Rustig Ess. Als zelfs je onderlinge band met dozen begint te vertroebelen dan begin ik mij ernstig zorgen te maken.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:59 schreef essnhills het volgende:
Ik pakte net een doos vanaf mijn kast, maar ik had hem niet goed door en toen viel hij uitm'n handen en lag de inhoud van de doos over mijn kamer![]()
Gelukkig geen breekbare spullen
Hahaquote:Op zondag 2 februari 2014 15:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Goed hooren met jou?
[..]Wacht maar tot ik daarbij beland met mijn scriptie
Wel meer dan datquote:Op zondag 2 februari 2014 15:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
wow jij bent echt stoer
nog wat konten geknepen?
Dan is het evengoed al 3 uur geen middag meerquote:
Mwoah, 1 heel vak aan SPSSbesteed en 2 aan statistiek, maar ik weet nog wel hoe alles werkt enzo.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha. Maar jij krijgt ook veel les in spss? Ik heb twee jaar geleden les gehad over spss.. maar dat ging over hoe je dingen moest invoeren enzo.. Nouja dat is het zowat het makkelijkste
Je leert over kunst en cultuur, hoe mensen erover denken en hoe je het moet verkopen. Dit jaar heb ik vakken als kunstgeschiedenis, beleid, economie, sociologie en nog een media achtig ietsquote:
wow jij bent echt stoerquote:Op zondag 2 februari 2014 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik om 5:00 en was er om 10:45 uit.
Nicequote:Op zondag 2 februari 2014 15:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mwoah, 1 heel vak aan SPSSbesteed en 2 aan statistiek, maar ik weet nog wel hoe alles werkt enzo.
Wow, super breed welquote:Op zondag 2 februari 2014 15:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je leert over kunst en cultuur, hoe mensen erover denken en hoe je het moet verkopen. Dit jaar heb ik vakken als kunstgeschiedenis, beleid, economie, sociologie en nog een media achtig iets
Naja het kwam doordat ik vorig weekend dat mijn ouders hier waren die schoenenkast die ik wilde niet meer op voorraad was bij de Ikea. Daardoor kon ik mijn schoenen niet opruimen en daardoor kon ik nu niet goed bij de doos.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig Ess. Als zelfs je onderlinge band met dozen begint te vertroebelen dan begin ik mij ernstig zorgen te maken.
Gaat het wel goed verder?
Jup, ik heb het echt heel erg naar mijn zit. Sociologie is alleen echt totaal niet mijn ding, maarja. Dat hebben we alweer afgeslotenquote:Op zondag 2 februari 2014 15:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wow, super breed wel. VInd je 't leuk?
Mja je hebt een nachtje gefokt wellicht, ik ben de hele nacht vrijwilliger geweest op n evenement.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan is het evengoed al 3 uur geen middag meer![]()
En ik sliep maar iets van 2 uur eerder dan jij
Inderdaad, ging met hysterisch doen tegen crack op fb chat. Dacht dat ik doodging.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik dacht even te sterven zonder FOK!
[ afbeelding ]
Dan nog steeds is 3 uur 's middags 3 uur verder dan de ochtend en was de begroeting 'ochtendquote:Op zondag 2 februari 2014 15:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja je hebt een nachtje gefokt wellicht, ik ben de hele nacht vrijwilliger geweest op n evenement.
Sstquote:Op zondag 2 februari 2014 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan nog steeds is 3 uur 's middags 3 uur verder dan de ochtend en was de begroeting 'ochtend' fout
Ik zocht mijn steun op whatsapp. Was niet mooi. Ik schaam mij er wel een beetje voor eigenlijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Inderdaad, ging met hysterisch doen tegen crack op fb chat. Dacht dat ik doodging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |