knuffel terugquote:Op zondag 2 februari 2014 01:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik ga slapen. Virtuele knuffel naar zij die het verdienen
Dat ben ik alleen danquote:Op zondag 2 februari 2014 01:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik kan me ook te heftig inleven in de gevoelens en pijn van andere, ik krijg die energie op de een of andere manier gewoon zo heftig binnenquote:
Nee dat vind ik heel naar inderdaad om bij te zijnquote:Op zondag 2 februari 2014 01:06 schreef supersof het volgende:
[..]
dan wil je niet weten hoe mijn moeder er aan toe was na de operatie
Geen idee, ik hou me daar nooit mee bezigquote:Op zondag 2 februari 2014 01:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
Oja hoe zie je nu ookalweer hoeveel posts je op een dag hebt, en geldt dat alleen voor dit topic of ook voor andere/algemeen?
quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 2 februari 2014 01:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
6??quote:Op zondag 2 februari 2014 01:07 schreef essnhills het volgende:
Wel leuk verhaal altijd als mensen van die ranzige shit gaan vertellen enzo. Dan vertel ik mijn verhaal ook, ook even met het trekken van 6 kiezen en het door moeten zagen van 1 melkkies enzo door de tandarts, het bezoek aan de kaakchirug, het falen van de ortho en het tweede bezoek aan de kaakchirurg. Doet het altijd goed
Ik kan me wel enorm inleven, zo erg dat ik soms huilend in bed lig omdat iemand anders iets naars heeft meegemaakt ofzoquote:Op zondag 2 februari 2014 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me ook te heftig inleven in de gevoelens en pijn van andere, ik krijg die energie op de een of andere manier gewoon zo heftig binnen
[..]
Nee dat vind ik heel naar inderdaad om bij te zijn
Haha, dat is denk ik ook beetje vrouw-eigenquote:Op zondag 2 februari 2014 01:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan me wel enorm inleven, zo erg dat ik soms huilend in bed lig omdat iemand anders iets naars heeft meegemaakt ofzoEn natuurlijk bij films enzo. Maar medische shit kan ik vaak wel goed hebben
![]()
Ik kijk het ook wel eens op tv.
Alleen dingen met ogen of darmen kan ik niet kijken
Wel over lezen of horen
Ik had eerst eens de autodeur dichtgegoiod met mn eigen vinger ertussen. Nja dat ging ontsteken, nagel zwart enzo. Vinger was LETTERLIJK 2x zo dik bovenop, toen werd t opengesneden en durfde ik niet te kijken ivm misselijk enzo, maar de dokter verwachtte niet dat er zoveel uit kwam. Nja vervolgens begon de nagel los te laten en dat stonk johquote:Op zondag 2 februari 2014 01:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan me wel enorm inleven, zo erg dat ik soms huilend in bed lig omdat iemand anders iets naars heeft meegemaakt ofzoEn natuurlijk bij films enzo. Maar medische shit kan ik vaak wel goed hebben
![]()
Ik kijk het ook wel eens op tv.
Alleen dingen met ogen of darmen kan ik niet kijken
Wel over lezen of horen
Ik had dat ik al een tijdje 16 was nog 6 melkkiezen en het zag er niet naar uit dat ze er zelf uit gingen dus de tandarts had maar besloten dat ze moesten worden getrokkenquote:Op zondag 2 februari 2014 01:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
6??
Weetje, ik snap wel dat je erachteraf lacherig over doet, is ook leuk om te vertellen dan. Maar je kunt me niet wijsmaken dat je toen ook doodsbang was en heul veel pijn had.
Damnquote:Op zondag 2 februari 2014 01:11 schreef Stuart het volgende:
Ik merk dat ik posts van meer dan 2 regels oversla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |