Jongetjes van 18 die denken dat ze kunnen neukenquote:Op zondag 2 februari 2014 10:00 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
dus bent u 30+ en een knappe vrouw en neem dan contact op en zult u er geen spijt van krijgen.
Sorry, maar je zit op het verkeerde subforum.quote:Op zondag 2 februari 2014 10:00 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
om met een knappe vrouw die 30+ is de liefde te bedrijven in haar huis of auto.
Per ongelukquote:Op zondag 2 februari 2014 10:28 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
Ow heb ook tehoren gekregen dat wij een foto moeten maken uw hoofd hoeft er niet op En dit kwam om dat wij perrongeluk het brandalarm hebben aflaten gaan door het in de fik vliegen van onze tv
Wanneer en waar was dat precies?quote:Op zondag 2 februari 2014 10:28 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
Ow heb ook tehoren gekregen dat wij een foto moeten maken uw hoofd hoeft er niet op En dit kwam om dat wij perrongeluk het brandalarm hebben aflaten gaan door het in de fik vliegen van onze tv
Ik als jouw nu mijn bericht.quote:Op zondag 2 februari 2014 10:43 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
Dat ga ik niet vertellen aan een vreemd iemand. wij weten er ook niet veel van maar wel dat we geen geld hebben. en nergens kunnen verblijven. En we hopen dat er een vrouw is die berijd is ons zo snel mogelijk te helpen want misschien breek ik door met mijn 3D art. Wij zullen uw hier voor belonen Ik snap dat Uw denkt fake maar Ik maak geen grapjes en de klok dringt. Ik als uw ons bericht. als uw wilt webcamen neem maar contact op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |