Ik douche meestal super snel juist, anders duurt het me allemaal te lang.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Snel douchen kan ik helaas nooit, ik kan er altijd moeilijk onder vandaan komen helaas. Lekker warm altijd.
Welke muziek gaat er eigenlijk op?
Als het zo gaat is het vaak wel gezellig, of juist niet, kan ook nog. Heb er alleen altijd een aantal dagen last van dus dat doe ik nog maar zelden.
[..]
mmmmmhmmmmquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:49 schreef ntm het volgende:
[..]Maar die sekspop bleek voor de grap te zijn in de vriendenkring van die vader en niet echt, jongen scheen er vroeger ook toen die klein was gewoon meegespeeld te hebben zonder er erg in te hebben
Is het een aanrader die film, nooit gezienquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb je een mooie film en dito soundtrack over.
Die zien we nog wel verschijnen.
Dat scheelt, mensen met een nare dronk heb je ook en die zijn bijzonder vervelend om erbij te hebben.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik douche meestal super snel juist, anders duurt het me allemaal te lang.
Nou een beetje m'n eigen ego strelende muziek want het zijn opnames van m'n orkest van een tijdje terug. Zit nog in de after-concert dip.
Helaas kom ik er ook niet meer zo gemakkelijk vanaf. De laatste tijd wordt het als maar erger, dus drink met uitgaan tegenwoordig zelfs vaker gewoon bier, dan zit ik sneller vol en valt het meeeestal wel enigszins mee de dag erop en ben ik in ieder geval op maandag weer fit. Ben wel blij met mijn dronk, dat wel haha.
Is uit '47 of '49 dus voor ik ja zeg moet je wel indenken dat het allemaal wat trager gaat dan de films die je wellicht gewend bent.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:50 schreef ntm het volgende:
[..]
Is het een aanrader die film, nooit gezien
Hehe, nice. Ik ben ook al jįren niet naar Suriname geweest, terwijl ik in totaal toch al 8 of 9 keer ben geweestquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:40 schreef ntm het volgende:
Marokko, laatste keer dat ik er was, was ik 4Dus was allemaal nog beetje nieuw voor mij. Ben in Casablanca geweest bij mijn moeders familie en nog een paar dagen in Marrakech geweest, was echt mooi
Zal binnenkort wel wat foto's plaatsen hier
Srs? Nu wel benieuwd naar die gozer (no Shakira)quote:
quote:
Ga je weer binnenkort naar Suriname? En nee was grapje, alleen het kapsel lijktquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hehe, nice. Ik ben ook al jįren niet naar Suriname geweest, terwijl ik in totaal toch al 8 of 9 keer ben geweest.
[..]
Srs? Nu wel benieuwd naar die gozer (no Shakira).
[..].
Hij schijnt binnenkort een date met een FOK!ster te hebben waar ik hem nog niet zo lang geleden mee zag flirten.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:54 schreef ntm het volgende:
[..]
Ga je weer binnenkort naar Suriname? En nee was grapje, alleen het kapsel lijkt
Niet meerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:54 schreef ntm het volgende:
[..]
En nee was grapje, alleen het kapsel lijkt
Snitch :S welke eigenlijk?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hij schijnt binnenkort een date met een FOK!ster te hebben waar ik hem nog niet zo lang geleden mee zag flirten.
Wie?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hij schijnt binnenkort een date met een FOK!ster te hebben waar ik hem nog niet zo lang geleden mee zag flirten.
Die ben ik eigenlijk alweer kwijtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:00 schreef ntm het volgende:
[..]
Wie?Wilde net vragen eigenlijk aan Mortaxx hoe het met Tinder ging, maar daar doet hij altijd beetje vaag over
Ik ga december dit jaar, rond Kerst en O&N, of mei 2015 als m'n tante 60 wordtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:54 schreef ntm het volgende:
[..]
Ga je weer binnenkort naar Suriname? En nee was grapje, alleen het kapsel lijkt
Wel nice.. ik ben ondertussen ook al wat meer de kalmerende kant op gegaan.quote:
Ahquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Wel nice.. ik ben ondertussen ook al wat meer de kalmerende kant op gegaan.
Leuk nummer!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
AhDaar houd ik wel van. Tijd van stijl.
Nee hoor! Je bent wel gezellig.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik leer het ook maar niet, ik dood Sc's meestal.
Ja manquote:Op zondag 2 februari 2014 01:02 schreef Dimachaerus het volgende:
heb je als barman veel sjans bij meisjes
volges mij wel toch? zag zo meisje gaf dr nummer aan barman voor seks
En ik maar denken dat dat juist zo chill is aan een homoseksuele relatie.quote:
Ja, dat is wel zoquote:Op zondag 2 februari 2014 01:59 schreef probeer het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dat juist zo chill is aan een homoseksuele relatie.
Beetje met je beste maatje bank hangen, elkaar de afstandsbediening gunnen en zo .. Iig niet dat labiele gezeik ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |