quote:Op zondag 2 februari 2014 14:27 schreef Smoofie het volgende:
Fischer mag echt eens opkankeren nu, dit seizoen miss 1x goed gespeeld.
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hou je oogkleppen maar lekker op knul
Gebrek aan beter helaas. Gelukkig laat Fischer af en toe nog potentie zien, buiten Boilesen en evt. Veltman heeft niemand dat momenteel.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:25 schreef Class het volgende:
Jezus die kleuter in de spits, hoe kan je hem samen met Fishlucht 65min laten staan![]()
![]()
Je wilde je mening nog even ventileren?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nou Bojan oprotten en De Jong in de spits
Precies, gewoon dom gelul.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En wie moet er dan in godsnaam spelen op de plek van Fischer? Bojan? De Sa?
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:27 schreef Stiggie het volgende:
Nou nou rustig aan. Het hele team draaide niet lekker en je kan er wel één of twee spelers uit lichten maar het was een faal van het collectief.
Met uitzondering van Blind, die vond ik het beste aan de kant van Ajax
Inderdaad. Zij staarden zich blind op de uitslagen die PSV en Feyenoord daar weg hebben gezet. Maar bij PSV zat werkelijk alles mee (eerste bal op doel gelijk raak, pingel tegen gemist, pingel gekregen, balletje van richting, etc.) en bij Feyenoord kwam het puur en alleen door Bulthuis.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Al dat vertrouwen in een goede afloop was nergens op gebaseerd als we nou de sterren van de hemel af hadden gespeeld de laatste weken had ik me er wel in kunnen vinden.
Niet alleen dat maar Ajax speelt ook al een maand lang als een natte krantquote:Op zondag 2 februari 2014 14:29 schreef Fargo het volgende:
[..]
Inderdaad. Zij staarden zich blind op de uitslagen die PSV en Feyenoord daar weg hebben gezet. Maar bij PSV zat werkelijk alles mee (eerste bal op doel gelijk raak, pingel tegen gemist, pingel gekregen, balletje van richting, etc.) en bij Feyenoord kwam het puur en alleen door Bulthuis.
ajax had ook gewoon moeten winnen gezien de kansenquote:Op zondag 2 februari 2014 14:29 schreef Fargo het volgende:
[..]
Inderdaad. Zij staarden zich blind op de uitslagen die PSV en Feyenoord daar weg hebben gezet. Maar bij PSV zat werkelijk alles mee (eerste bal op doel gelijk raak, pingel tegen gemist, pingel gekregen, balletje van richting, etc.) en bij Feyenoord kwam het puur en alleen door Bulthuis.
Ik vind Blind een betere linksback dan Boilesen.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:27 schreef CaasS het volgende:
[..]
Gebrek aan beter helaas. Gelukkig laat Fischer af en toe nog potentie zien, buiten Boilesen en evt. Veltman heeft niemand dat momenteel.
Aan die potentie ga ik toch nu onderhand wel eens twijfelen. Het is echt héél erg matig. Samen met Van Rhijn de grootste tegenvallers dit seizoen.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:27 schreef CaasS het volgende:
[..]
Gebrek aan beter helaas. Gelukkig laat Fischer af en toe nog potentie zien, buiten Boilesen en evt. Veltman heeft niemand dat momenteel.
Dat weet ik. Maakt mijn stelling niet minder waar, lijkt me.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:28 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Ohja? die moeten nog naar groningen uit wat ook niet easy is..
HAHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAHAquote:Op zondag 2 februari 2014 14:31 schreef Planga het volgende:
+ Cillessen, van Rhijn, Blind
- Bojan, Klaassen
- ^ 2 Fischer
had ja, mits de kwaliteit er is, Suárez had er 3 ingeschoten!quote:Op zondag 2 februari 2014 14:30 schreef ejfaar het volgende:
[..]
ajax had ook gewoon moeten winnen gezien de kansen
Niet helemaal met je eens, gaven wel veel kansen weg maar dat was vandaag nauwelijks, nu ontbrak het voorin gewoon aan scherptequote:Op zondag 2 februari 2014 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet alleen dat maar Ajax speelt ook al een maand lang als een natte krant
Die speelt alleen voor zichzelf dat is onder hand wel duidelijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:31 schreef Heeinz het volgende:
En dat schot van Bojan vlak voordat hij gewisseld werd!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, momenteel wel. Maar Blind gaat niet veel beter worden lijkt me. Kwalitatief valt het ook gewoon tegen imo. Zit weinig tussen waarvan je denk dat speelt over een paar jaar in de (sup)top.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vind Blind een betere linksback dan Boilesen.
Dat is wat anders dan een walk-over.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:30 schreef ejfaar het volgende:
[..]
ajax had ook gewoon moeten winnen gezien de kansen
Als een natte krant is misschien overdreven maar dat Ajax absoluut niet in de beste vorm steekt is ook wel pijnlijk duidelijk geworden de laatste wedstrijdenquote:Op zondag 2 februari 2014 14:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet helemaal met je eens, gaven wel veel kansen weg maar dat was vandaag nauwelijks, nu ontbrak het voorin gewoon aan scherpte
MAAR HIJ KOMT VAN BARCA!!!!quote:Op zondag 2 februari 2014 14:31 schreef Heeinz het volgende:
En dat schot van Bojan vlak voordat hij gewisseld werd!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blind maakt bijna elke wedstrijd nog stappen. Van de basiself van vandaag zie ik Cillessen, Veltman, Blind en Klaassen nog wel bij een (sub)topper spelen.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:32 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ja, momenteel wel. Maar Blind gaat niet veel beter worden lijkt me. Kwalitatief valt het ook gewoon tegen imo. Zit weinig tussen waarvan je denk dat speelt over een paar jaar in de (sup)top.
Dat is waar maar dan zag je toch zeg maar tussen de 30 en de 60 minuten heel aardig voetbal, vandaag waren ze toch overtuigd van het komt nog wel maar de eindpass was steeds net nietquote:Op zondag 2 februari 2014 14:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als een natte krant is misschien overdreven maar dat Ajax absoluut niet in de beste vorm steekt is ook wel pijnlijk duidelijk geworden de laatste wedstrijden
Moisanderquote:Op zondag 2 februari 2014 14:34 schreef Stiggie het volgende:
Wie is er eigenlijk aanvoerder als Siem het niet is? Blind?
Moisander.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:34 schreef Stiggie het volgende:
Wie is er eigenlijk aanvoerder als Siem het niet is? Blind?
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:35 schreef Syntix het volgende:
We winnen al jaren niet daar en ze hebben al jaren een flut team bij Utrecht. Waarom dan toch zo teleurgesteld bij een gelijkspel? Donderdag gewoon weer winnen en hopelijk iets beter voetbal.
Ja de Newcastles van deze wereld, samen met Anita. Ajax mist gewoon spelers als Suarez/Sneijder. Dat zie ik alleen bij Fischer Boilesen af en toe en dat is gewoon mager. We mogen blij zijn met de Boer.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Blind maakt bijna elke wedstrijd nog stappen. Van de basiself van vandaag zie ik Cillessen, Veltman, Blind en Klaassen nog wel bij een (sub)topper spelen.
Wie de tegenstander is interesseert me niet maar je moet dit gewoon afmaken, zij waren op na een uurquote:Op zondag 2 februari 2014 14:35 schreef Syntix het volgende:
We winnen al jaren niet daar en ze hebben al jaren een flut team bij Utrecht. Waarom dan toch zo teleurgesteld bij een gelijkspel? Donderdag gewoon weer winnen en hopelijk iets beter voetbal.
Teleurgesteld omdat Feyenoord het wel kan met een bagger elftal!quote:Op zondag 2 februari 2014 14:35 schreef Syntix het volgende:
Wat een P$V instellingquote:Op zondag 2 februari 2014 14:35 schreef Syntix het volgende:
Klaasen ook echt helemaal niet gezien.. heel jammerquote:Op zondag 2 februari 2014 14:31 schreef Planga het volgende:
+ Cillessen, van Rhijn, Blind
- Bojan, Klaassen
- ^ 2 Fischer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |