ff de OP quotenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:29 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
hallo ik ben Bram ik ga niet mijn helen verhaal vertellen maar ik studeer arts in LA en door wat dingen moet ik nu in mijn geboorde plaats Groningen geslacht gemeen schap hebben met een vrouw die 30+
is zelf ben ik 18 jaar en het is zelfs zo dat ik geen slaap plek heb tot dat voltooid is. Maar mijn vraag is dat ik zo snel mogelijk geholpen wil worden we kunnen eerst ook wel cammen enzo je kan me berichten op of als jij iets anders hebt groningsemilfshelp@gmail.com als je echt wilt email me dan of anders en help deze armen jongen bij uw thuis of auto waar uw maar wilt alleen of met vriendinnen
Word gyneacoloog. Gratis toegang tot milfs.quote:
En weet je vriendin van je plannen?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:37 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
Nee het is zelfs zo dat ik een vriendin heb en Door mijn vereniging nergens kan slapen voordat het gelukt is wegens wat dingen die fout gingen op campus
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:43 schreef Snowballed het volgende:
Gaat je niet lukken..... in Groningen hebben vrouwen geen seks meer nodig, sinds er aardbevingen zijn...
Vraag het aan je moeder dan en breng het zo.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:45 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
Na zie het meer als het helpen van een zoon die hulp nodig heeft en je ook nog een leuke dag kan bezorgen
Ja want vrouwen van boven de dertig zijn zo wanhopig en die gaan massaal op je voorstellen in, scorequote:Op zondag 2 februari 2014 13:00 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
Nee dat is niet oke en ik ben berijd de hele dag je seks slaaf te zijn of zelfs rollen aan de nemen of gwn auto seks dan help je me zo erg weet het maar als jij en je vriendinnen wel wat leuks willen dan kan dat ik heb echt het liefst straks iemand want moet morgen ochtend om 8uur hier naar buiten tot dat het gelukt is
grapje hopelijk?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:17 schreef Catch22- het volgende:
In je andere topic studeerde je nog kunst
40+ / help onsquote:
oh jaquote:Op zondag 2 februari 2014 13:45 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Maar je snapt dat ARTS engels is voor kunst?
Hoe komt dat Bram?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:03 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
Sorry kan niet zo goed nederlands schrijven
Dat hebben mensen hier al door. Je ontwijkt de vraag over je wipkunsten.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:03 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 10:18 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
sorry had iets te overhaast getypt mijn Nederlandse schrijf taal is niet zo goed daar mijn excuses komt door mijn dyslexie.
Keine Ahnung....ik ben niet echt thuis in de wereld van de dyslexie, maar als ik een wild guess zou moeten doen, dan vermoed ik dat het niet veel beter zal zijn in het Engels.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat suggereert bijna dat hij wel fatsoenlijk Engels zou kunnen schrijven?
Nee, door je dyslexie zekerquote:Op zondag 2 februari 2014 14:03 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
Dan had hij het "Nederlands" dus weg kunnen laten, maar dat doet hij niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Keine Ahnung....ik ben niet echt thuis in de wereld van de dyslexie, maar als ik een wild guess zou moeten doen, dan vermoed ik dat het niet veel beter zal zijn in het Engels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |