Blind heb ik ook al. Siggy is nog over mocht je interesse hebben.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:12 schreef alors het volgende:
[..]
Je mag hem hebben. Ik neem Blind wel.
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:13 schreef Heeinz het volgende:
Ben benieuwd naar PSV. Ondanks hun vorm moeten ze toch eenvoudig van RKC kunnen winnen. Anders moet je je echt kapot schamen. En de trainer ontslaan. En Ruiz.
En Dries Roelvink dan ?quote:Op zondag 2 februari 2014 19:12 schreef alors het volgende:
[..]
Je mag hem hebben. Ik neem Blind wel.
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Blind heb ik ook al. Siggy is nog over mocht je interesse hebben.
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:13 schreef Heeinz het volgende:
Ben benieuwd naar PSV. Ondanks hun vorm moeten ze toch eenvoudig van RKC kunnen winnen. Anders moet je je echt kapot schamen. En de trainer ontslaan. En Ruiz.
Tegen RKC kan je bijna niet verliezen.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:13 schreef Heeinz het volgende:
Of Cuco Martina halen.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:13 schreef Heeinz het volgende:
Veltmanquote:Op zondag 2 februari 2014 19:14 schreef Nood-kloon het volgende:
Toch groots van Veldman om toe te geven dat het geen overtreding was. Geen gezeik.
Doen we samen Daley wel.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:13 schreef alors het volgende:
[..]Je moet kiezen, het is of Zlata of Daley, allebei kan niet.
Misschien is Finnbogason iets voor jullie, 16 miljoen ofzo?quote:Op zondag 2 februari 2014 19:14 schreef Shreyas het volgende:
Trouwens, twee irrelevante details:
- Ajax heeft de minste gepasseerde defensie
- Heerenveen heeft de meeste goals gemaakt
10 miljoen euro is hijquote:Op zondag 2 februari 2014 19:15 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien is Finnbogason iets voor jullie, 16 miljoen ofzo?
In een flatje stoppen met wat vrienden en volstoppen met bamischijven.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:15 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien is Finnbogason iets voor jullie, 16 miljoen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |