In de meeste games wordt Feyenoord helemaal kaalgeplukt en verkopen ze spelers tegen dumpprijzen om totaal onbekende buitenlanders terug te kopen. De enige die altijd blijft is Pelle. En niet met heel veel succes.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Matig. Weet eigenlijk niet zo goed hoe ik hem beter moet laten spelen. Is target man, maar vind het maar tegenvallen wat er gebeurd.
Ook uitgeschakeld in de 2de knock-out ronde van de UEFA cup. Thuis 3-1 verloren, daarom was de winst in Marseille niet meer voldoende. Schaken raakte de paal nog in de 82ste minuut
[ afbeelding ]
Heb alleen Indi voor 10 miljoen verkocht.Verder is alles nog intact. Nog wel, want verwacht dat het met de aankomende transferraam wel een ander verhaal zal worden.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In de meeste games wordt Feyenoord helemaal kaalgeplukt en verkopen ze spelers tegen dumpprijzen om totaal onbekende buitenlanders terug te kopen. De enige die altijd blijft is Pelle. En niet met heel veel succes.
Dit zegt vrij weinig..amper schoten op doel ook. Hoeveel open kansen had je? Die staan ook bij de stats..quote:Op zondag 2 februari 2014 14:18 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Zo frustrerend dit. En dan ook gewoon 0-0 spelen...
Deze bedoel jequote:Op zondag 2 februari 2014 14:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit zegt vrij weinig..amper schoten op doel ook. Hoeveel open kansen had je? Die staan ook bij de stats..
jupquote:
SPOILER: Nkusu en McKenzieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Joehoeequote:Op zondag 2 februari 2014 17:56 schreef dion_v_k het volgende:
Tim, waarom was jij gestopt met die dubbelfunctie Chelsea/Anderlecht?
Ik twijfel om weer zo'n game te starten maar mijn ervaring daarmee is dat het al snel saai wordt of de voorkeur bij 1 team komt te liggen
Omdat ik zin had om met Ajax te beginnen..dat was de enige reden eigenlijkquote:
Okéquote:Op zondag 2 februari 2014 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat ik zin had om met Ajax te beginnen..dat was de enige reden eigenlijk
Game daarna niet meer aangeraakt. Heb dan vaak het plan nog wel maar als ik eenmaal met iets nieuws begin komt er zelden nog iets van.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:49 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Oké![]()
Nog mee bezig of staat het op een laag pitje?
Met je Ajax-game bedoel ikquote:Op zondag 2 februari 2014 18:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Game daarna niet meer aangeraakt. Heb dan vaak het plan nog wel maar als ik eenmaal met iets nieuws begin komt er zelden nog iets van.
oh die ja tot een paar dagen geleden wel. Nu even een beetje FM-moe. Teveel gespeeld laatste tijdquote:
Mijn FM-dip heeft ook lang geduurd maar het begint nu wel weer een beetje te kriebelen om een nieuwe game te starten. Heb zojuist ook alle transfers van Januari doorgevoerd, maakt het weer wat leukerquote:Op zondag 2 februari 2014 18:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh die ja tot een paar dagen geleden wel. Nu even een beetje FM-moe. Teveel gespeeld laatste tijd
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:05 schreef MMUFC het volgende:
Ik ben maar even met deze game gestopt, want anders dan sloop ik mijn pc nog eens..
Win je uit van de nummer 3 waardoor je weer volop in promotie race bent om vervolgens thuis van de nummer 15 en 18 te verliezen waardoor het gat weer meer dan 3 punten is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Lindgren. op 02-02-2014 22:34:50 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:29 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En groetjes van de rechterschoen van Petit.Dat wordt echt de beste spits die ik ooit in FM heb gehad. Heeft zich de afgelopen 3 maanden nog even stormachtig ontwikkeld:
JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In welk jaar zit je nu?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
December 2021 inderdaad.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:58 schreef MMUFC het volgende:
[..]
2021 denk ik. Petit is in 2003 geboren en 18 jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Vier dagen later wil hij ineens wel.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:10 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Nog geen dag voorbij of ik boor me al 40 miljoen winst door de neus
te goed?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:22 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Godver kut, ik zie nu pas dat ik Klaassen iets te goed heb gemaakt in mijn game
Ja ik dacht dat ik 'm vrij realistisch verbeterd had maar nu twijfel ik of het niet toch wat te goed is..quote:
Vind 'm niet zo bijzonder. Mentaal wel sterk, maar dat is 'ie in het echt ook.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:29 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ik 'm vrij realistisch verbeterd had maar nu twijfel ik of het niet toch wat te goed is..
watquote:Op zondag 2 februari 2014 23:22 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Godver kut, ik zie nu pas dat ik Klaassen iets te goed heb gemaakt in mijn game
Snap daar de lol ook niet helemaal van.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Lekker kutten met de editor. Snap nu waarom die resultaten altijd zo geweldig zijn hier.
Ik wil het juist zo realistisch mogelijk maken door bepaalde spelers iets beter te maken zoals Klaassen en Depay. Als je zelf niks met deze spelers doet zijn ze in 2016 ploeggenoten van elkaar bij Telstar en dat is juist waar ik me dan aan stoorquote:Op zondag 2 februari 2014 23:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Lekker kutten met de editor. Snap nu waarom die resultaten altijd zo geweldig zijn hier.
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik wil het juist zo realistisch mogelijk maken door bepaalde spelers iets beter te maken zoals Klaassen en Depay. Als je zelf niks met deze spelers doet zijn ze in 2016 ploeggenoten van elkaar bij Telstar en dat is juist waar ik me dan aan stoor
Nee. Dat doe ik alleen bij Feyenoord.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maak je je eigen spelers ook slechter? Want dan kun je bij Ajax wel een paar overrated spelers wat downgraden bijvoorbeeld.
Fischer, Vermeer en Sig nu bij Telstar.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maak je je eigen spelers ook slechter? Want dan kun je bij Ajax wel een paar overrated spelers wat downgraden bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |