisarts het daarover hebben eerst, wat die ervan denkt.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:49 schreef pinkcolor het volgende:
Dus kort gezegd bedoel je: Ik accepteer mezelf niet en ben ik met hem om mezelf wel te kunnen accepteren?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:53 schreef Canillas het volgende:
[..]
Uit de illusie stappen dat dit iets te maken heeft met hem en inzien dat dat een verhaaltje is wat je jezelf wijsmaakt om zo aan het werkelijke probleem te ontsnappen; namelijk hoe jij over jezelf denkt en voelt. Doen alsof het door iets of iemand buiten je komt is niet meer dan vluchten voor wat er echt dwars zit.
Als jij, even bot gezegd, het idee van een relatie hebben gebruikt om negatieve ideeën/gevoelens over jezelf weg te duwen (ik heb hem dus dat ik negatief over mezelf ben klopt niet) en die ideeën/gevoelens omhoog dreigen te komen wanneer die fantasie niet meer 'realiteit' dreigt te zijn te zijn (hetgeen waarmee je je minderwaardigheidgevoelens wegduwt 'werkt' niet meer) dan is dat waarom de paniek toeslaat; ''als hij een ander leuk vind em mij niet meer/minder kan ik hem niet meer gebruiken om voor mezelf te vluchten''. Wat je normaal wegduwt komt dan omhoog met alle extra kracht die je het met het wegduwen gegeven hebt, zoals met een ballon onder water.
Je volstoppen met pillen die je gevoelsleven verdoven is geen oplossing. TS kan het beste met een psycholoog gaan praten, dan bekijkt hij/zij wat het beste kan helpen.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:53 schreef F1978 het volgende:
[..]
Er schijnen ook medicijnen te zijn die je rustiger maken waardoor je het gevoel krijgt dat het je niet meer zo interesseert allemaal, heeft iemand op mijn werk ook gehad, die had een vader die al die pilletjes nam en het werkte voor haar ook perfect, wie weet met de huisarts het daarover hebben eerst, wat die ervan denkt.
dat lijkt me briljant ja, je probleem onderdrukken met een of ander raar medicijn ipv het aanpakkenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:53 schreef F1978 het volgende:
[..]
Er schijnen ook medicijnen te zijn die je rustiger maken waardoor je het gevoel krijgt dat het je niet meer zo interesseert allemaal, heeft iemand op mijn werk ook gehad, die had een vader die al die pilletjes nam en het werkte voor haar ook perfect, wie weet met de huisarts het daarover hebben eerst, wat die ervan denkt.
dan belemmert het je dus, als zoiets je belemmert is een psycholoog een goed ideequote:Op zondag 2 februari 2014 21:53 schreef pinkcolor het volgende:
[..]
Ja tijdens uitgaan.. om te kunnen genieten. Anders kan ik dat gewoon niet. Dan ben ik teveel bezig met wie naar wie aan het kijken is. Vermoeiend! Ik heb nog liever een full time baan met 30 kinderen
Nee dat is inderdaad geen goed idee.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat lijkt me briljant ja, je probleem onderdrukken met een of ander raar medicijn ipv het aanpakken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |