Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik waan me met Philip Kooke steeds op een hockeyveld.
Ik denk steeds dat Eelco Bosch van Rosenthal commentaar geeft.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik waan me met Philip Kooke steeds op een hockeyveld.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat er bij Vitesse allemaal brave jongetjes zitten..
Spoilerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens is Ed Janssen (de scheidsrechter van HEE-ADO) een walgelijk slechte scheidsrechter. Die doneert ADO twee tegentreffers.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens is Ed Janssen (de scheidsrechter van HEE-ADO) een walgelijk slechte scheidsrechter. Die doneert ADO twee tegentreffers.
Het account @KNVBPers is niet meer actief.twitter:
Binnen zijn beperkingen is het een leuke speler.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:12 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Opmerking van niks. Heb het over het overdreven ophemel van een matige voetballer uit de marge van het Nederlandse voetbal. Ik zeg niet dat het een smerige speler is of zo.
Jammerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:12 schreef Gramulanion het volgende:
[..]Het account @KNVBPers is niet meer actief.twitter:
Matig idd.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Die wisselende goaltunes bij Heerenveen zijn wel kinderachtig. Kon me ook zoiets herinneren bij Vitesse.
Het is een IJslands nummer omdat Finnbo daar vandaan komt. Goed gevonden he?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Die wisselende goaltunes bij Heerenveen zijn wel kinderachtig. Kon me ook zoiets herinneren bij Vitesse.
Gers Pardoel - Ik neem je mee.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Het is een IJslands nummer omdat Finnbo daar vandaan komt. Goed gevonden he?
Maher? In zijn auto op de parkeerplaats?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gers Pardoel - Ik neem je mee.
Voor welke speler kon deze goaltune zijn?
De koelkast is niet voor jou.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:15 schreef alors het volgende:
[..]
Maher? In zijn auto op de parkeerplaats?
Dat zullen we maandag pas te weten komen, denk ik.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:17 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Komt er overigens nog een vooronderzoek naar BMI?
Pas op man, straks komt hij achter jou aan.quote:
Waarom? Wil hij zijn wietplantage kwijt?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pas op man, straks komt hij achter jou aan.
Omdat er eerst een Beatrixbedankshow was en daarna een stompzinnige serie uitgezonden moest worden.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Waarom begon het overigens pas om 5 voor 11? Nu mis ik de laatste twee wedstrijden omdat ik United wil zien verliezen.
Jammer dat ze dat niet vorige week dedenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ speelt eens een goede wedstrijd. Ik zie het gras verkleuren.
Zelfs toen hadden ze moeten scoren. Al zegt het genoeg dat je bij zeer slecht spelen zelfs kansen krijgt tegen PSV.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jammer dat ze dat niet vorige week deden
Mafkees.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Erwin van der Looi neemt zichzelf ernstig serieus. Wat een enge vent is dat zeg.
Johannes, wil de FC wel zo'n kneusje?
quote:Advocaat noemt v.d. Looi "mafkees"
Dick Advocaat en Erwin van de Looi hadden het tijdens AZ-FC Groningen (2-0) geregeld met elkaar aan de stok. "Mafkees", riep Advocaat op een gegeven moment zelfs naar zijn collega-trainer.
"Ja, ik dacht dat hij Kees heette", grapt Advocaat na afloop. "Nee, maar ik heb wel mijn excuses aangeboden. Ik wou hem een beetje prikkelen. Hij ging zich ook met het spel bemoeien, dus ik zeg: dat moet jij niet doen."
Op de vraag wat er met die twee gebeurd zou zijn als ze het als speler met elkaar aan de stok kregen, antwoordde Advocaat: "Erwin speelde voorstopper en ik op het middenveld, dus ik had niet zo vaak bij hem in de buurt gekomen. Maar anders wist ik het wel...", aldus de 'kleine generaal'.
Je bent zelf felrood.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Kurto doet een hoogstandje en blundert niet.
Gras is felrood.
Wat gebeurde er?quote:
Wel behoorlijk dom dat ze dat bod geweigerd hebben voor een bijzonder matige spits.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens is Finnbogason boos op het bestuur van zijn club. Fulham had een bod van 10 miljoen neergelegd maar dat werd geweigerd. 'Ze hebben altijd gezegd dat ze tien miljoen euro voor me willen hebben en dan willen ze nu ineens meer, dat vind ik amateuristisch'.
Nourdin Boukhari.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een kinderachtig spelletje tussendoor: zoek de verschillen.
[ afbeelding ]
Bonusvraag: Wie is dit?
Ik vind het ook een beetje vreemd terwijl ze 10 miljoen wilden hebben. Zal vast wel zijn omdat het nog te kort dag wasquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel behoorlijk dom dat ze dat bod geweigerd hebben voor een bijzonder matige spits.
Dat is wel dom dan, hij speelt ook echt bagger de laatste tijd. Ik had er een strik omheen gedaan en hem naar Londen gebracht. En gezien de financiële positie van de club kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat het bod dan ook echt 10 miljoen is geweest.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens is Finnbogason boos op het bestuur van zijn club. Fulham had een bod van 10 miljoen neergelegd maar dat werd geweigerd. 'Ze hebben altijd gezegd dat ze tien miljoen euro voor me willen hebben en dan willen ze nu ineens meer, dat vind ik amateuristisch'.
En toen wisten ze dus al dat Van Basten weg wilde, dus wat dat betreft hadden ze het ook niet hoeven laten.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje vreemd terwijl ze 10 miljoen wilden hebben. Zal vast wel zijn omdat het nog te kort dag was.
Met Finnbogason kan je het jaar nog een beetje 'leuk' afsluiten + dat je in de race bent voor direct Europees voetbal.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
En toen wisten ze dus al dat Van Basten weg wilde, dus wat dat betreft hadden ze het ook niet hoeven laten.
Raar.
Ja, maar ze hebben het financieel niet al te goed. 10 miljoen haal je nooit uit de Europa League.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Finnbogason kan je het jaar nog een beetje 'leuk' afsluiten + dat je in de race bent voor direct Europees voetbal.
Beste scheidsrechter van Nederland, maar dat zegt meer over de rest.quote:
In de zomer kunnen ze hem dan toch verkopen en een of meerdere vervangers zoeken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben het financieel niet al te goed. 10 miljoen haal je nooit uit de Europa League.
Ja, dan moeten ze nog maar zien dat ze er alsnog 10 mil. voor krijgen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de zomer kunnen ze hem dan toch verkopen en een of meerdere vervangers zoeken.
Daar heb je gelijk in. Je moet ook maar afwachten hoe hij de rest van het seizoen gaat volbrengen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dan moeten ze nog maar zien dat ze er alsnog 10 mil. voor krijgen.
Mafkeesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie de verdiende rode kaart niet.
Hij deed net alsof ie vielquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoordsupporters beweerden dat deze actie van Martins Indi niet bewust was.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij deed net alsof ie viel
Maarja zegt ook weer veel over de intelligentie van de Feyenoordsupporters
Nu kan het nog, volgend seizoen zal hij het iets drukker hebben als hij trainer is van Feyenoordquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Co komt nu wel erg vaak opdraven bij Studio Voetbal.
Alles beter dan Robert Maaskantquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Erwin van der Looi neemt zichzelf ernstig serieus. Wat een enge vent is dat zeg.
Johannes, wil de FC wel zo'n kneusje?
In ieder geval weer een schijtlollig filmpje vanavond tijdens Studio Voetbalquote:Op zondag 2 februari 2014 18:32 schreef Adelante het volgende:
Matig voetbal, benieuwd wat ze er van kunnen maken
Die 2e.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:25 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zit klaar
Jij bent toch voor Ajax? Dan is er toch alsnog niks aan de hand?quote:Op zondag 2 februari 2014 19:00 schreef Mansjester het volgende:
Die samenvattingen blijven best kut als de club waar je voor bent punten heeft verspeeld
Tuurlijk welquote:Op zondag 2 februari 2014 19:01 schreef alors het volgende:
[..]
Jij bent toch voor Ajax? Dan is er toch alsnog niks aan de hand?
Niet zo negatief joh.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:00 schreef Mansjester het volgende:
Die samenvattingen blijven best kut als de club waar je voor bent punten heeft verspeeld
Spoilers blijven ook kut, eikelquote:Op zondag 2 februari 2014 19:00 schreef Mansjester het volgende:
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:01 schreef alors het volgende:
[..]
Jij bent toch voor Ajax? Dan is er toch alsnog niks aan de hand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. Puntje gestolen toch?quote:
Nee. Dus bedankt.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat iedereen die hier post de uitslagen wel weet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag het wel
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Godverdomme.. ik wil typen ik ga niet kijken, zie ik de inhoud van de spoiler natuurlijk in de quoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Godverdomme.. ik wil typen ik ga niet kijken, zie ik de inhoud van de spoiler natuurlijk in de quote...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
Als je geen spoilers wil lezen moet je niet op een voetbalforum gaan zitten.
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Godverdomme.. ik wil typen ik ga niet kijken, zie ik de inhoud van de spoiler natuurlijk in de quote...
Ja en met mods als GGMM blijft dat zo, ik probeer daar tegen te strijden dat mensen spoilervrij hier kunnen gaan posten tijdens de samenvattingenquote:Op zondag 2 februari 2014 19:06 schreef alors het volgende:
[..]![]()
Maar goed je weet toch dat in dit topic het een sport is om schijtlollige 'voorspellingen' te doen? Ik zou hier niet lezen als ik echt een uitslag niet zou willen weten.
Elke keer om 12:30quote:Op zondag 2 februari 2014 19:07 schreef ajacied4lf het volgende:
3 keer kampioen worden en niet van Utrecht weten te winnen, uit.De Boer
#frankoutquote:Op zondag 2 februari 2014 19:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Sowieso overratedquote:Op zondag 2 februari 2014 19:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Dan kun je beter hogerop gaan klagen dan bij GGMM of hier.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en met mods als GGMM blijft dat zo, ik probeer daar tegen te strijden dat mensen spoilervrij hier kunnen gaan posten tijdens de samenvattingen
Fischer heeft ook nooit oog voor zijn medespeler, dus hij moet helemaal niet zeikenquote:
Succes daarmee.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en met mods als GGMM blijft dat zo, ik probeer daar tegen te strijden dat mensen spoilervrij hier kunnen gaan posten tijdens de samenvattingen
Want dat is een excuusquote:Op zondag 2 februari 2014 19:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Fischer heeft ook nooit oog voor zijn medespeler, dus hij moet helemaal niet zeiken
Succes met deze zware strijd.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat ik zei was sarcasme want Fischer stond helemaal niet vrij.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Fischer heeft ook nooit oog voor zijn medespeler, dus hij moet helemaal niet zeiken
Wat een onzin.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
Als je geen spoilers wil lezen moet je niet op een voetbalforum gaan zitten.
Afspelen op Fischer zou wel de beste optie zijn, maar Bojan heeft te weinig kwaliteit om dat door te hebbenquote:Op zondag 2 februari 2014 19:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Wat ik zei was sarcasme want Fischer stond helemaal niet vrij.
Hij stond helemaal niet vrij.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Afspelen op Fischer zou wel de beste optie zijn, maar Bojan heeft te weinig kwaliteit om dat door te hebben
Dat beweer ik ook nietquote:
Blind heb ik ook al. Siggy is nog over mocht je interesse hebben.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:12 schreef alors het volgende:
[..]
Je mag hem hebben. Ik neem Blind wel.
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:13 schreef Heeinz het volgende:
Ben benieuwd naar PSV. Ondanks hun vorm moeten ze toch eenvoudig van RKC kunnen winnen. Anders moet je je echt kapot schamen. En de trainer ontslaan. En Ruiz.
En Dries Roelvink dan ?quote:Op zondag 2 februari 2014 19:12 schreef alors het volgende:
[..]
Je mag hem hebben. Ik neem Blind wel.
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Blind heb ik ook al. Siggy is nog over mocht je interesse hebben.
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:13 schreef Heeinz het volgende:
Ben benieuwd naar PSV. Ondanks hun vorm moeten ze toch eenvoudig van RKC kunnen winnen. Anders moet je je echt kapot schamen. En de trainer ontslaan. En Ruiz.
Tegen RKC kan je bijna niet verliezen.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:13 schreef Heeinz het volgende:
Of Cuco Martina halen.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:13 schreef Heeinz het volgende:
Veltmanquote:Op zondag 2 februari 2014 19:14 schreef Nood-kloon het volgende:
Toch groots van Veldman om toe te geven dat het geen overtreding was. Geen gezeik.
Doen we samen Daley wel.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:13 schreef alors het volgende:
[..]Je moet kiezen, het is of Zlata of Daley, allebei kan niet.
Misschien is Finnbogason iets voor jullie, 16 miljoen ofzo?quote:Op zondag 2 februari 2014 19:14 schreef Shreyas het volgende:
Trouwens, twee irrelevante details:
- Ajax heeft de minste gepasseerde defensie
- Heerenveen heeft de meeste goals gemaakt
10 miljoen euro is hijquote:Op zondag 2 februari 2014 19:15 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien is Finnbogason iets voor jullie, 16 miljoen ofzo?
In een flatje stoppen met wat vrienden en volstoppen met bamischijven.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:15 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien is Finnbogason iets voor jullie, 16 miljoen ofzo?
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In een flatje stoppen met wat vrienden en volstoppen met bamischijven.
quote:
Mocht je meer feitjes horen dan ben ik er.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor dit zeer boeiende feitje.
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Wat een onzin.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:17 schreef alors het volgende:
[..]
kh = g. Deze week tenminste.
Net als Klieg en Latsjman.
Een aantal jaar geleden heb ik op het vliegveld in Portugal (Faro) naast Patrick Kluivert m'n handen gewassen.quote:
quote:
Volgende week lange terug reis voor de PSV spelersquote:Op zondag 2 februari 2014 19:18 schreef -Willempie- het volgende:
Die keeper van Cambuur is echt goed
Ik heb op Texel wouter bos ontmoetquote:Op zondag 2 februari 2014 19:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Een aantal jaar geleden heb ik op het vliegveld in Portugal (Faro) naast Patrick Kluivert m'n handen gewassen.
Het valt me elke keer weer op dat jij overloopt van kennis.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:17 schreef alors het volgende:
[..]
kh = g. Deze week tenminste.
Net als Klieg en Latsjman.
Ik zou met Johannes en goed team zijn voor 2 voor 12.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het valt me elke keer weer op dat jij overloopt van kennis.
Wat heeft dat te maken met 'Als iedereen toch al de uitslagen weet'?quote:Op zondag 2 februari 2014 19:22 schreef Geo4kant het volgende:
Als iedereen toch al de uitslagen weet.. Ik ben benieuw naar het commentaar van Cocu/spelers
Huhquote:Op zondag 2 februari 2014 19:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Trainer FC Twente. Stond er ook bij.
Niet relevant, respect voor zijn staat van dienstquote:Op zondag 2 februari 2014 19:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Je bent al jaaaaren niet meer van waarde voor de club Sandertje.
Dat zou PSV ook zonder Ruiz wel lukkenquote:Op zondag 2 februari 2014 19:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Met Ruiz moet het halen van de EL wel lukken.
Want?quote:Op zondag 2 februari 2014 19:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet relevant, respect voor zijn staat van dienst
Meer dan 500 wedstrijden spelen voor één club is wel bijzonderquote:
Als hij niet tussendoor naar Ajax was gegaan was het wel mooi geweest ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Meer dan 500 wedstrijden spelen voor één club is wel bijzonder
Ik zag Erika Terpstra een keer in de 3 Gezusters in Groningen.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:18 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik heb op Texel wouter bos ontmoet
Leufquote:Op zondag 2 februari 2014 19:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik zag Erika Terpstra een keer in de 3 Gezusters in Groningen.
Mja da's dan minder iets minder exotisch, maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |