Maar jij bent dan ook een jaloerse teefquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:46 schreef Greyson het volgende:
Had ik ook gedaan. Wilde 'hij' het nog niet teruggeven. Dan gooi ik er liever een baksteen tegenaan.
Ik verwacht meer van hem. Anders kapot met dat ding. Hebben beiden er geen plezier meer aan.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een jaloerse teef
Serieus? Dan laat je je wel heel erg kennen zeg. Hou gewoon de eer aan jezelf...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:50 schreef Greyson het volgende:
[..]
Ik verwacht meer van hem. Anders kapot met dat ding. Hebben beiden er geen plezier meer aan.
Als het nou om een kind gaat dan kan ik er een beetje in meekomen, maar een TVquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:50 schreef Greyson het volgende:
[..]
Ik verwacht meer van hem. Anders kapot met dat ding. Hebben beiden er geen plezier meer aan.
Ditquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
Gegeven is gegeven.
Het zou hem sieren als hij het terug geeft maar ik vind niet dat je er om kunt vragen en dat als je er om vraagt hij het dan terug moet geven.
Dit komt over alsof hij de tv binnen heeft en het dan snel uitmaakt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:43 schreef SheisGone het volgende:
Zij heeft vorige week een flatscreen voor hem gekocht als verlaat verjaardagscadeautje, en nu een week later maakt hij het uit omdat hij toch niet zo'n zin heeft in een relatie en het allemaal teveel gedoe is volgens hem.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als het nou om een kind gaat dan kan ik er een beetje in meekomen, maar een TV
Eens.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
Gegeven is gegeven.
Het zou hem sieren als hij het terug geeft maar ik vind niet dat je er om kunt vragen en dat als je er om vraagt hij het dan terug moet geven.
Ja wel een beetje een klootzak dat ie tot en met z'n verjaardag wacht als hij toch al van plan was om het uit te maken... Maar goed eens met de meerderheid, ik zou echt heel boos en verdrietig zijn maar als je relatie uit is denk je ook niet echt meer aan die TV. Als het nou echt een goeie gozer was dan gaf ie 'm terug, maar ja dat zal wel niet gebeuren. Pech gehad!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:57 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dit komt over alsof hij de tv binnen heeft en het dan snel uitmaakt.![]()
Maar het was een verlaat verjaardagskado dus hij heeft niet eens gewachtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:26 schreef Zippow het volgende:
[..]
Ja wel een beetje een klootzak dat ie tot en met z'n verjaardag wacht als hij toch al van plan was om het uit te maken... Maar goed eens met de meerderheid, ik zou echt heel boos en verdrietig zijn maar als je relatie uit is denk je ook niet echt meer aan die TV. Als het nou echt een goeie gozer was dan gaf ie 'm terug, maar ja dat zal wel niet gebeuren. Pech gehad!
Tja, mensen zijn tegenwoordig zo snel uit elkaar valt me op.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:26 schreef Zippow het volgende:
[..]
Ja wel een beetje een klootzak dat ie tot en met z'n verjaardag wacht als hij toch al van plan was om het uit te maken... Maar goed eens met de meerderheid, ik zou echt heel boos en verdrietig zijn maar als je relatie uit is denk je ook niet echt meer aan die TV. Als het nou echt een goeie gozer was dan gaf ie 'm terug, maar ja dat zal wel niet gebeuren. Pech gehad!
Ik ga er vanuit dat hij wel wist dat ie nog een cadeau zou krijgen van z'n vriendin en TS zegt ook dat ie het echt en week daarna uitmaakte.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar het was een verlaat verjaardagskado dus hij heeft niet eens gewacht
Ditquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:57 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dit komt over alsof hij de tv binnen heeft en het dan snel uitmaakt.![]()
Maar ik zou echt niet het cadeau terug gaan vragen, zo voorkom je gezichtsverlies en je moet dit gewoon zien als lesje geleerd vind ik.
Krijg je bovendien alleen maar gezeik om niks van, want die geeft die toch niet terug.
Dus laat hem dat ding maar lekker houden, zij is in elk geval van hem af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |