Yepquote:
Iets geaksquote:
Per ongeluk verwijderd.quote:
Opa.Bakkebaard is oudquote:
Pics van jou in deze pumps.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:45 schreef Robophatt het volgende:
Mijn god wat een puinhoop maak je ervan Frank
Hier TARDIS de schoenen van de avond:
[ afbeelding ]
Maar dna in het zwart.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:46 schreef MichaelScott het volgende:
Haha Frank is echt een digibeet.
Ja het is goed met jou en je pumpsquote:
Zegquote:
Doe eens nietquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen wordt maar mod tegenwoordig
Hoi schatquote:
Nee echt. Ik vind dat leukquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja het is goed met jou en je pumps
Yeahhhquote:
Ik ookquote:
Stalkerquote:
Ik las ergens in een vorig deel dat je wakker moest blijven. Welnu, daar doen we alles aan zoals je kunt zien.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:45 schreef Robophatt het volgende:
Mijn god wat een puinhoop maak je ervan Frank
Ja daarom pics.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik ookDaarom draag ik ze ook zo graag
Ja het is je wel gelukt, m'n haar staat ineens rechtovereindquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik las ergens in een vorig deel dat je wakker moest blijven. Welnu, daar doen we alles aan zoals je kunt zien.
Laat het graag over aan je verbeeldingquote:
Ik had het allemaal voor elkaarquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En ook niet eens de moeite om een nieuwe TT te bedenken. Nou ja zeg
Jij kan trouwens vaker een DM verwachten nu je weer actief meepost en ik wel vaker met die SC aan het kutten ben.quote:
Misschien toch tijd voor een leesbrilquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij kan trouwens vaker een DM verwachten nu je weer actief meepost en ik wel vaker met die SC aan het kutten ben.
Schijnt erg lastig te zijn, het juist dingetje aanklikken en dan op invoeren drukken
Ik zal maar niet zeggen dat ik die heb, anders heb ik geen excuses meer.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Misschien toch tijd voor een leesbril
Mag die van mij wel lenen![]()
![]()
brillen
Nouja, op jouw leeftijd mag dat ook wel.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen dat ik die heb, anders heb ik geen excuses meer.
Ik heb wel een paar wijntjes op overigens, wellicht dat dat het is.
Het enige wat je moet doen is in die dropdown niet zo kippig zijn en op centraal drukken ipv verwijderen. Zie niet in hoe ik daar verder je handje in moet vasthouden.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij kan trouwens vaker een DM verwachten nu je weer actief meepost en ik wel vaker met die SC aan het kutten ben.
Schijnt erg lastig te zijn, het juist dingetje aanklikken en dan op invoeren drukken
Misschien wil hij wel gewoon heel graag dat jij zijn handje vasthoudt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het enige wat je moet doen is in die dropdown niet zo kippig zijn en op centraal drukken ipv verwijderen. Zie niet in hoe ik daar verder je handje in moet vasthouden.
Een wijntje drinken is verrassend goed te combineren met een douche. Zo lang je maar niet vergeet het glas van het waterfestijn te houden want dat komt, in tegenstelling tot een whiskey die met een druppeltje soms nog wel vooruit kan gaan, de wijn niet ten goede.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nouja, op jouw leeftijd mag dat ook wel.
Misschien moet ik ook maar eens een glas inschenken ja. Of in ieder geval eens even douchen. Misschien allebei tegelijk.
Jij bent er dan ook meer voor als het weer mis is gegaan, niet echt als preventiequote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het enige wat je moet doen is in die dropdown niet zo kippig zijn en op centraal drukken ipv verwijderen. Zie niet in hoe ik daar verder je handje in moet vasthouden.
Ja ik vind het ook wel geslaagd, maar het is inderdaad wel een uitdaging. Tenzij je gewoon een fles pakt, daar komt niet zo gemakkelijk water in. Maar wijn uit een fles drinken kan niet meer na je 20e.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een wijntje drinken is verrassend goed te combineren met een douche. Zo lang je maar niet vergeet het glas van het waterfestijn te houden want dat komt, in tegenstelling tot een whiskey die met een druppeltje soms nog wel vooruit kan gaan, de wijn niet ten goede.
[..]
Jij bent er dan ook meer voor als het weer mis is gegaan, niet echt als preventie.
Maar goed, meer dan dit kun je er niet mee doen dus ik denk dat het wel los loopt nu.
Het zij je vergeven.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dit is ook de eerste keer pas hoor, dat ik 'm verwijder.
Het laatste beetje wil ik soms nog weleens achterover gooien, het staat er immers toch nog. 'Het laatste' beetje is natuurlijk subjectief en kun je voor jezelf invullen wat dat is. Al ga ik meestal lekker zitten met een wijntje.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel geslaagd, maar het is inderdaad wel een uitdaging. Tenzij je gewoon een fles pakt, daar komt niet zo gemakkelijk water in. Maar wijn uit een fles drinken kan niet meer na je 20e.
Ja nou als ik het probeer zit meestal direct alles onder en ik drink het liefst rode wijn, dus dat loopt dan sowieso uit op een drama.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vanavond mag Mortaxx overigens die SC schoppen hoor.
[..]
Het laatste beetje wil ik soms nog weleens achterover gooien, het staat er immers toch nog. 'Het laatste' beetje is natuurlijk subjectief en kun je voor jezelf invullen wat dat is. Al ga ik meestal lekker zitten met een wijntje.
Ik wil em alleen wel eens sluiten ipv centraal doen dus de schade is dan sneller hersteldquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vanavond mag Mortaxx overigens die SC schoppen hoor.
Of een bad nemen. Blokjes kaas, wijntje erbij. Muziekje op. Ook ideaal.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja nou als ik het probeer zit meestal direct alles onder en ik drink het liefst rode wijn, dus dat loopt dan sowieso uit op een drama.
Zittend is wijn inderdaad het lekkerst. Vooral een aantal glazen achter elkaar en dan opstaan.
Heb het al eens vaker gedaan hoor. Ik meen mij te herinneren dat ik 2 keer een SC hier heb geopend.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:19 schreef ntm het volgende:
Ik zie TS voor het eerst een topic openen in deze SC
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:19 schreef ntm het volgende:
Ik zie TS voor het eerst een topic openen in deze SC
Jouw TT moest toch al gewijzigd worden. Nachtbaggeren doe je maar in ONZ. In KLB houden we het een beetje op niveau.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |