quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bewijs dat je dat niet ben kan voor 22:00 geleverd worden in dit topic, met een foto van jezelf waarop je een briefje houdt met de datum van vandaag + 'MMG' erop. Gamma 1-2 1-2, over [ afbeelding ].
Deed je lang over om dat te photoshoppen.quote:
Alles op mijn gemak.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Deed je lang over om dat te photoshoppen.
Dank voor je bijdrage, de Stichting Fictieve Entiteiten op FOK! zal zich erover buigen. De officiële verklaring volgt binnen 10 werkdagen. Over de uitslag kan niet gecorrespondeerd worden.quote:
Ja daar heb ik nu helaas geen tijd voor. Heb ook maar even gewoon een snelle douche genomen, zonder wijn jammer genoeg. Die trek ik zo maar eens open.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Of een bad nemen. Blokjes kaas, wijntje erbij. Muziekje op. Ook ideaal.
Vanaf het punt dat het eerste wijntje op is moet ik al steeds naar de plee om te zeiken dus die verrassing van het opstaan en toch best wel moeilijk op de benen staan heb ik - soms gelukkig of helaas - niet meer.
Een vrolijke glimlach was wel gewenst geweest op de zaterdag, hoor.quote:
aitquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dank voor je bijdrage, de Stichting Fictieve Entiteiten op FOK! zal zich erover buigen. De officiële verklaring volgt binnen 10 werkdagen. Over de uitslag kan niet gecorrespondeerd worden.
Dat is lang geleden zekerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb het al eens vaker gedaan hoor. Ik meen mij te herinneren dat ik 2 keer een SC hier heb geopend.
Sorry meer dan een nep glimlachje kon er niet vanaf.. ben best moe.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een vrolijke glimlach was wel gewenst geweest op de zaterdag, hoor.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:27 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom linkt die foto door naar het profiel van ene J. Wagner?
Misschien mijn geheime aanbidder.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:27 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom linkt die foto door naar het profiel van ene J. Wagner?
Yes, en ik ben niet suïcidaal hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hey, jij was toch die FOK!ster die laatst bijna was aangereden door Zosk?
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je doet toch gewoon facebook.com/eerstecijferreeks?
Ik hou van sherlockenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:30 schreef Crip het volgende:
Je mag me FB ook gewoon vragen hoor Mortaxx.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:29 schreef ntm het volgende:
[..]
Yes, en ik ben niet suïcidaal hoorZag hem over het hoofd misschien, weet niet meer
Geen idee, mijn skills op dat gebied zijn blijven steken op de Hyves-profielachterhaalsitequote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je doet toch gewoon facebook.com/eerstecijferreeks?
Snel douchen kan ik helaas nooit, ik kan er altijd moeilijk onder vandaan komen helaas. Lekker warm altijd.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja daar heb ik nu helaas geen tijd voor. Heb ook maar even gewoon een snelle douche genomen, zonder wijn jammer genoeg. Die trek ik zo maar eens open.
Muziekje zal ik ook maar eens opzetten trouwens ja
Oh dat heb ik niet, meestal kan ik er een paar drinken en dan is het feest aan. Bij mij is het vooral nadat dat eerste wijntje op is moeten er nog te veel volgen. Gebeurt gewoon altijd.
Kan ze op 1 hand tellen, dat zegt ook genoegquote:
Maar heb je dit serieus op fb geupload?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:32 schreef Crip het volgende:
Hahah, dat hoofd van die James. Seriously Mortaxx?
Zou zomaar een slogan voor een tropisch alcoholisch drankje kunnen zijn, doch verkocht in het natte Nederland.quote:
Gewoon alleen zichtbaar voor mezelf. Dat is makkelijker dan uploaden via tinypic etc. Kan gewoon via mijn tel.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar heb je dit serieus op fb geupload?
Misschien kan ik samen met Scarlett Johansson dat ene drankje gaan promotenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zou zomaar een slogan voor een tropisch alcoholisch drankje kunnen zijn, doch verkocht in het natte Nederland.
Jullie zouden ongetwijfeld prima staan op van die bushokjes en dergelijek. En dan maar in je vuistje lachen als er weer een gefrustreerd klaagtopic over komt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien kan ik samen met Scarlett Johansson dat ene drankje gaan promoten
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zou zomaar een slogan voor een tropisch alcoholisch drankje kunnen zijn, doch verkocht in het natte Nederland.
Ze is maar 1,60 zie ikquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jullie zouden ongetwijfeld prima staan op van die bushokjes en dergelijek. En dan maar in je vuistje lachen als er weer een gefrustreerd klaagtopic over komt.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:30 schreef MMGYMCMB het volgende: [..]
Geniaal. Hoe was je vakantie, en waar was je heen?
[..]
Marokko, laatste keer dat ik er was, was ik 4quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Waar ging de vakantie heen (of waar is het naar toe geweest?)
Kan ze zelfs 10 centimeter hakken om in de commercial. En dan is er nog een kleine marge.quote:
Blij dat je weer terug bent. Je weet het nooit met die vakantie's natuurlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:40 schreef ntm het volgende:
[..]
[..]
Marokko, laatste keer dat ik er was, was ik 4Dus was allemaal nog beetje nieuw voor mij. Ben in Casablanca geweest bij mijn moeders familie en nog een paar dagen in Marrakech geweest, was echt mooi
Zal binnenkort wel wat foto's plaatsen hier
Ben al iemand anders tegen gekomen tijdens m'n vakantie, het is klaar tussen ons.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Blij dat je weer terug bent. Je weet het nooit met die vakantie's natuurlijk
Heb je een mooie film en dito soundtrack over.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:40 schreef ntm het volgende:
[..]
[..]
Marokko, laatste keer dat ik er was, was ik 4Dus was allemaal nog beetje nieuw voor mij. Ben in Casablanca geweest bij mijn moeders familie en nog een paar dagen in Marrakech geweest, was echt mooi
Zal binnenkort wel wat foto's plaatsen hier
Een heleboel kamelenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
Haar nieuwe schoonvader heeft iets wat de jouwe niet heeft.
die realdoll bedoel je?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
Hoho, voor dingen een eigen verhaal gaan leiden. Het was volgens mij gewoon opblaas?quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |