Blind heb ik ook al. Siggy is nog over mocht je interesse hebben.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:12 schreef alors het volgende:
[..]
Je mag hem hebben. Ik neem Blind wel.
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:13 schreef Heeinz het volgende:
Ben benieuwd naar PSV. Ondanks hun vorm moeten ze toch eenvoudig van RKC kunnen winnen. Anders moet je je echt kapot schamen. En de trainer ontslaan. En Ruiz.
En Dries Roelvink dan ?quote:Op zondag 2 februari 2014 19:12 schreef alors het volgende:
[..]
Je mag hem hebben. Ik neem Blind wel.
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Blind heb ik ook al. Siggy is nog over mocht je interesse hebben.
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:13 schreef Heeinz het volgende:
Ben benieuwd naar PSV. Ondanks hun vorm moeten ze toch eenvoudig van RKC kunnen winnen. Anders moet je je echt kapot schamen. En de trainer ontslaan. En Ruiz.
Tegen RKC kan je bijna niet verliezen.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:13 schreef Heeinz het volgende:
Of Cuco Martina halen.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:13 schreef Heeinz het volgende:
Veltmanquote:Op zondag 2 februari 2014 19:14 schreef Nood-kloon het volgende:
Toch groots van Veldman om toe te geven dat het geen overtreding was. Geen gezeik.
Doen we samen Daley wel.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:13 schreef alors het volgende:
[..]Je moet kiezen, het is of Zlata of Daley, allebei kan niet.
Misschien is Finnbogason iets voor jullie, 16 miljoen ofzo?quote:Op zondag 2 februari 2014 19:14 schreef Shreyas het volgende:
Trouwens, twee irrelevante details:
- Ajax heeft de minste gepasseerde defensie
- Heerenveen heeft de meeste goals gemaakt
10 miljoen euro is hijquote:Op zondag 2 februari 2014 19:15 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien is Finnbogason iets voor jullie, 16 miljoen ofzo?
In een flatje stoppen met wat vrienden en volstoppen met bamischijven.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:15 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien is Finnbogason iets voor jullie, 16 miljoen ofzo?
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In een flatje stoppen met wat vrienden en volstoppen met bamischijven.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Mocht je meer feitjes horen dan ben ik er.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor dit zeer boeiende feitje.
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Wat een onzin.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:17 schreef alors het volgende:
[..]
kh = g. Deze week tenminste.
Net als Klieg en Latsjman.
Een aantal jaar geleden heb ik op het vliegveld in Portugal (Faro) naast Patrick Kluivert m'n handen gewassen.quote:
quote:
Volgende week lange terug reis voor de PSV spelersquote:Op zondag 2 februari 2014 19:18 schreef -Willempie- het volgende:
Die keeper van Cambuur is echt goed
Ik heb op Texel wouter bos ontmoetquote:Op zondag 2 februari 2014 19:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Een aantal jaar geleden heb ik op het vliegveld in Portugal (Faro) naast Patrick Kluivert m'n handen gewassen.
Het valt me elke keer weer op dat jij overloopt van kennis.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:17 schreef alors het volgende:
[..]
kh = g. Deze week tenminste.
Net als Klieg en Latsjman.
Ik zou met Johannes en goed team zijn voor 2 voor 12.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het valt me elke keer weer op dat jij overloopt van kennis.
Wat heeft dat te maken met 'Als iedereen toch al de uitslagen weet'?quote:Op zondag 2 februari 2014 19:22 schreef Geo4kant het volgende:
Als iedereen toch al de uitslagen weet.. Ik ben benieuw naar het commentaar van Cocu/spelers
Huhquote:Op zondag 2 februari 2014 19:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Trainer FC Twente. Stond er ook bij.
Niet relevant, respect voor zijn staat van dienstquote:Op zondag 2 februari 2014 19:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Je bent al jaaaaren niet meer van waarde voor de club Sandertje.
Dat zou PSV ook zonder Ruiz wel lukkenquote:Op zondag 2 februari 2014 19:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Met Ruiz moet het halen van de EL wel lukken.
Want?quote:Op zondag 2 februari 2014 19:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet relevant, respect voor zijn staat van dienst
Meer dan 500 wedstrijden spelen voor één club is wel bijzonderquote:
Als hij niet tussendoor naar Ajax was gegaan was het wel mooi geweest ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Meer dan 500 wedstrijden spelen voor één club is wel bijzonder
Ik zag Erika Terpstra een keer in de 3 Gezusters in Groningen.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:18 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik heb op Texel wouter bos ontmoet
Leufquote:Op zondag 2 februari 2014 19:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik zag Erika Terpstra een keer in de 3 Gezusters in Groningen.
Mja da's dan minder iets minder exotisch, maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |