Je denkt dat JaniesBrownie een bot is, ofzo?quote:
Moeders doen dat voor hun zoons...quote:Op zondag 2 februari 2014 11:47 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
En zie het meer als helpen van je zoon
Als ze idd uit Groningen komen, dan gok ik op Vindicat.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:45 schreef Catch22- het volgende:
Welke vereniging zit je bij? Je lijkt wel een knor
Los Angeles?quote:Op zondag 2 februari 2014 11:56 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
ik studeer in LA maar dat komt later wel als je foto stuurd je hoofd hoefd er niet op gewoon wat basis informatie doe ik dat ook!
Ik ben helaas 28 dat mag zeker nietquote:Op zondag 2 februari 2014 11:50 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
maar wie is er serieus en wil het wel doen alleen of met vriendinnen mag ook met deze zielige jongens die jullie eens lekker verwennen
Hier maak je jezelf dus volstrekt ongeloofaardig mee want de opdracht was een 30+ vrouw.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:00 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
uhm jaa dat mag nog wel als je een vrouw bent
Hoe kom je zonder geld danhier?quote:Op zondag 2 februari 2014 11:59 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
jaa Los Angčles zie het meer als een ervaring die je niet snel vergeet
Een aanbod van een paar studenten voor 30+ MILF's om op hun kosten naar LA te gaan.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:07 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
dankje iemand die het berijpt!
Haha rijp xDquote:Op zondag 2 februari 2014 12:07 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
dankje iemand die het berijpt!
zouquote:Op zondag 2 februari 2014 12:47 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
nee moet ook foto maken enzo hoofd hoefd er niet op een het zal mij heel erg helpen
Wat een mongolen weddenschap eigenlijkquote:Op zondag 2 februari 2014 12:47 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
nee moet ook foto maken enzo hoofd hoefd er niet op een het zal mij heel erg helpen
Ik wil je wel bijspijkeren qua Nederlands, knul.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:55 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
Klopt ik doe het liever ook niet maar ook vind het het wel leuk om eens met een ouderen voruw te doen!
voor 50 euro extra mag je van die hoer best nog wel een actiefoto zonder hoofden maken.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:47 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
Waar zijn jullie nou?quote:Op zondag 2 februari 2014 11:00 schreef Lienekien het volgende:
13.00 uur onder de watertoren aan de Herman Colleniusstraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |