Doe wat bewerkte foto's van jezelf in je fobo, komt goed vanzelf, trust me.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:21 schreef BlueJeans het volgende:
Ik heb nergens last van. Mijn DM's zijn rustig en meestal is het gewoon een kort praatje, verder niks bijzonders. Doe ik wat misschien iets fouts haha?
Ik neem aan dat Supergirl en overige FOK!sters dat niet doen, dus denk niet dat het daar aan ligt.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Doe wat bewerkte foto's van jezelf in je fobo, komt goed vanzelf, trust me.
Weet niet wat zij doen, maar dat werkt gegarandeerd. De reden ook waarom zoveel vrouwen uiteindelijk weer hun fobo's leeghalen.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:24 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Supergirl en overige FOK!sters dat niet doen, dus denk niet dat het daar aan ligt.
Sowieso (herkenbare) foto's van jezelf zetten op een forum, vooral als vrouw!quote:Op zondag 2 februari 2014 01:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Weet niet wat zij doen, maar dat werkt gegarandeerd. De reden ook waarom zoveel vrouwen uiteindelijk weer hun fobo's leeghalen.
Ja, je moet wat om je zelfvertrouwen op peil te houdenquote:Op zondag 2 februari 2014 01:30 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Sowieso (herkenbare) foto's van jezelf zetten op een forum, vooral als vrouw!
quote:Op zondag 2 februari 2014 01:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De vrouwen die hier voornamelijk last van hebben vragen er ook zelf om, en dat bewijst zich weer mooi in de users die ik hier zie posten die zich in de klacht herkennen.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar zelfs ik heb daar last van
jij weet broederquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:47 schreef LompeHork het volgende:
Ik krijg ook altijd DM's van stille aanbidders.
Da's dus echt niet waar hequote:Op zondag 2 februari 2014 01:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De vrouwen die hier voornamelijk last van hebben vragen er ook zelf om, en dat bewijst zich weer mooi in de users die ik hier zie posten die zich in de klacht herkennen.
Jij post ook foto's met je tietenquote:
Maar kruls tietenquote:Op zondag 2 februari 2014 03:48 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jij post ook foto's met je tieten
Alsnog. Ik begrijp je.
Een paar personen die ik daarvan 'verdacht', spraken mij inderdaad ook aan op die ene blauwe maandag dat ik een vrouwmenschpoppetje had.quote:Op zondag 2 februari 2014 03:40 schreef Moira. het volgende:
Da's dus echt niet waar he![]()
Er zijn serieus genoeg FOK!kers die het gewoon bij elke willekeurige user met een vrouwtjes-icoon proberen
Kom nuekjej danquote:Op zondag 2 februari 2014 01:21 schreef BlueJeans het volgende:
Ik heb nergens last van. Mijn DM's zijn rustig en meestal is het gewoon een kort praatje, verder niks bijzonders. Doe ik wat misschien iets fouts haha?
Hij is wel die ekte stereotype fokker trouwensquote:Op zondag 2 februari 2014 05:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja met hem ouwehoerde ik daarvoor ook wel eens, dus die reageerde er niet op
Zelfs zijn foto's zijn op een zolderkamer gemaaktquote:Op zondag 2 februari 2014 05:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hij is wel die ekte stereotype fokker trouwens
Heb ze gezienquote:Op zondag 2 februari 2014 05:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zelfs zijn foto's zijn op een zolderkamer gemaakt
(Op die ene wc-foto na)
Selfie in de toiletten van z'n werk / sociale werkplaats o.i.d.quote:Op zondag 2 februari 2014 05:26 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heb ze gezien(op die ene wc fota na)
Godverquote:Op zondag 2 februari 2014 05:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Selfie in de toiletten van z'n werk / sociale werkplaats o.i.d.
Holy shitquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:09 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
NeeNiet hij xD Is iemand anders.
Ik deed mij voor als 13-jarig meisje en het kon hem niet schelen dat hij 22 jaar ouder isGaat om de liefde en niet om de leeftijd
Hij heeft toch achter de schermen maar mooi een seksrelatie met Brummetje eraan over gehoudenquote:Op zondag 2 februari 2014 05:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hij is wel die ekte stereotype fokker trouwens
Als 35-jarige nog achter 13-jarige meisjes aanzittenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:09 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik deed mij voor als 13-jarig meisje en het kon hem niet schelen dat hij 22 jaar ouder isGaat om de liefde en niet om de leeftijd
Moet er niet aan denkenquote:Op zondag 2 februari 2014 07:43 schreef GJonline het volgende:
[..]
Hij heeft toch achter de schermen maar mooi een seksrelatie met Brummetje eraan over gehouden
Gatverdammequote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:09 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik hoop dat dit een grap is.quote:Op zondag 2 februari 2014 07:43 schreef GJonline het volgende:
[..]
Hij heeft toch achter de schermen maar mooi een seksrelatie met Brummetje eraan over gehouden
Krijg jij nu ook allemaal dm's na je foto met Hitlerjugend kapsel :p?quote:Op zondag 2 februari 2014 10:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit dus.
Allemaal aandachtszoekers
Ik geloof dit.quote:Op zondag 2 februari 2014 07:43 schreef GJonline het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:45 schreef GJonline het volgende:
[..]
NeeHet is gewoon een echte hosselaar.
Het zijn beide genetische freaks, dat trekt elkaar ook wel aan.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:45 schreef GJonline het volgende:
[..]
NeeHet is gewoon een echte hosselaar.
dat wel, maar daar ging het even niet omquote:
Zouden broers kunnen zijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:47 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het zijn beide genetische freaks, dat trekt elkaar ook wel aan.
Wie is Brummetje?quote:Op zondag 2 februari 2014 07:43 schreef GJonline het volgende:
[..]
Daar wordt zelfs F1978 niet warm vanquote:Op zondag 2 februari 2014 12:54 schreef maxburger het volgende:
Ik word op whatsapp gestalkt door Blondje_93Ze volgt elke post van mij.
Kale borderliner.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wie is Brummetje?
Of wil ik dat eigenlijk niet weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |