abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136262994
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Volgens mij zei ik redelijk waar t op staat.. uiterlijk doet er tot zekere mate aan toe, maar andere dingen zijn net zo belangrijk als niet nog belangrijker.

Dat jij er dan weer een 'maar knappe.mannen dit dat...' Is gewoon jammer.
Nou ik heb net zo goed een punt
pi_136263176
Wat een baas die Faxie _O_ keihard neggen die handel ^O^ smooth ;) ;)
pi_136264617
Tijd voor een praatgroep?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_136264662
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 22:00 schreef Weissman het volgende:
Wat een baas die Faxie _O_ keihard neggen die handel ^O^ smooth ;) ;)
Jij bent ook altijd zo lekker serieus :D
  zondag 2 februari 2014 @ 22:54:36 #255
416020 K44S
The bearded man
pi_136266909
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 21:31 schreef yats het volgende:

[..]

Ach, hoe vaak het bij mij wel niet gebeurt is dat een van mijn vrienden scoorde en ik alleen naar huis ging. Het is zeker vervelend (ik weet hoe het is helaas) als je het bij anderen wel ziet lukken. Aan de andere kant vind ik het ook leuk om vrienden van mij te 'laten scoren' door als wingman voor hen op te treden. Inmiddels weet ik dat het echt NIETS met uiterlijk te maken heeft maar puur met uitstraling. Blijkbaar ben ik meer een 'relatiepersoon' i.p.v. een 'een nacht persoon'.
Ik gunde het hem ook hoor haha.
Volgens mij heb ik het zelfde, ik vind een kroeg prima om wat te flirten en zo, maar echt date doe ik dan liever in een gc ofzo
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_136267361
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 21:31 schreef yats het volgende:
Blijkbaar ben ik meer een 'relatiepersoon' i.p.v. een 'een nacht persoon'.
Wat een bullshit zeg :')

Ik heb nooit een ONS, maar ben ook niks te kort gekomen qua sex toen ik single was, ra ra hoe kan dat?

Als vrouwen je niet neuken kan je blijkbaar geen sexuele spanning opbouwen/vasthouden. Heeft niks met "een relatie persoon" zijn te maken :')

Echt, de dingen die sommige mensen hier verzinnen _O-
  zondag 2 februari 2014 @ 23:03:28 #257
349633 SiIk
Echt zijde
pi_136267438
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2014 23:02 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik heb nooit een ONS, maar ben ook niks te kort gekomen qua sex toen ik single was, ra ra hoe kan dat?
Je deed het overdag?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  zondag 2 februari 2014 @ 23:26:41 #258
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136268578
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2014 23:02 schreef Weissman het volgende:

[..]

Als vrouwen je niet neuken kan je blijkbaar geen sexuele spanning opbouwen/vasthouden. Heeft niks met "een relatie persoon" zijn te maken :')

Echt, de dingen die sommige mensen hier verzinnen _O-
Ra ra hoe kan dat? Simpel, jij bent blijkbaar directer in het bereiken van jouw doel (in dit geval een vrouw in bed) dan dat ik ben. Verder is het geen verzinsel, alle vrouwen die ik ooit in mijn bed gehad heb zijn allemaal weer voor 'meer' terug gekomen. In alle gevallen heeft dat tot een lange relatie geleid. Dan heb ik blijkbaar toch iets te bieden anders zouden ze niet terug komen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_136269786
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 23:26 schreef yats het volgende:

[..]

Ra ra hoe kan dat? Simpel, jij bent blijkbaar directer in het bereiken van jouw doel (in dit geval een vrouw in bed) dan dat ik ben. Verder is het geen verzinsel, alle vrouwen die ik ooit in mijn bed gehad heb zijn allemaal weer voor 'meer' terug gekomen. In alle gevallen heeft dat tot een lange relatie geleid. Dan heb ik blijkbaar toch iets te bieden anders zouden ze niet terug komen.
Natuurlijk niet....

Je was er zelf bij toch? Je kon toen zeggen: "Hoho, sorry hoor, maar ik vond 1 nacht welletjes!"

Maar dat deed je niet. Nee, je dacht "Deze kans moet ik pakken, anders ben ik weer 10 jaar alleen!". Been there, done that, leer je veel van maar doe ik nooit meer. Uiteindelijk wordt je er alleen maar slechter van...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_136270005
Maar Fax, geen antwoord op mijn vraag gekregen: hoe kreeg je de (FOK! ?) vrouwen in je bed?

Heb je dan opeens wel een gladde babbel? Of DM je ze met " Morgen, half vijf bij mij, trek kort rokje aan, hoge hakken en niets eronder he? Wee als je te laat bent! X Faxie"

:? :? :? :?
  maandag 3 februari 2014 @ 00:18:30 #261
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136270849
quote:
4s.gif Op zondag 2 februari 2014 23:53 schreef Godshand het volgende:

[..]

Natuurlijk niet....

Je was er zelf bij toch? Je kon toen zeggen: "Hoho, sorry hoor, maar ik vond 1 nacht welletjes!"

Maar dat deed je niet. Nee, je dacht "Deze kans moet ik pakken, anders ben ik weer 10 jaar alleen!". Been there, done that, leer je veel van maar doe ik nooit meer. Uiteindelijk wordt je er alleen maar slechter van...
Dat had ik inderdaad kunnen zeggen ja. Maar ter verdediging van mijzelf, bij mijn eerste vriendin waren we beide 16 en sta je sowieso heel anders in het leven, mijn tweede vriendin was werkelijk een seksgod in bed en met mijn derde vriendin dacht ik (ondanks dat het in bed wat saaier was) de rest van mijn leven te gaan delen (dat werd dus 7 jaar). Achteraf gezien heb je wellicht gelijk, zeker ook omdat ik geen echte versierder ben, ook niet als de nood erg hoog is. Maar ja, ik sluit ook niet uit dat ik dezelfde keuzes zo weer zou maken.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_136271366
quote:
5s.gif Op zondag 2 februari 2014 23:57 schreef Godshand het volgende:
Maar Fax, geen antwoord op mijn vraag gekregen: hoe kreeg je de (FOK! ?) vrouwen in je bed?

Heb je dan opeens wel een gladde babbel? Of DM je ze met " Morgen, half vijf bij mij, trek kort rokje aan, hoge hakken en niets eronder he? Wee als je te laat bent! X Faxie"

:? :? :? :?
Ik kan je verzekeren dat dat niet werkt......

een soort "been there done that" geval van mijn kant :P
pi_136271384
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:18 schreef yats het volgende:

[..]

Dat had ik inderdaad kunnen zeggen ja. Maar ter verdediging van mijzelf, bij mijn eerste vriendin waren we beide 16 en sta je sowieso heel anders in het leven, mijn tweede vriendin was werkelijk een seksgod in bed en met mijn derde vriendin dacht ik (ondanks dat het in bed wat saaier was) de rest van mijn leven te gaan delen (dat werd dus 7 jaar). Achteraf gezien heb je wellicht gelijk, zeker ook omdat ik geen echte versierder ben, ook niet als de nood erg hoog is. Maar ja, ik sluit ook niet uit dat ik dezelfde keuzes zo weer zou maken.
Dus?

Wat wil je nu?
  maandag 3 februari 2014 @ 00:33:57 #264
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136271513
quote:
5s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:31 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dus?

Wat wil je nu?
Zoals al vaker hier gezegd ben ik daar nog niet uit. Aan de ene kant ben ik bang dat ik later spijt ga krijgen als ik mijn huidige periode als single niet gebruik als een 'sletperiode' (wat nog lastig zat is gezien mijn gebrek aan versierkunsten). Aan de andere kant weet ik hoe het is om in een leuke relatie te zitten en is dat zeker iets wat ik (ooit) nastreef.
pi_136271915
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:33 schreef yats het volgende:

[..]

Zoals al vaker hier gezegd ben ik daar nog niet uit. Aan de ene kant ben ik bang dat ik later spijt ga krijgen als ik mijn huidige periode als single niet gebruik als een 'sletperiode' (wat nog lastig zat is gezien mijn gebrek aan versierkunsten). Aan de andere kant weet ik hoe het is om in een leuke relatie te zitten en is dat zeker iets wat ik (ooit) nastreef.
Luister Lees, ik word ook nooit een topversierder. Ik heb ook altijd de verkeerde vrienden om mij heen wat dat betreft (langer, dus pikken de aandacht weg :') )

Zeker in de kroeg lukt het mij af en toe maar (oa door die vrienden), op datingsites gaat het wat beter.

Maar dan nog neuk ik niet elk weekend een andere meid. Maar ik doe het gewoon met de meiden die ik leuk vind en dan zie je het wel. Soms word je verliefd en zij niet, even jammer, maar doorgaan met ademhalen.

Maar verder gewoon genieten van je periode alleen. Veel op vakantie *O*. Je hobby eens goed uitvoeren *O* Vrienden weer eens zien. Nieuwe hobby starten *O*. Gewoon verhuizen zonder rekening te houden met een vrouw (of zelfs kind). In ergste geval eens zelfs werkloos zijn maar niet continu dat gezeik "Heb je nu nog niet gesolliciteerd?" om je heen..

Kortom, als je die sletperiode wil, dan ga je er voor. Maar dan wel gewoon kijken hoe iemand is. Ik slet zelf vooral, omdat om 1 of andere reden een langdurige relatie er niet in zit, of ik vind degene niet genoeg voor iets serieus, of vice versa
pi_136272020
quote:
2s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:45 schreef Godshand het volgende:

[..]

Luister Lees, ik word ook nooit een topversierder. Ik heb ook altijd de verkeerde vrienden om mij heen wat dat betreft (langer, dus pikken de aandacht weg :') )

Zeker in de kroeg lukt het mij af en toe maar (oa door die vrienden), op datingsites gaat het wat beter.

Maar dan nog neuk ik niet elk weekend een andere meid. Maar ik doe het gewoon met de meiden die ik leuk vind en dan zie je het wel. Soms word je verliefd en zij niet, even jammer, maar doorgaan met ademhalen.

Maar verder gewoon genieten van je periode alleen. Veel op vakantie *O*. Je hobby eens goed uitvoeren *O* Vrienden weer eens zien. Nieuwe hobby starten *O*. Gewoon verhuizen zonder rekening te houden met een vrouw (of zelfs kind). In ergste geval eens zelfs werkloos zijn maar niet continu dat gezeik "Heb je nu nog niet gesolliciteerd?" om je heen..

Kortom, als je die sletperiode wil, dan ga je er voor. Maar dan wel gewoon kijken hoe iemand is. Ik slet zelf vooral, omdat om 1 of andere reden een langdurige relatie er niet in zit, of ik vind degene niet genoeg voor iets serieus, of vice versa
De hoeveelheid vrouwen die je kunt neuken ligt vooral aan hoe hoog je standaarden liggen.

Als je elke chick wel wil neuken kom je al gauw een heel eind.

Zeg niet dat dit voor jou geldt, maar in het algemeen. Neuken is niet moeilijk, een echt lekker wijf neuken is wel moeilijk.
pi_136272152
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:48 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

De hoeveelheid vrouwen die je kunt neuken ligt vooral aan hoe hoog je standaarden liggen.

Als je elke chick wel wil neuken kom je al gauw een heel eind.

Zeg niet dat dit voor jou geldt, maar in het algemeen. Neuken is niet moeilijk, een echt lekker wijf neuken is wel moeilijk.
Degene die ik ooit geneukt heb zijn zelden fotomodellen geweest..

Maar ze hebben wel iets aantrekkelijks, en daar gaat het om.... Zolang ik ze een leuk koppie vind hebben en verder een prima lijf gaat het wel. Als je er nog mee kan lachen dan ben je al een aardig end bij mij :)
  maandag 3 februari 2014 @ 00:56:23 #268
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136272219
quote:
2s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:45 schreef Godshand het volgende:

[..]

Kortom, als je die sletperiode wil, dan ga je er voor. Maar dan wel gewoon kijken hoe iemand is. Ik slet zelf vooral, omdat om 1 of andere reden een langdurige relatie er niet in zit...
Grappig om te lezen, en zeker nuttig. Overigens ga ik veel op reis (ik ben gemiddeld 1,5 maand per jaar weg en kom op de raarste plaatsen), bij vrijwel al mijn hobby's kom ik helaas weinig vrouwen tegen (echte mannenhobby's), en echt nog meer hobby's erbij nemen lijkt me qua tijd niet verstandig, ik zie mijn vrienden geregeld en werkloos ben ik helaas ook. Wat dat betreft dus redelijk ongebonden, alleen tref ik vooralsnog geen vrouwen die bereid zijn met me mee naar huis te gaan. Het alleen zijn is niet zo erg, maar fysiek mis je natuurlijk wel wat. ;)

Mijn punt is niet zozeer het aanspreken van vrouwen (daar heb ik geen problemen mee) of vrienden die alle aandacht trekken, maar meer dat ik bij het versieren teveel aan mezelf ga twijfelen. Vrouwen pikken dat op waardoor je ondanks dat ze je best leuk en interessant vinden je toch geen 'sletmateriaal' bent en ook niet zult worden. Ik val snel onder het kopje 'aardige jongen' en je weet wat dat betekent : de friendzone. Alhoewel ik inmiddels wel op een leeftijd ben dat vrouwen van dezelfde leeftijd hun 'sletperiode' gehad hebben en toch een 'lief en betrouwbaar type' zoeken.

Voor mij zou 'sletten' overigens niet het summum zijn. Ik weet hoe relaties zijn en werken, en weet dat ik daar weinig moeite mee heb. Ik twijfel er ook niet aan dat ik ooit weer een leuke (lange) relatie ga hebben. De vraag is alleen, wat doe ik in de tussentijd?
pi_136272307
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:56 schreef yats het volgende:

De vraag is alleen, wat doe ik in de tussentijd?
Solliciteren, goed zijn in je hobbies en meer in jezelf gaan geloven...

Dat fysieke kan je jezelf geven. Echt, je moet vrouwen niet belangrijker maken dan ze zijn. Dat ruiken ze op een meter afstand...

Een man die zegt: " Nah, ik wil nog niet echt een vaste relatie" is 10x aantrekkelijker na een wip dan: "Zeg, kom je morgen weer langs? Gaan we naar de IKEA?"
  maandag 3 februari 2014 @ 01:00:24 #270
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136272316
quote:
5s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:53 schreef Godshand het volgende:

[..]

Degene die ik ooit geneukt heb zijn zelden fotomodellen geweest..

Maar ze hebben wel iets aantrekkelijks, en daar gaat het om.... Zolang ik ze een leuk koppie vind hebben en verder een prima lijf gaat het wel. Als je er nog mee kan lachen dan ben je al een aardig end bij mij :)
Mijn tweede ex valt wel in de categorie 'fotomodel'. Ik was ook erg verbaasd dat ze mij indertijd mee naar haar bed sleurde, maar blijkbaar had ik toch iets dat haar beviel. Dat het uiteindelijk toch niets geworden is lag er overigens vooral aan dat zij best vroeg kinderen wilde hebben (ze heeft er inmiddels ook twee) en ik niet.
Mijn laatste ex was een stuk minder knap qua uiterlijk, maar toch had ik daar een betere relatie mee dan met haar twee voorgangers. Uiterlijk zegt niet alles, al is een eerste indruk wel iets dat altijd meespeelt. Maar het gaat er vooral om dat ze iets hebben wat je aandacht trekt. Dat kan uiterlijk zijn, maar kan ook een bepaalde uitstraling zijn.
pi_136272368
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 01:00 schreef yats het volgende:

[..]

Mijn tweede ex valt wel in de categorie 'fotomodel'. Ik was ook erg verbaasd dat ze mij indertijd mee naar haar bed sleurde, maar blijkbaar had ik toch iets dat haar beviel. Dat het uiteindelijk toch niets geworden is lag er overigens vooral aan dat zij best vroeg kinderen wilde hebben (ze heeft er inmiddels ook twee) en ik niet.
Mijn laatste ex was een stuk minder knap qua uiterlijk, maar toch had ik daar een betere relatie mee dan met haar twee voorgangers. Uiterlijk zegt niet alles, al is een eerste indruk wel iets dat altijd meespeelt. Maar het gaat er vooral om dat ze iets hebben wat je aandacht trekt. Dat kan uiterlijk zijn, maar kan ook een bepaalde uitstraling zijn.
Dus je hebt ook gewoon wat...

Niet piepen, geloof dat nou maar...
  maandag 3 februari 2014 @ 01:03:03 #272
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136272387
quote:
4s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

Solliciteren, goed zijn in je hobbies en meer in jezelf gaan geloven...

Dat fysieke kan je jezelf geven. Echt, je moet vrouwen niet belangrijker maken dan ze zijn. Dat ruiken ze op een meter afstand...

Een man die zegt: " Nah, ik wil nog niet echt een vaste relatie" is 10x aantrekkelijker na een wip dan: "Zeg, kom je morgen weer langs? Gaan we naar de IKEA?"
Ik hoef niet goed te zijn in mijn hobby's. Ik doe ze omdat ik ze leuk vind, niet om er goed in te worden.

Je laatste zin snap ik, dat zei ik bij mijn ex'en ook. Alleen heb ik dus wat moeite om tot die wip te komen omdat ik zoals gezegd wat 'zelfvertrouwen-issues' heb.
pi_136272414
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 01:03 schreef yats het volgende:

[..]

Ik hoef niet goed te zijn in mijn hobby's. Ik doe ze omdat ik ze leuk vind, niet om er goed in te worden.

Je laatste zin snap ik, dat zei ik bij mijn ex'en ook. Alleen heb ik dus wat moeite om tot die wip te komen omdat ik zoals gezegd wat 'zelfvertrouwen-issues' heb.
Dus meer in jezelf gaan geloven.

Ik las dat je werkloos bent. Stap 1 is dus een baan regelen....
  maandag 3 februari 2014 @ 01:06:42 #274
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136272470
quote:
99s.gif Op maandag 3 februari 2014 01:04 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dus meer in jezelf gaan geloven.

Ik las dat je werkloos bent. Stap 1 is dus een baan regelen....
Dat probeer ik al een maand of vijf. Helaas blijkbaar ooit de verkeerde studiekeus gemaakt (veel concurrentie). Ik ben daarom op dit moment bezig om voor mezelf te beginnen i.p.v. blijven proberen te concurreren met 300 anderen om 1 baan te krijgen. Het lijkt me ook wel iets om eigen baas te zijn.
pi_136272491
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 01:06 schreef yats het volgende:

[..]

Dat probeer ik al een maand of vijf. Helaas blijkbaar ooit de verkeerde studiekeus gemaakt (veel concurrentie). Ik ben daarom op dit moment bezig om voor mezelf te beginnen i.p.v. blijven proberen te concurreren met 300 anderen om 1 baan te krijgen. Het lijkt me ook wel iets om eigen baas te zijn.
Prima, als je dat ook zo tijdens het versieren over kan brengen toon je al aardig wat zelfverzekerdheid :)
  maandag 3 februari 2014 @ 01:11:25 #276
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136272559
quote:
14s.gif Op maandag 3 februari 2014 01:07 schreef Godshand het volgende:

[..]

Prima, als je dat ook zo tijdens het versieren over kan brengen toon je al aardig wat zelfverzekerdheid :)
Zet me tegenover vijf potentiële vrouwelijke klanten die geen vrijgezel zijn en ik haal ze waarschijnlijk allemaal als klant binnen. Zet er vijf vrijgezelle dames neer en ik heb met enige moeite misschien 1 telefoonnummer als resultaat. Dat verschil qua houding is bij mij te groot.
pi_136272561
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:56 schreef yats het volgende:

[..]

Grappig om te lezen, en zeker nuttig. Overigens ga ik veel op reis (ik ben gemiddeld 1,5 maand per jaar weg en kom op de raarste plaatsen), bij vrijwel al mijn hobby's kom ik helaas weinig vrouwen tegen (echte mannenhobby's), en echt nog meer hobby's erbij nemen lijkt me qua tijd niet verstandig, ik zie mijn vrienden geregeld en werkloos ben ik helaas ook. Wat dat betreft dus redelijk ongebonden, alleen tref ik vooralsnog geen vrouwen die bereid zijn met me mee naar huis te gaan. Het alleen zijn is niet zo erg, maar fysiek mis je natuurlijk wel wat. ;)

Mijn punt is niet zozeer het aanspreken van vrouwen (daar heb ik geen problemen mee) of vrienden die alle aandacht trekken, maar meer dat ik bij het versieren teveel aan mezelf ga twijfelen. Vrouwen pikken dat op waardoor je ondanks dat ze je best leuk en interessant vinden je toch geen 'sletmateriaal' bent en ook niet zult worden. Ik val snel onder het kopje 'aardige jongen' en je weet wat dat betekent : de friendzone. Alhoewel ik inmiddels wel op een leeftijd ben dat vrouwen van dezelfde leeftijd hun 'sletperiode' gehad hebben en toch een 'lief en betrouwbaar type' zoeken.

Voor mij zou 'sletten' overigens niet het summum zijn. Ik weet hoe relaties zijn en werken, en weet dat ik daar weinig moeite mee heb. Ik twijfel er ook niet aan dat ik ooit weer een leuke (lange) relatie ga hebben. De vraag is alleen, wat doe ik in de tussentijd?
quote:
14s.gif Op maandag 3 februari 2014 01:07 schreef Godshand het volgende:

[..]

De belangrijkste versiertip ooit:

heb plezier in het versieren! Als je plezier hebt kom je los en leuk en zelfverzekerd over.

Het is maar een spel, neem het niet te serieus. Dan krijg je gegarandeerd succes.

Persoonlijk vind ik falen alleen maar grappig, ga er gewoon voor met plezier.
pi_136272599
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 01:11 schreef yats het volgende:

[..]

Zet me tegenover vijf potentiële vrouwelijke klanten die geen vrijgezel zijn en ik haal ze waarschijnlijk allemaal als klant binnen. Zet er vijf vrijgezelle dames neer en ik heb met enige moeite misschien 1 telefoonnummer als resultaat. Dat verschil qua houding is bij mij te groot.
En waarom?

Je moet jezelf gewoon verkopen en jezelf als het produkt zien. En ook al geloof je nog niet 100% in je produkt, toch verkopen.

Altijd zo raar, een lelijke auto krijgen ze wel verkocht, maar zichzelf niet? :')
  maandag 3 februari 2014 @ 01:20:05 #279
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136272731
quote:
5s.gif Op maandag 3 februari 2014 01:13 schreef Godshand het volgende:

[..]

En waarom?

Je moet jezelf gewoon verkopen en jezelf als het produkt zien. En ook al geloof je nog niet 100% in je produkt, toch verkopen.

Altijd zo raar, een lelijke auto krijgen ze wel verkocht, maar zichzelf niet? :')
Dat is ook raar maar helaas wel realiteit op dit moment in mijn leven. En hoe dat komt? Ik heb een vermoeden, maar ben niet zeker (kut jeugd met veel pesten). Maar dat is dus de omschakeling waarvan ik weet dat ik die (nog) moet maken.
pi_136272766
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 01:20 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is ook raar maar helaas wel realiteit op dit moment in mijn leven. En hoe dat komt? Ik heb een vermoeden, maar ben niet zeker (kut jeugd met veel pesten). Maar dat is dus de omschakeling waarvan ik weet dat ik die (nog) moet maken.
Probeer jezelf gewoon van een afstand te bekijken, alsof je een auto bent zeg maar en waar je alle pluspunten in de handleiding hebt gelezen maar ook de minpunten al kan pareren.

Bekijk jezelf zo en prijs jezelf dan aan (uiteraard niet in de 3e persoon over je gaan praten, kan even als grapje alleen)...
pi_136275249
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 23:26 schreef yats het volgende:

Ra ra hoe kan dat? Simpel, jij bent blijkbaar directer in het bereiken van jouw doel (in dit geval een vrouw in bed) dan dat ik ben.
Waar haal je het vandaan dat vrouwen in bed krijgen een ''doel'' voor mij is 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2014 09:04:06 ]
  maandag 3 februari 2014 @ 10:36:17 #282
349633 SiIk
Echt zijde
pi_136276902
quote:
10s.gif Op maandag 3 februari 2014 09:03 schreef Weissman het volgende:

[..]

Waar haal je het vandaan dat vrouwen in bed krijgen een ''doel'' voor mij is 8)7
Je mannelijke user-icon.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  maandag 3 februari 2014 @ 10:42:44 #283
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136277057
quote:
10s.gif Op maandag 3 februari 2014 09:03 schreef Weissman het volgende:

[..]

Je postgeschiedenis hier. Ik zeg niet dat dat het doel van jou is als je uitgaat, maar het is wel een belangrijke bijzaak.
pi_136277062
quote:
10s.gif Op maandag 3 februari 2014 10:36 schreef SiIk het volgende:

[..]

Je mannelijke user-icon.
Die had jij toch ook? :D
pi_136277453
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 10:42 schreef yats het volgende:
Je postgeschiedenis hier. Ik zeg niet dat dat het doel van jou is als je uitgaat, maar het is wel een belangrijke bijzaak.
Dafuq 8)7 Wel knap van je dat je mijn pohi kan linken naar mijn omgang met vrouwen zonder me ooit te hebben ontmoet :D

Ik ga sowieso nooit uit, maar dat doet er volgens jou niet toe :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2014 11:00:46 ]
  maandag 3 februari 2014 @ 11:04:41 #286
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136277544
quote:
99s.gif Op maandag 3 februari 2014 11:00 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dafuq 8)7 Wel knap van je dat je mijn pohi kan linken naar mijn omgang met vrouwen zonder me ooit te hebben ontmoet :D

Ik ga sowieso nooit uit, maar dat doet er volgens jou niet toe :')
Ik heb meerdere posts gezien waarin je eigenlijk gewoon stelt een goed versierder te zijn en zegt niet te snappen waarom sommige mensen daar zulke problemen mee hebben. Maar als je niet uit gaat, hoe 'regel' je dat dan? Dit is overigens niet als kritiek bedoeld, ik heb genoeg te leren dus alle tips zijn welkom.
pi_136277644
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 11:04 schreef yats het volgende:
Ik heb meerdere posts gezien waarin je eigenlijk gewoon stelt een goed versierder te zijn
Bewijs graag. Zo iets heb ik nooit gezegd. Dat ''eigenlijk'' is jouw interpretatie ervan. Ik zie vrouwen als mensen, niet als objecten die ''versierd'' of ''geregeld'' kunnen worden, niet anders dan mijn mannelijke vrienden.

quote:
en zegt niet te snappen waarom sommige mensen daar zulke problemen mee hebben.
Dit klopt. Ik begrijp niet waarom sommige mensen hier er een issue van maken. Het probleem is zo groot als je het zelf maakt. En daar zijn sommige mensen hier heel goed in.

Ze maken zich druk om allerlei dingen waar ze geen invloed op hebben.

quote:
Maar als je niet uit gaat, hoe 'regel' je dat dan?
Actief sociaal leven; elke keer dat ik onder mensen ben hou ik er wel een paar contacten aan over. Ik ben gew geïnteresseerd in mensen; ik heb nooit gedacht in termen van ''regelen'' of ''dates''. Het gaat vanzelf als je zelf plezier hebt met mensen. In welke vorm dan ook.

quote:
Dit is overigens niet als kritiek bedoeld, ik heb genoeg te leren dus alle tips zijn welkom.
Geen probleem, ik sta ook open om te leren en voor elke vorm van feedback.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2014 11:13:19 ]
  maandag 3 februari 2014 @ 11:34:14 #288
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136278273
quote:
Dit klopt. Ik begrijp niet waarom sommige mensen hier er een issue van maken. Het probleem is zo groot als je het zelf maakt. En daar zijn sommige mensen hier heel goed in.

Ze maken zich druk om allerlei dingen waar ze geen invloed op hebben.
Dat lijkt me niet zo moeilijk. Als je allerlei dingen probeert en het maar niet lukt om (fysieke) genegenheid van iemand van het andere geslacht te krijgen is dat best frustrerend. Zelf heb ik nog het 'geluk' een paar vrouwen in mijn leven gehad te hebben, maar ik begin het inmiddels toch wel weer behoorlijk te missen.

quote:
Actief sociaal leven; elke keer dat ik onder mensen ben hou ik er wel een paar contacten aan over. Ik ben gewoon geïnteresseerd in mensen; ik heb nooit gedacht in termen van ''regelen'' of ''dates''. Het gaat vanzelf als je zelf plezier hebt met mensen. In welke vorm dan ook.
Gek dat ik dat dan niet heb. Dat terwijl ik toch ook een meer dan behoorlijk sociaal leven heb en ook zeker geïnteresseerd ben in mensen. Alleen de stap zetten van 'puur gezellig gesprek uit interesse' naar zoenen of enige andere seksueel fysieke activiteit lukt mij om de een of andere reden niet. Zie daar dus mijn 'probleem'.
  maandag 3 februari 2014 @ 15:10:26 #289
387776 Platenkoffer
Ik draag graag platen.
pi_136286384
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 15:47 schreef complicate het volgende:

[..]

Heb je hem voorgesteld om samen te gamen?

[ afbeelding ]

En hem dan zoenen tijdens the game *) dan weet hij dat je hem niet like as friends, maar as more than friends ^O^
Even naar het andere topic gebracht. Als er nog iets anders nuttigs staat in de posts hiervoor dan hoor ik het wel. :p

Ik hou het voorlopig even op gewoon kennismaken, we zijn immers op een feest, voor de muziek, en dan is out of the blue vragen of hij met me wil gamen wel een beetje raar. :') We kennen mekaar alleen van gezicht. Toch bedankt voor de tip.
pi_136294979
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:30 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Ik kan je verzekeren dat dat niet werkt......

een soort "been there done that" geval van mijn kant :P
Deze man. :')
pi_136295352
quote:
5s.gif Op maandag 3 februari 2014 01:13 schreef Godshand het volgende:

[..]

En waarom?

Je moet jezelf niet verkopen.

Je moet meisjes kopen..

Je koopt toch ook niet de eerste de beste TV die je in de winkel / op internet ziet zonder eerst grondig alle specificaties door te nemen en reviews te lezen??

Zelfde geld voor meisjes, je kiest ook niet de eerste de beste meisje. Maar zorgt ervoor dat je keuze hebt uit meerdere.

PUA #101

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2014 19:10:07 ]
pi_136296252
lol :')
pi_136296566
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:08 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Je moet meisjes kopen..

Je koopt toch ook niet de eerste de beste TV die je in de winkel / op internet ziet zonder eerst grondig alle specificaties door te nemen en reviews te lezen??

Zelfde geld voor meisjes, je kiest ook niet de eerste de beste meisje. Maar zorgt ervoor dat je keuze hebt uit meerdere.

PUA #101
Eerst je vrienden de vagina van het object van jouw affectie laten proberen. ^O^
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_136297059
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 11:09 schreef Weissman het volgende:
. Ik zie vrouwen als mensen, niet als objecten die ''versierd'' of ''geregeld'' kunnen worden, niet anders dan mijn mannelijke vrienden.

Hoezo zie je vrouwen eigenlijk niet anders dan je vrienden?
Ik zie vrouwen echt niet hetzelfde als mannen, hell ik behandel ze ook echt heel anders, niet alleen door mezelf ook gewoon door de maatschappij en hoe vrouwen zelf zijn, vrouwen op gelijke voet leren kennen? Deels, maar bepaalde dingen gaan ECHT anders met vrouwen dan met mannen.

[ Bericht 1% gewijzigd door kingtoppie op 03-02-2014 19:54:59 ]
Rustig aan.
pi_136300228
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:24 schreef zarGon het volgende:
lol :')
:') hahahaha.
pi_136312619
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:08 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Je moet meisjes kopen..

PUA #101
Nee, maar vrouwen hebben ook een mening. Dus daarom moet je jezelf verkopen EN, als jij het niet wordt staan er wel honderden andere mannen in de rij in jouw plaats..
pi_136321135
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 11:34 schreef yats het volgende:
Dat lijkt me niet zo moeilijk. Als je allerlei dingen probeert en het maar niet lukt om (fysieke) genegenheid van iemand van het andere geslacht te krijgen is dat best frustrerend. Zelf heb ik nog het 'geluk' een paar vrouwen in mijn leven gehad te hebben, maar ik begin het inmiddels toch wel weer behoorlijk te missen.
Wat is er dan zo frustrerend aan? En wat mis je precies?

quote:
Gek dat ik dat dan niet heb. Dat terwijl ik toch ook een meer dan behoorlijk sociaal leven heb en ook zeker geïnteresseerd ben in mensen. Alleen de stap zetten van 'puur gezellig gesprek uit interesse' naar zoenen of enige andere seksueel fysieke activiteit lukt mij om de een of andere reden niet. Zie daar dus mijn 'probleem'.
Waarom maak je je zo druk om de stap van ''gezelligheid'' naar ''intimiteit''? Waarom staat plezier hebben en ''gew jezelf zijn'' niet zo hoog op de prioriteiten lijstje. Geen wonder dat het niet lukt.

Als je plezier hebt en het gew gezellig is, komt de rest vanzelf wel; althans, zo ervaar ik het. Zet het ''scoren'' of het ''escaleren naar intimiteit'' uit je hoofd. Denk je dat vrouwen dat niet doorhebben van je? Dat je zo krampachtig er naar toe wil?

quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
Hoezo zie je vrouwen eigenlijk niet anders dan je vrienden?
Ik zie vrouwen echt niet hetzelfde als mannen, hell ik behandel ze ook echt heel anders, niet alleen door mezelf ook gewoon door de maatschappij en hoe vrouwen zelf zijn, vrouwen op gelijke voet leren kennen? Deels, maar bepaalde dingen gaan ECHT anders met vrouwen dan met mannen.
Wat gaat er dan precies anders? Bedoel je dat je je minder op je gemak voelt als vrouwen er zijn of plaats je ze op een voetstuk?

Als het voor jou werkt om vrouwen anders te behandelen, vooral blijven doen. Als het niet werkt zou ik toch met een kritische blik naar jezelf kijken.
pi_136321534
Ohja, Fir3fly,donder op uit mijn DM!

Je mening over jezelf verkopen kan ook wel hier...
pi_136321999
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:20 schreef Godshand het volgende:
Ohja, Fir3fly,donder op uit mijn DM!

Je mening over jezelf verkopen kan ook wel hier...
Whehe. :') Volgens mij mag hij hier niet meer posten.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 18:12:23 #300
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136330020
quote:
Wat is er dan zo frustrerend aan? En wat mis je precies?
Dat lijkt me niet zo moeilijk. Buiten dat ik de seks mis (van minimaal 5 keer per week terug naar 0 is een flinke daling) is het ook gewoon fijn als er iemand is die je af en toe even knuffelt of zoent als je even wat steun nodig hebt, of gewoon puur voor de gezelligheid.

quote:
Waarom maak je je zo druk om de stap van ''gezelligheid'' naar ''intimiteit''? Waarom staat plezier hebben en ''gew jezelf zijn'' niet zo hoog op de prioriteiten lijstje. Geen wonder dat het niet lukt.

Als je plezier hebt en het gew gezellig is, komt de rest vanzelf wel; althans, zo ervaar ik het. Zet het ''scoren'' of het ''escaleren naar intimiteit'' uit je hoofd. Denk je dat vrouwen dat niet doorhebben van je? Dat je zo krampachtig er naar toe wil?
Ik kan 'gezelligheid' en 'gewoon mezelf zijn' inmiddels wel dromen. Dat is dus juist mijn probleem, ik heb ontzettend vaak 'gezellige avonden' en 'de rest' komt dus niet. Ik ken genoeg vrouwen die het erg leuk vinden met mij, maar geen van hen lijkt enige interesse te hebben om eens met mij te gaan daten of op een andere niet vriendschappelijke manier met me om te gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')