Hahahahaquote:Op zondag 2 februari 2014 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zag het al voor me dat je werkelijk zat te schreeuwen dat het uien waren
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij de zelfscan kassa's hier kun je je artikelen scannen en groente moet je wegen en zeggen wat het is. Dus ik woog mijn chocoladebar en riep dat het losse uien waren (riep als ik dat selecteerde ik op het scherm)
Maar dat is tof juistquote:Op zondag 2 februari 2014 00:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is gewoon wie ik benEn jij hebt het soms nodig
bij mij nietquote:Op zondag 2 februari 2014 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hielp wel bij mij tot ik pubertijd was
Nou, je moet opletten. Lees dit artikel maar eens (mijn inspiratie)quote:Op zondag 2 februari 2014 01:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En dat wordt door niemand opgemerkt?
Het is serieus waarquote:Op zondag 2 februari 2014 00:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Joh branders en kettingen is overkill. Als je dat had weggelaten had ik het wel geloofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Morgen heb ik andere bezigheden though. Ik hoef morgen niet te winnenquote:Op zondag 2 februari 2014 01:01 schreef Fok-it het volgende:
Stuart heeft nu al bijna 150 berichten![]()
Gvd zeg
Oh hier nu nietquote:
heoezo>quote:Op zondag 2 februari 2014 01:01 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga het niet lezen, ik krijg dan sowieso paniekaanval
Kreeg ik laatst ook toen ik op tv iemand een bloedneus zag hebben.quote:
godverdommequote:Op zondag 2 februari 2014 01:02 schreef Stuart het volgende:
Wat een baas dit
City recruitment consultant Nicholas Long, 25, stole up to £450 after he used the same ruse 20 times in the space of just three months. But he was rumbled when a security guard noticed Long was scanning in every item as loose onions - despite them not even being available to buy at the store.
quote:Op zondag 2 februari 2014 01:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is serieus waarHet is geen standaard ingreep maar ik heb hem zelfs 2x ondergaan
Op eigen risico:You've got to be fucking kidding me....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WAAROM branden. WAAROM niet gewoon snijden![]()
* MrBanaan1 gaat even wag
maar als je leest is da6 toh niet zoquote:Op zondag 2 februari 2014 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kreeg ik laatst ook toen ik op tv iemand een bloedneus zag hebben.
Lekker aan de alki?quote:Op zondag 2 februari 2014 01:02 schreef supersof het volgende:
ik nkan niet mer notmal typen en ij heb geen in om het te vervwrten
vandaar dat ik het spoilerdequote:Op zondag 2 februari 2014 01:01 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga het niet lezen, ik krijg dan sowieso paniekaanval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |