oh jaquote:Op zondag 2 februari 2014 13:45 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Maar je snapt dat ARTS engels is voor kunst?
Hoe komt dat Bram?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:03 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
Sorry kan niet zo goed nederlands schrijven
Dat hebben mensen hier al door. Je ontwijkt de vraag over je wipkunsten.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:03 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 10:18 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
sorry had iets te overhaast getypt mijn Nederlandse schrijf taal is niet zo goed daar mijn excuses komt door mijn dyslexie.
Keine Ahnung....ik ben niet echt thuis in de wereld van de dyslexie, maar als ik een wild guess zou moeten doen, dan vermoed ik dat het niet veel beter zal zijn in het Engels.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat suggereert bijna dat hij wel fatsoenlijk Engels zou kunnen schrijven?
Nee, door je dyslexie zekerquote:Op zondag 2 februari 2014 14:03 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
Dan had hij het "Nederlands" dus weg kunnen laten, maar dat doet hij niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Keine Ahnung....ik ben niet echt thuis in de wereld van de dyslexie, maar als ik een wild guess zou moeten doen, dan vermoed ik dat het niet veel beter zal zijn in het Engels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |