Dat lijkt me niet zo moeilijk. Als je allerlei dingen probeert en het maar niet lukt om (fysieke) genegenheid van iemand van het andere geslacht te krijgen is dat best frustrerend. Zelf heb ik nog het 'geluk' een paar vrouwen in mijn leven gehad te hebben, maar ik begin het inmiddels toch wel weer behoorlijk te missen.quote:Dit klopt. Ik begrijp niet waarom sommige mensen hier er een issue van maken. Het probleem is zo groot als je het zelf maakt. En daar zijn sommige mensen hier heel goed in.
Ze maken zich druk om allerlei dingen waar ze geen invloed op hebben.
Gek dat ik dat dan niet heb. Dat terwijl ik toch ook een meer dan behoorlijk sociaal leven heb en ook zeker geïnteresseerd ben in mensen. Alleen de stap zetten van 'puur gezellig gesprek uit interesse' naar zoenen of enige andere seksueel fysieke activiteit lukt mij om de een of andere reden niet. Zie daar dus mijn 'probleem'.quote:Actief sociaal leven; elke keer dat ik onder mensen ben hou ik er wel een paar contacten aan over. Ik ben gewoon geïnteresseerd in mensen; ik heb nooit gedacht in termen van ''regelen'' of ''dates''. Het gaat vanzelf als je zelf plezier hebt met mensen. In welke vorm dan ook.
Even naar het andere topic gebracht. Als er nog iets anders nuttigs staat in de posts hiervoor dan hoor ik het wel. :pquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb je hem voorgesteld om samen te gamen?
[ afbeelding ]
En hem dan zoenen tijdens the gamedan weet hij dat je hem niet like as friends, maar as more than friends
Deze man.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:30 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat dat niet werkt......
een soort "been there done that" geval van mijn kant
Je moet jezelf niet verkopen.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
En waarom?
Je moet jezelf gewoon verkopen en jezelf als het produkt zien. En ook al geloof je nog niet 100% in je produkt, toch verkopen.
Altijd zo raar, een lelijke auto krijgen ze wel verkocht, maar zichzelf niet?
Eerst je vrienden de vagina van het object van jouw affectie laten proberen.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet verkopen.
Je moet meisjes kopen..
Je koopt toch ook niet de eerste de beste TV die je in de winkel / op internet ziet zonder eerst grondig alle specificaties door te nemen en reviews te lezen??
Zelfde geld voor meisjes, je kiest ook niet de eerste de beste meisje. Maar zorgt ervoor dat je keuze hebt uit meerdere.
PUA #101
Hoezo zie je vrouwen eigenlijk niet anders dan je vrienden?quote:Op maandag 3 februari 2014 11:09 schreef Weissman het volgende:
. Ik zie vrouwen als mensen, niet als objecten die ''versierd'' of ''geregeld'' kunnen worden, niet anders dan mijn mannelijke vrienden.
Nee, maar vrouwen hebben ook een mening. Dus daarom moet je jezelf verkopen EN, als jij het niet wordt staan er wel honderden andere mannen in de rij in jouw plaats..quote:Op maandag 3 februari 2014 19:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet verkopen.
Je moet meisjes kopen..
Je koopt toch ook niet de eerste de beste TV die je in de winkel / op internet ziet zonder eerst grondig alle specificaties door te nemen en reviews te lezen??
Zelfde geld voor meisjes, je kiest ook niet de eerste de beste meisje. Maar zorgt ervoor dat je keuze hebt uit meerdere.
PUA #101
Wat is er dan zo frustrerend aan? En wat mis je precies?quote:Op maandag 3 februari 2014 11:34 schreef yats het volgende:
Dat lijkt me niet zo moeilijk. Als je allerlei dingen probeert en het maar niet lukt om (fysieke) genegenheid van iemand van het andere geslacht te krijgen is dat best frustrerend. Zelf heb ik nog het 'geluk' een paar vrouwen in mijn leven gehad te hebben, maar ik begin het inmiddels toch wel weer behoorlijk te missen.
Waarom maak je je zo druk om de stap van ''gezelligheid'' naar ''intimiteit''? Waarom staat plezier hebben en ''gew jezelf zijn'' niet zo hoog op de prioriteiten lijstje. Geen wonder dat het niet lukt.quote:Gek dat ik dat dan niet heb. Dat terwijl ik toch ook een meer dan behoorlijk sociaal leven heb en ook zeker geïnteresseerd ben in mensen. Alleen de stap zetten van 'puur gezellig gesprek uit interesse' naar zoenen of enige andere seksueel fysieke activiteit lukt mij om de een of andere reden niet. Zie daar dus mijn 'probleem'.
Wat gaat er dan precies anders? Bedoel je dat je je minder op je gemak voelt als vrouwen er zijn of plaats je ze op een voetstuk?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
Hoezo zie je vrouwen eigenlijk niet anders dan je vrienden?
Ik zie vrouwen echt niet hetzelfde als mannen, hell ik behandel ze ook echt heel anders, niet alleen door mezelf ook gewoon door de maatschappij en hoe vrouwen zelf zijn, vrouwen op gelijke voet leren kennen? Deels, maar bepaalde dingen gaan ECHT anders met vrouwen dan met mannen.
Whehe.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:20 schreef Godshand het volgende:
Ohja, Fir3fly,donder op uit mijn DM!
Je mening over jezelf verkopen kan ook wel hier...
Dat lijkt me niet zo moeilijk. Buiten dat ik de seks mis (van minimaal 5 keer per week terug naar 0 is een flinke daling) is het ook gewoon fijn als er iemand is die je af en toe even knuffelt of zoent als je even wat steun nodig hebt, of gewoon puur voor de gezelligheid.quote:Wat is er dan zo frustrerend aan? En wat mis je precies?
Ik kan 'gezelligheid' en 'gewoon mezelf zijn' inmiddels wel dromen. Dat is dus juist mijn probleem, ik heb ontzettend vaak 'gezellige avonden' en 'de rest' komt dus niet. Ik ken genoeg vrouwen die het erg leuk vinden met mij, maar geen van hen lijkt enige interesse te hebben om eens met mij te gaan daten of op een andere niet vriendschappelijke manier met me om te gaan.quote:Waarom maak je je zo druk om de stap van ''gezelligheid'' naar ''intimiteit''? Waarom staat plezier hebben en ''gew jezelf zijn'' niet zo hoog op de prioriteiten lijstje. Geen wonder dat het niet lukt.
Als je plezier hebt en het gew gezellig is, komt de rest vanzelf wel; althans, zo ervaar ik het. Zet het ''scoren'' of het ''escaleren naar intimiteit'' uit je hoofd. Denk je dat vrouwen dat niet doorhebben van je? Dat je zo krampachtig er naar toe wil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |