quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag het wel
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Godverdomme.. ik wil typen ik ga niet kijken, zie ik de inhoud van de spoiler natuurlijk in de quoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Godverdomme.. ik wil typen ik ga niet kijken, zie ik de inhoud van de spoiler natuurlijk in de quote...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
Als je geen spoilers wil lezen moet je niet op een voetbalforum gaan zitten.
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Godverdomme.. ik wil typen ik ga niet kijken, zie ik de inhoud van de spoiler natuurlijk in de quote...
Ja en met mods als GGMM blijft dat zo, ik probeer daar tegen te strijden dat mensen spoilervrij hier kunnen gaan posten tijdens de samenvattingenquote:Op zondag 2 februari 2014 19:06 schreef alors het volgende:
[..]![]()
Maar goed je weet toch dat in dit topic het een sport is om schijtlollige 'voorspellingen' te doen? Ik zou hier niet lezen als ik echt een uitslag niet zou willen weten.
Elke keer om 12:30quote:Op zondag 2 februari 2014 19:07 schreef ajacied4lf het volgende:
3 keer kampioen worden en niet van Utrecht weten te winnen, uit.De Boer
#frankoutquote:Op zondag 2 februari 2014 19:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Sowieso overratedquote:Op zondag 2 februari 2014 19:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Dan kun je beter hogerop gaan klagen dan bij GGMM of hier.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en met mods als GGMM blijft dat zo, ik probeer daar tegen te strijden dat mensen spoilervrij hier kunnen gaan posten tijdens de samenvattingen
Fischer heeft ook nooit oog voor zijn medespeler, dus hij moet helemaal niet zeikenquote:
Succes daarmee.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en met mods als GGMM blijft dat zo, ik probeer daar tegen te strijden dat mensen spoilervrij hier kunnen gaan posten tijdens de samenvattingen
Want dat is een excuusquote:Op zondag 2 februari 2014 19:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Fischer heeft ook nooit oog voor zijn medespeler, dus hij moet helemaal niet zeiken
Succes met deze zware strijd.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat ik zei was sarcasme want Fischer stond helemaal niet vrij.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Fischer heeft ook nooit oog voor zijn medespeler, dus hij moet helemaal niet zeiken
Wat een onzin.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
Als je geen spoilers wil lezen moet je niet op een voetbalforum gaan zitten.
Afspelen op Fischer zou wel de beste optie zijn, maar Bojan heeft te weinig kwaliteit om dat door te hebbenquote:Op zondag 2 februari 2014 19:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Wat ik zei was sarcasme want Fischer stond helemaal niet vrij.
Hij stond helemaal niet vrij.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Afspelen op Fischer zou wel de beste optie zijn, maar Bojan heeft te weinig kwaliteit om dat door te hebben
Dat beweer ik ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |