Als erover praten niet werkt.....wat werkt er dan wel?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:44 schreef RonnieGardocki het volgende:
Praten erover lijkt ook niet te helpen. Dan krijg ik antwoorden als 'Je snapt me toch niet' of 'laat maar oke'. Ook een erg 'vrouwelijk' iets weer.
Wellicht er op een andere manier over praten, maar geen idee hoe of wat. Het gebruikelijke 'je kan me vertrouwen ik doe echt niks' en 'ik praat gewoon normaal met ze, ik geef alleen om jou' helpt niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:49 schreef complicate het volgende:
Als erover praten niet werkt.....wat werkt er dan wel?
Ik denk ook dat het gewoon haar onzekerheid is, maar het werd zo erg dat ik aan mezelf ging twijfelen. Zovan: Doe ik misschien onbewust heel stiekem?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:50 schreef aequus het volgende:
Laat anders de gesprekken gewoon zien, en als ze je niet vertrouwd wil dat niet perse zeggen dat jij daarvan de oorzaak bent.
En wat zegt jouw gevoel over jullie relatie? Klinkt vermoeiend als je met het ander geslacht niet mag praten of continu verantwoorden waarom je het doetquote:Op zondag 2 februari 2014 12:49 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Wellicht er op een andere manier over praten, maar geen idee hoe of wat. Het gebruikelijke 'je kan me vertrouwen ik doe echt niks' en 'ik praat gewoon normaal met ze, ik geef alleen om jou' helpt niet.
Boos worden ook niet overigens.
Wat is daar erg aan volgens jou?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:53 schreef 1410 het volgende:
Ik zou het persoonlijk ook niet erg leuk vinden als mijn vriend met meisjes praat uit verveling. Je kan toch ook wat anders gaan doen?
nja het zijn wel meiden die hij al jaren spreekt, dus waarschijnlijk al voor deze relatie.. Zou jij het fijn vinden dat je het contact met al je mannelijke vrienden moet opgeven zodra je een vriend krijgt?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:53 schreef 1410 het volgende:
Ik zou het persoonlijk ook niet erg leuk vinden als mijn vriend met meisjes praat uit verveling. Je kan toch ook wat anders gaan doen?
Heb noodgedwongen heel veel vrije tijd momenteel. Daar komt het vooral door.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:53 schreef 1410 het volgende:
De eerste maanden was het allemaal geen probleem, daarom komt het als een verrassing dat het nu zo erg wordt.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:54 schreef complicate het volgende:
En wat zegt jouw gevoel over jullie relatie? Klinkt vermoeiend als je met het ander geslacht niet mag praten of continu verantwoorden waarom je het doet
Dan nog, is er niks mis om met het ander geslacht te praten hoor.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:55 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Heb noodgedwongen heel veel vrije tijd momenteel. Daar komt het vooral door.
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:55 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
De eerste maanden was het allemaal geen probleem, daarom komt het als een verrassing dat het nu zo erg wordt.
Dan gaat ze zeggen "maar je snapt mij niet" e.d.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Laat haar gewoon alles lezen zodat ze kan zien dat ze moeilijk doet om niks.
Goed idee. Hopen dat ze dan niet denkt dat ik vlug normale gesprekken ben gaan voeren om dat zogenaamd als bewijs te laten zien, maargoed dat is misschien een vergezochte gedachtequote:Op zondag 2 februari 2014 12:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Laat haar gewoon alles lezen zodat ze kan zien dat ze moeilijk doet om niks.
Ik weet dat ze praat met een gast die ik niet ken. Een keer heel kort het gesprek gezien, niks aan de hand. Ik ben niet jaloers en vertrouw haar.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:57 schreef opgebaarde het volgende:
Wat zou jij er van vinden als jouw vriendin met drie onbekende gasten haar verhalen deelt via whatsapp?
Ik zou er persoonlijk geen moeite mee hebben, maar ik ben TS dan ook nietquote:Op zondag 2 februari 2014 12:57 schreef opgebaarde het volgende:
Wat zou jij er van vinden als jouw vriendin met drie onbekende gasten haar verhalen deelt via whatsapp?
Ik irriteer me er aan als ik een iOS apparaat van iemand leen en diegene niet weet hoe dit werkt en 50 apps open heeft staan ofzoquote:Op zondag 2 februari 2014 12:57 schreef Zolder het volgende:
Ik heb eens een vriendin gehad die in mijn whatsapp heeft lopen kijken terwijl ik aan het douchen was.. (op de iPhone kan je zien welke App als laatste geopend is door 2 x op home te drukken)
Niet direct geconfronteerd, maar ik wist genoeg
Dan kan ze naar boven scrollen toch.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:57 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Goed idee. Hopen dat ze dan niet denkt dat ik vlug normale gesprekken ben gaan voeren om dat zogenaamd als bewijs te laten zien, maargoed dat is misschien een vergezochte gedachte
Een maat van mij heeft er ook een stuk of 100 openstaan, tot en met 2012 aan toe.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:59 schreef aequus het volgende:
Ik irriteer me er aan als ik een iOS apparaat van iemand leen en diegene niet weet hoe dit werkt en 50 apps open heeft staan ofzo
Ik vind het zelf oké als het bijv. collegiaal contact is of dat je binnen een vriendengroep afspreekt om wat te gaan doen via whatsapp. Natuurlijk kun je soms met het andere geslacht praten, maar ik vind het erg onzinnig om elke keer als je je verveelt (en dus blijkbaar ook als ze bij elkaar zijn en televisie kijken) je naar een meisje moet appen die eigenlijk geen echte vriend is maar een vage kennis. Als je genoeg aan elkaar en je vrienden hebt, heb je die aandacht niet nodig vind ik. Ik kan mij heel goed verplaatsen in ts zijn vriendin, maar iedereen denkt daar anders over.quote:
Dit zegt toch echt genoeg; Dan gaat zij achter alles iets zoekenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ze is gewoon iemand die voor alles een verklaring wil hebben, dus als jij zegt "het is niets", denkt ze dat het juist wel iets is.
Jij deelt al langere tijd een hoop met vier onbekenden en dat verandert niet naar gelang de lengte van jouw relatie met je vriendin. Dan is het niet raar dat jouw vriendin gaat twijfelen of zich gepasseerd voelt.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:58 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Ik weet dat ze praat met een gast die ik niet ken. Een keer heel kort het gesprek gezien, niks aan de hand. Ik ben niet jaloers en vertrouw haar.
Maar dat zou naar verloop van tijd weg moeten ebben als je over alles open bent.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Dit zegt toch echt genoeg; Dan gaat zij achter alles iets zoekenx 100
Ik ken ze wel, zie ze alleen nooit meer in het echt (Geen behoefte aan). Ik praat al jaren met ze, en het is eigenlijk zo gebleven toen ik met mijn vriendin kreeg. Ik praat alleen met ze als ik me verveel (in de bus zit, thuis mezelf verveel, ben vaak alleen thuis) en mijn vriendin werkt/naar school gaat en niet kan antwoorden.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:02 schreef opgebaarde het volgende:
Jij deelt al langere tijd een hoop met vier onbekenden en dat verandert niet naar gelang de lengte van jouw relatie met je vriendin. Dan is het niet raar dat jouw vriendin gaat twijfelen of zich gepasseerd voelt. Daarom de vraag, wat zou jij er van vinden als jouw vriendin haar hebben en houden deelt met vier onbekenden. Jij hebt her over 1 iemand die jij niet kent wat als iets heel anders is. Maar vooral, jij kent je vier whatsapp matties niet eensKun je dit soort dagelijkse shit niet delen met je vriendin?
Zij vindt dat niet?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:05 schreef Tja..1986 het volgende:
Met andere mensen (man of vrouw) praten is heel normaal.
Klopt, maar probleem is dat zij al een idee heeft over hem en dat gaat niet weg door wat hij zal zeggen, meer moet hij veranderen in daden, maar ik zou niet weten wat hij dan moet "doen", want "woorden" werken niet ....quote:Op zondag 2 februari 2014 13:04 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Maar dat zou naar verloop van tijd weg moeten ebben als je over alles open bent.
Onzekerheid. Ze vertelde me ook (lang voordat dit plaatsvond) dat ze doodsbang is dat ik haar uiteindelijk verlaat voor een ander. Ze heeft zelfs 4x gedroomd dat ik vreemd ging. Dit was allemaal voordat dit gedoe over de telefoon begon. De angst was er dus wel a.quote:
Je hebt geen behoefte om ze te zien of spreken, alleen wel om persoonlijk whatsappen.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:06 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Ik ken ze wel, zie ze alleen nooit meer in het echt (Geen behoefte aan). Ik praat al jaren met ze, en het is eigenlijk zo gebleven toen ik met mijn vriendin kreeg. Ik praat alleen met ze als ik me verveel (in de bus zit, thuis mezelf verveel, ben vaak alleen thuis) en mijn vriendin werkt/naar school gaat en niet kan antwoorden.
En in die angst moet je niet meegaan. Dat is niet vol te houden.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:07 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Onzekerheid. Ze vertelde me ook (lang voordat dit plaatsvond) dat ze doodsbang is dat ik haar uiteindelijk verlaat voor een ander. Ze heeft zelfs 4x gedroomd dat ik vreemd ging. Dit was allemaal voordat dit gedoe over de telefoon begon. De angst was er dus wel a.
Dit! Hij zou nog gek worden ja!quote:Op zondag 2 februari 2014 13:08 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
En in die angst moet je niet meegaan. Dat is niet vol te houden.
Het is puur verveling en soms belangstelling (zovan hoe gaat het nu op school? Thuis, enz, omdat ze daar bijv ooit problemen mee hadden).quote:Op zondag 2 februari 2014 13:08 schreef opgebaarde het volgende:
Je hebt geen behoefte om ze te zien of spreken, alleen wel om persoonlijk whatsappen. Misschien ligt het aan mij en ik ben iets ouder als jou maar dat is echt debiel
Wat is er precies debiel aan een gesprek hebben met mensen die je kent?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je hebt geen behoefte om ze te zien of spreken, alleen wel om persoonlijk whatsappen.
Misschien ligt het aan mij en ik ben iets ouder als jou maar dat is echt debiel
Heeft ze verlatingsangst? Maar dan nog, je moet haar "therapeut" niet worden, je kan haar wel begrijpen , maar niet continu op haar gemak stellen, erg vermoeiendquote:Op zondag 2 februari 2014 13:07 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Onzekerheid. Ze vertelde me ook (lang voordat dit plaatsvond) dat ze doodsbang is dat ik haar uiteindelijk verlaat voor een ander. Ze heeft zelfs 4x gedroomd dat ik vreemd ging. Dit was allemaal voordat dit gedoe over de telefoon begon. De angst was er dus wel a.
Vriendschap?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je hebt geen behoefte om ze te zien of spreken, alleen wel om persoonlijk whatsappen.
Misschien ligt het aan mij en ik ben iets ouder als jou maar dat is echt debiel
Je houdt wel van de boel verdraaien. Whatsappen is online hequote:Op zondag 2 februari 2014 13:10 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wat is er precies debiel aan een gesprek hebben met mensen die je kent?
Guided Access activeren. Dan vergrendelt iOS in de huidige app, tot je een code invoert.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:57 schreef Zolder het volgende:
Ik heb eens een vriendin gehad die in mijn whatsapp heeft lopen kijken terwijl ik aan het douchen was.. (op de iPhone kan je zien welke App als laatste geopend is door 2 x op home te drukken)
Niet direct geconfronteerd, maar ik wist genoeg
Het slaat nergens op.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:10 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wat is er precies debiel aan een gesprek hebben met mensen die je kent?
Ja.. en dus?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je houdt wel van de boel verdraaien. Whatsappen is online he
Hoe kan je nu vrienden zijn als je elkaar niet in de ogen wilt aankijken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |