Sja de mensen die dat zeiden kon ik toch al niet serieus nemenquote:Op zondag 2 februari 2014 14:22 schreef PBateman1978 het volgende:
En weer niet gewonnen van die 'kneuzenbende' uit Utrecht.
Al die kenners met hun walk-over inderdaad. Onbegrijpelijk...quote:Op zondag 2 februari 2014 13:56 schreef Gruisman het volgende:
Ontzettend slecht zeg. Waar al dat vertrouwen van velen hier ook vandaan kwam is mij dan ook een raadsel
Blijf jij je maar lekker indekken en vertrouwensloos de wedstrijd ingaanquote:Op zondag 2 februari 2014 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja de mensen die dat zeiden kon ik toch al niet serieus nemen
Omg jij bent mongooltje!!! Bojan beste speler van de wereld!!!!!!!quote:Op zondag 2 februari 2014 14:23 schreef Tyron het volgende:
zoals ik al voor deze wedstrijd zei
de jong > bojan
Al dat vertrouwen in een goede afloop was nergens op gebaseerd als we nou de sterren van de hemel af hadden gespeeld de laatste weken had ik me er wel in kunnen vinden.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijf jij je maar lekker indekken en vertrouwensloos de wedstrijd ingaan.
Eens!quote:Op zondag 2 februari 2014 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja de mensen die dat zeiden kon ik toch al niet serieus nemen
Ga jij maar lekker zuurkool eten met Shreyas.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Al dat vertrouwen in een goede afloop was nergens op gebaseerd als we nou de sterren van de hemel af hadden gespeeld de laatste weken had ik me er wel in kunnen vinden.
Twente kan op één punt komen...quote:Op zondag 2 februari 2014 14:17 schreef Gruisman het volgende:
Dit is de tamste Utrecht-Ajax sinds tijden en dan nog zo slordig/zwak spelen.. Nja iig geen punten verloren
Hou je oogkleppen maar lekker op knulquote:Op zondag 2 februari 2014 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker zuurkool eten met Shreyas.
Wij zijn Ajax, wij zin de beste.
#100%anti-indekpartijen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |