Ik zie het probleem eerlijk gezegd niet faxie. Ik zou je graag steunen, maar na gisteren heb ik er even flink de pest in en ben ik naar mijn gevoel weer terug bij af.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ik niet kon neuken was nooit het probleem. Probleem was dat ik dat niet WILDE omdat ik eerst een relatie wou. En die relatie krijgen was altijd een probleem.
Oa nav dit topic heb ik dat idee laten varen toen er een kans langkwam, en daarna nog eens gedaan met een ander, wat nooit was gebeurd als ik de eerste keer er niet voor ging.
Maar wat ik toen al eigenlijk wel wist, en waar bleek te zijn, is dat het voor mij het gemis van een relatie niet oplost. En dat wil nog steeds niet lukken. De ene teleustelling na de ander en geen enkel lichtpuntje. En ik ben behoorlijk veranderd in de jaren, en allemaal positief volgens veel tips die altijd gegeven werden. Socialer en assertiever worden, nieuwe hobbies, zelfstandig wonen, principes laten varen, vaak de deur uit, actief op datingsites zitten, zelfs een paar meiden ontmoet, aangesproken en tot dates gekomen enzenz, en ook nog eens uit een flink dal geklommen. Maakt allemaal geen ene fuck uit.
En als je wat vaker mee zou lezen had je dat allemaal kunnen weten. Net als een hoop anderen hier trouwens.
En het valt me op dat jullie bijna allemaal een emmer stront over me heenstorten als ik iets meld dat niet eens met m'n eigen situatie te maken heeft, maar gewoon een ander een hart onder de riem wil steken...
Krijg de tering maar
Ja daar noem je iemandquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Vrouwen die daar niet op vallen_!
Maar moet zeggen dat ik dat eigenlijk nooit zo aan je gemerkt heb. Maar misschien is dat omdat ik WT gewend ben![]()
Rottige avond gehad?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zie het probleem eerlijk gezegd niet faxie. Ik zou je graag steunen, maar na gisteren heb ik er even flink de pest in en ben ik naar mijn gevoel weer terug bij af.
Qué pasa? Laatste date niet goed gegaan?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zie het probleem eerlijk gezegd niet faxie. Ik zou je graag steunen, maar na gisteren heb ik er even flink de pest in en ben ik naar mijn gevoel weer terug bij af.
Go Faxie Go Faxiequote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ik niet kon neuken was nooit het probleem. Probleem was dat ik dat niet WILDE omdat ik eerst een relatie wou. En die relatie krijgen was altijd een probleem.
Oa nav dit topic heb ik dat idee laten varen toen er een kans langkwam, en daarna nog eens gedaan met een ander, wat nooit was gebeurd als ik de eerste keer er niet voor ging.
Maar wat ik toen al eigenlijk wel wist, en waar bleek te zijn, is dat het voor mij het gemis van een relatie niet oplost. En dat wil nog steeds niet lukken. De ene teleustelling na de ander en geen enkel lichtpuntje. En ik ben behoorlijk veranderd in de jaren, en allemaal positief volgens veel tips die altijd gegeven werden. Socialer en assertiever worden, nieuwe hobbies, zelfstandig wonen, principes laten varen, vaak de deur uit, actief op datingsites zitten, zelfs een paar meiden ontmoet, aangesproken en tot dates gekomen enzenz, en ook nog eens uit een flink dal geklommen. Maakt allemaal geen ene fuck uit.
En als je wat vaker mee zou lezen had je dat allemaal kunnen weten. Net als een hoop anderen hier trouwens.
En het valt me op dat jullie bijna allemaal een emmer stront over me heenstorten als ik iets meld dat niet eens met m'n eigen situatie te maken heeft, maar gewoon een ander een hart onder de riem wil steken...
Krijg de tering maar
Dus is er geen probleem.quote:Love is great, love is fine
Out the box, out of line
The affliction of the feeling
Leaves me wanting more
Cause I may be bad
But I'm perfectly good at it
Sex in the air
I don't care
I love the smell of it
Sticks and stones
May break my bones
But chains and whips
Excite me
Kennis = macht.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja daar noem je iemand
Wel grappig dat we overeenkomsten bleken te hebben in onze smaak.
Heb je hem voorgesteld om samen te gamen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:57 schreef Platenkoffer het volgende:
[..]
Nouja zit dus zo, hij is een enorme muziekfreak, en zijn kennis de elektronische muziek is nogal breed denk ik. En daar kan ik niet tegenop.
Hij kent Autechre en Boards of Canadaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Kennis = macht.
Macht = chickies.
Hoe bedoel je, welke overeenkomsten?
Oh, jij en WT. Ik dacht we als in jij en ik.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij kent Autechre en Boards of Canada
Ow nee dat bedoelde ik nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, jij en WT. Ik dacht we als in jij en ik.
Ik heb betere avonden gekend ja. Wat ik niet snap is dat iemand die een week eerder niet van je af kan blijven de week erna ineens erg terughoudend is en zelfs een zoen krijgen al lastig is.quote:
Als ze dat soort gedrag vertonen moet je er eigenlijk al niks meer mee willen hebben....quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb betere avonden gekend ja. Wat ik niet snap is dat iemand die een week eerder niet van je af kan blijven de week erna ineens erg terughoudend is en zelfs een zoen krijgen al lastig is.
Apart.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb betere avonden gekend ja. Wat ik niet snap is dat iemand die een week eerder niet van je af kan blijven de week erna ineens erg terughoudend is en zelfs een zoen krijgen al lastig is.
Vrouwen hequote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:34 schreef yats het volgende:
[..]
De date zelf was erg gezellig, wat ze me zelf achteraf ook nog eens bevestigde. We zijn in haar stamkroeg wat gaan drinken. Alleen toen het tijd werd om de laatste trein te halen (ik had hem best willen missen overigens) werd ze ineens wat afstandelijker. Wat ik ook probeerde om toch de 'fysiek' er weer in te brengen, er kwam weinig reactie uit. Uiteindelijk ben ik met enkel een afscheidszoen weer naar huis gegaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Qué pasa? Laatste date niet goed gegaan?
Nee, ik heb het niet direct gevraagd. Zo goed kennen we elkaar nog niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Apart.
En je hebt niet gevraagd wat er aan de hand was?
Het gaat om een vervolgdate hé? Kan je dat "fysiek" ietsje meer omschrijven? En uit wat heb je afgeleid dat ze "afstandelijk" werd? Het kan van alles zijn hé Yats, misschien is er niets aan de hand en is het de vrucht van jouw verbeelding.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:43 schreef yats het volgende:
[..]
De date zelf was erg gezellig, wat ze me zelf achteraf ook nog eens bevestigde. We zijn in haar stamkroeg wat gaan drinken. Alleen toen het tijd werd om de laatste trein te halen (ik had hem best willen missen overigens) werd ze ineens wat afstandelijker. Wat ik ook probeerde om toch de 'fysiek' er weer in te brengen, er kwam weinig reactie uit. Uiteindelijk ben ik met enkel een afscheidszoen weer naar huis gegaan.
Als het dat laatste was had ze me vooral niet op het station af moeten zetten maar gewoon vragen wat mijn plannen waren. Ik zou er voor de volle 100% in mee zijn gegaan aangezien ik haar een ontzettend leuke meid vind en haar dit ook verteld heb. We weten verder van elkaars verleden en dat we beiden nooit een ONS gehad hebben.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Het gaat om een vervolgdate hé? Kan je dat "fysiek" ietsje meer omschrijven? En uit wat heb je afgeleid dat ze "afstandelijk" werd? Het kan van alles zijn hé Yats, misschien is er niets aan de hand en is het de vrucht van jouw verbeelding.
Ze zei immers dat het gezellig was, misschien had ze iets anders aan haar hoofd toen jullie afscheid namen. Het kan ook zijn dat ze iets anders verwacht had van jullie afscheid.... zoals teleurgesteld zijn dat jullie niet geneukt hebben....ja, sommige vrouwen vinden dat een teleurstelling, maar goed...
Vrouwenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:12 schreef yats het volgende:
[..]
Als het dat laatste was had ze me vooral niet op het station af moeten zetten maar gewoon vragen wat mijn plannen waren. Ik zou er voor de volle 100% in mee zijn gegaan aangezien ik haar een ontzettend leuke meid vind en haar dit ook verteld heb. We weten verder van elkaars verleden en dat we beiden nooit een ONS gehad hebben.
Wat ik met 'fysiek' bedoel, de vorige date was het in de kroeg al fysiek door wat met de handen te klooien. Later op de avond hebben we weinig van de film gezien omdat we eigenlijk de hele film aan het zoenen waren. Dat zat er gisteren overduidelijk niet in. Ik probeerde het wel door een beetje te plagen qua opmerkingen maar ook qua fysieke aanraking maar daar kwam in tegenstelling tot een week eerder geen reactie op. Waar ze een week eerder er volop in mee ging moest ik het nu doen met een korte afscheidskus. Niet echt waar ik op rekende eerlijk gezegd...
Dat vermoeden heb ik dus ook, Al lopen onze gesprekken vandaag ook wat stroef. Wat wel raar is, want tot nu toe konden we eigenlijk alles bespreken. Een vriend van me kwam met de suggestie dat het wellicht 'de periode van de maand' is, maar daar ga ik natuurlijk niet direct naar vragen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Tja iets zat d'r niet lekker blijkbaar... ik zou het haar gewoon vragen...
Het kan echt vanalles zijn. Doe er maar niet naar gissen, en vraag het haar gewoon.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:15 schreef yats het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik dus ook, Al lopen onze gesprekken vandaag ook wat stroef. Wat wel raar is, want tot nu toe konden we eigenlijk alles bespreken. Een vriend van me kwam met de suggestie dat het wellicht 'de periode van de maand' is, maar daar ga ik natuurlijk niet direct naar vragen.
Ok, misschien had/heeft ze last van PMS.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:12 schreef yats het volgende:
[..]
Als het dat laatste was had ze me vooral niet op het station af moeten zetten maar gewoon vragen wat mijn plannen waren. Ik zou er voor de volle 100% in mee zijn gegaan aangezien ik haar een ontzettend leuke meid vind en haar dit ook verteld heb. We weten verder van elkaars verleden en dat we beiden nooit een ONS gehad hebben.
Wat ik met 'fysiek' bedoel, de vorige date was het in de kroeg al fysiek door wat met de handen te klooien. Later op de avond hebben we weinig van de film gezien omdat we eigenlijk de hele film aan het zoenen waren. Dat zat er gisteren overduidelijk niet in. Ik probeerde het wel door een beetje te plagen qua opmerkingen maar ook qua fysieke aanraking maar daar kwam in tegenstelling tot een week eerder geen reactie op. Waar ze een week eerder er volop in mee ging moest ik het nu doen met een korte afscheidskus. Niet echt waar ik op rekende eerlijk gezegd...
Ik neem aan dat je wel nog contact hebt met haar?quote:De meest voorkomende emotionele klachten zijn stemmingsveranderingen zoals toegenomen prikkelbaarheid, angst, gespannenheid, en verlies van zelfcontrole. Vaak verkeert de vrouw in een labiele gemoedstoestand en voelt zij zich 'down', somber en depressief. Soms is er sprake van neiging tot agressiviteit.
Tot de gedragsgebonden klachten behoren: concentratiestoornissen, lusteloosheid en algemene vermoeidheid, het vermijden van sociale activiteiten, een verandering van het libido (minder, of juist méér zin in seks) en een toegenomen trek in zoetigheid, vnl. chocolade.
Is dat iet wat lomp? Er na een paar dates direct naar vragen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het kan echt vanalles zijn. Doe er maar niet naar gissen, en vraag het haar gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |