aan de wat>quote:
Beetje, kreeg het ook van dat verhaal van Toto toen hij in het ziekenhuis lag dat hij zo over die gang liep bloedend, kan daar echt niet tegen, maar alsd ik het zie is het erger ja, of zelf meemaakquote:Op zondag 2 februari 2014 01:02 schreef supersof het volgende:
[..]
maar als je leest is da6 toh niet zo
ik heb een beetje opquote:
Snijden op die plekken bloedt veel te erg waardoor de brackets niet schoon geplakt kunnen worden. Met branden schroei je gelijk de bloedvaten dicht en het heel toch weer vanzelfquote:Op zondag 2 februari 2014 01:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
You've got to be fucking kidding me....
WAAROM branden. WAAROM niet gewoon snijden![]()
* MrBanaan1 gaat even wag
dat verhaal s zieliquote:Op zondag 2 februari 2014 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje, kreeg het ook van dat verhaal van Toto toen hij in het ziekenhuis lag dat hij zo over die gang liep bloedend, kan daar echt niet tegen, maar alsd ik het zie is het erger ja, of zelf meemaak
Maar ik had dus geen bloedquote:Op zondag 2 februari 2014 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje, kreeg het ook van dat verhaal van Toto toen hij in het ziekenhuis lag dat hij zo over die gang liep bloedend, kan daar echt niet tegen, maar alsd ik het zie is het erger ja, of zelf meemaak
nee is privéquote:
Ja.quote:
hb?quote:Op zondag 2 februari 2014 01:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
Vind HB wel nog steeds een vreemd concept, hele meuk mensen samen voor een paar tafels laten draaien, door elkaar ofzo?
Nee weet ik, maar het is ook met medische shit, kneuzingen breuken enzo.quote:
Awwwquote:Op zondag 2 februari 2014 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja.
maar het is soms best ziek. mijn moeder was par jaar geleden met haar fiets gevallen en had gekneusde ribben, en toen ze thuis kwam wist ik het alleen maar, ik zag niks aan haar, maar gewoon het hele gevoel eromheen, maakte me zo eng al, toen moest ik serieus kotsen.
dan wil je niet weten hoe mijn moeder er aan toe was na de operatiequote:Op zondag 2 februari 2014 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja.
maar het is soms best ziek. mijn moeder was par jaar geleden met haar fiets gevallen en had gekneusde ribben, en toen ze thuis kwam wist ik het alleen maar, ik zag niks aan haar, maar gewoon het hele gevoel eromheen, maakte me zo eng al, toen moest ik serieus kotsen.
quote:Op zondag 2 februari 2014 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee weet ik, maar het is ook met medische shit, kneuzingen breuken enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |