SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Lucquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:17 schreef F.Begbie het volgende:
Luuk heet sinds kort gewoon Le Jeune
Het Tyne keren?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Luukinho gaat het tij keren.
Hebben ze die optie niet eens? Sport 1 had dat wel. Wat een faal-kanaalquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:35 schreef Syntix het volgende:
Die commentator van fox noemde het een fluitconcertterwijl het duidelijk "boe-geroep" was
foxsportswat een kutzender, geef ons eens de optie voor Engels commentaar.
Dat had Sport 1 idd gelukkig nog wel. Ik dacht dat Murdock gewoon Sky in handen had? Dan kan hij toch gewoon het Sky commentaar toevoegen? Normaal heb ik ook altijd Engels commentaar, maar bloodzeed zend dit niet uit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hebben ze die optie niet eens? Sport 1 had dat wel. Wat een faal-kanaal
Anyway, vandaar een prima stream met engels commentaar.
Ik heb Bloodzeed nu aanstaan met engels commentaar. Acestream. 2000kbsquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:39 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat had Sport 1 idd gelukkig nog wel. Ik dacht dat Murdock gewoon Sky in handen had? Dan kan hij toch gewoon het Sky commentaar toevoegen? Normaal heb ik ook altijd Engels commentaar, maar bloodzeed zend dit niet uit.
Kende ik helemaal niet joh. Wat een geile kwaliteit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb Bloodzeed nu aanstaan met engels commentaar. Acestream. 2000kbs
Shit, die zag ik niet staan! Tnx!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Kende ik helemaal niet joh. Wat een geile kwaliteit.Thx.
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Kende ik helemaal niet joh. Wat een geile kwaliteit.Thx.
Huurquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:52 schreef hafcfan het volgende:
Luuk de Jong ook weer zo'n faal aankoop.
Bloodzeed is zieke kwaliteit altijd jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bij mij gelukkig nog nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bloodzeed is zieke kwaliteit altijd ja![]()
Loopt alleen vaak vast bij mij
Valt ook wel mee. Laatst 4 ontmoetingen won Newcastle niet, vorig jaar was t ook 0-3 en Sunderland is beter in vormquote:
Ze doen het niet meer ivm dat ze bang zijn dat ze in Engeland die dingen gaan uitzenden geloof ik, net als dat niet alle wedstrijden te zien zijn. Een paar topics terug staat het.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:39 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat had Sport 1 idd gelukkig nog wel. Ik dacht dat Murdock gewoon Sky in handen had? Dan kan hij toch gewoon het Sky commentaar toevoegen? Normaal heb ik ook altijd Engels commentaar, maar bloodzeed zend dit niet uit.
Ah dat zou idd een logische reden zijn. Toch blijft het gewoon shit, want NL commentaar is zo'n fucking drama. Ze zouden de eredivisie ook gewoon met Engels commentaar moeten uitzenden.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ze doen het niet meer ivm dat ze bang zijn dat ze in Engeland die dingen gaan uitzenden geloof ik, net als dat niet alle wedstrijden te zien zijn. Een paar topics terug staat het.
Maar daarom streams ftw. Ik heb geen zin om te betalen voor dat gare Nederlandse commentaar.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:47 schreef F.Begbie het volgende:
LOL, Kallstrom volgens Zweedse krant er 2 - 3 maanden uit.
Ja. En dat op 1e training bij Arsenal.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:47 schreef F.Begbie het volgende:
Jezus dat meen je nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:47 schreef F.Begbie het volgende:
Maar ja Engeland. Daar heeft niemand een normaal beleid.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wanbeleid inderdaad, wat een matige speler is dat.
Hahaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:47 schreef F.Begbie het volgende:
Dat dacht ik ook, maar volgens mij heeft Al Jazeera enzo toch ook gewoon Engels commentaar?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ze doen het niet meer ivm dat ze bang zijn dat ze in Engeland die dingen gaan uitzenden geloof ik, net als dat niet alle wedstrijden te zien zijn. Een paar topics terug staat het.
Maar daarom streams ftw. Ik heb geen zin om te betalen voor dat gare Nederlandse commentaar.
Vergeet Ki van Swansea niet!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:20 schreef Yi-Long het volgende:
Kallstrom is puur zo'n 'aankoop' door Wenger om maar vooral te verhullen dat hij weer eens niets wilde kopen.
Nou zeg ik niet dat je moet kopen als het niet nodig is, maar zowel voorin alswel voor de verdedigende middenvelder positie hadden ze best iemand mogen halen, als hij toch Bendtner geen echte kans wil geven. En die speler zou inmiddels allang weg moeten gaan naar een club waar hij wel in de basis zou staan. Dit is zonde van zijn tijd.
Arsenal had destijds gewoon Strootman moeten kopen.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:35 schreef Grifte het volgende:
Bacunaatje weer gescoord. Dit zal de harten van echte Groningers zoals Rickazio en Paxcon met blijdschap doen vullen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:35 schreef Grifte het volgende:
Bacunaatje weer gescoord. Dit zal de harten van echte Groningers zoals Rickazio en Paxcon met blijdschap doen vullen.
Ben niet een echte Groninger hequote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Ik wacht op de reactie van johannes
Ik dacht dat je voor Groningen wasquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[..]
Ben niet een echte Groninger he
quote:
Dat klopt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik dacht dat je voor Groningen was
quote:
Je had een goede comment bij mijn andere Jennifer upload trouwens. Ik wilde het wel een duimpje omhoog geven, maar toen wilden ze allemaal Google+ gegevens van mij weten, en daar ben ik niet toe bereid.quote:
Als ik ergens allemaal gegevens moet gaan invullen haak ik ook al snel af.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je had een goede comment bij mijn andere Jennifer upload trouwens. Ik wilde het wel een duimpje omhoog geven, maar toen wilden ze allemaal Google+ gegevens van mij weten, en daar ben ik niet toe bereid.
Ik hoop dat hij weer een beetje aan spelen toekomt en dat het nog wat wordt. Hij is er wel erg lang uitgeweest.quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:54 schreef alors het volgende:
7 min ET bij United - Stoke? Wat is er gebeurd daar?
Ja klopt hij is er lang uitgeweest. Maar ik denk dat ie wel prima om Crouch heen kan renderen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij weer een beetje aan spelen toekomt en dat het nog wat wordt. Hij is er wel erg lang uitgeweest.
Hij komt net terug van een blessure, Moyes heeft hem al eens te snel gebracht, die kijkt wel uit nu.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:00 schreef Drxx het volgende:
Heb de wedstrijd niet kunnen kijken, maar waarom werd RvP gewisseld? Zo te zien was hij de enige die wat gepresteerd heeft vandaagToch niet geblesseerd of zo?
Hij heeft hem nu zelf in ieder geval niet meer nodig.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:35 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Newcastle supporter die zijn seizoenskaart aan Pardew wilde geven.![]()
Verder staat het 1-1 bij WBA - Pool. En FT.quote:BREAKING TEAM NEWS - Arsenal v Crystal Palace (16:00 GMT)
Lukas Podolski and Alex Oxlade-Chamberlain start for Arsenal, with Mathieu Flamini, who is suspended, and Serge Gnabry dropping out.
quote:Arsenal: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Monreal, Arteta, Cazorla, Oxlade-Chamberlain, Ozil, Podolski, Giroud.
Subs: Rosicky, Fabianski, Bendtner, Jenkinson, Gibbs, Gnabry, Zelalem.
Crystal Palace: Speroni, Ward, Gabbidon, Delaney, Parr, Bolasie, Jedinak, Dikgacoi, Puncheon, Chamakh, Jerome.
Subs: Hennessey, Mariappa, McCarthy, Gayle, Wilbraham, Guedioura, Bannan.
Had 'ie nog wat te melden?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:48 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik ben Sagna wel eens tegengekomen in de Harrods.
Tot zover mijn bijdrage.
quote:Op maandag 3 februari 2014 11:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie die blooper van Touré nu pas. Man man man, jammer dat ze bij VI de rechten niet meer hebben, anders was dat een mooi fragmentje geweest voor René.
Waarom wel? Het is geen finale of kampioenswedstrijd.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:49 schreef Syntix het volgende:
Waarom geen eigen topic voor deze topper?
/care. Het wordt toch ook bij Real - Barca gedaan. Engeland > spanje.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:52 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom wel? Het is geen finale of kampioenswedstrijd.
Dan kun je het ook wel doen voor Everton - Liverpool, Arsenal - Spurs of City - United. Beter nog dan voor een wedstrijd tussen twee koopclubs.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
/care. Het wordt toch ook bij Real - Barca gedaan. Engeland > spanje.
'Eigen' topics zouden verboden moeten worden.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:49 schreef Syntix het volgende:
Waarom geen eigen topic voor deze topper?
Ik zou een eigen topic moeten krijgen.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'Eigen' topics zouden verboden moeten worden.
eensquote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Verdedigend bakt City er helemaal niks van.
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:34 schreef Syntix het volgende:
Ze geven wel veel ruimte weg achterin zeg bij City...
wat wil je ook met die bejaarde Argentijn die er voor staatquote:Op maandag 3 februari 2014 21:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Verdedigend bakt City er helemaal niks van.
Ah Chelsea staat ook weer eens voor.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:08 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat is city verdedigend erg zwak
Hij heeft wel gelijk. City is opmerkelijk zwak verdedigend.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ah Chelsea staat ook weer eens voor.
Even lachen iedereenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ah Chelsea staat ook weer eens voor.
Zozo, hij is een ware Sherlock,.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:10 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. City is opmerkelijk zwak verdedigend.
Insgelijks.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:12 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wie jij bent en hoe je eruit ziet:') Hoe oud ben je eigenlijk?
Het schijnt dat zijn ouders broer en zus zijnquote:Op maandag 3 februari 2014 22:12 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wie jij bent en hoe je eruit zietHoe oud ben je eigenlijk?
Bij mij begon ie steeds te haperen, dus ik heb nu een anderen, als je daar ook last van heb stuur ik je deze ook wel.quote:
Alors is een zij.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:14 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Het schijnt dat zijn ouders broer en zus zijn
Stuur ff die van jou. Die van mij is kwalitatief kut.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:14 schreef alors het volgende:
[..]
Bij mij begon ie steeds te haperen, dus ik heb nu een anderen, als je daar ook last van heb stuur ik je deze ook wel.
Doe maar even, deze is niet helemaal top.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:14 schreef alors het volgende:
[..]
Bij mij begon ie steeds te haperen, dus ik heb nu een anderen, als je daar ook last van heb stuur ik je deze ook wel.
Acestream, en dat achter lopen boeit niet als je dit topic er niet bij houdtquote:Op maandag 3 februari 2014 22:23 schreef alors het volgende:
[..]
dat is toch via sopcast en loopt behoorlijk achter?
Verschil is toch prima te zienquote:Op maandag 3 februari 2014 22:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Raar dat ze allebei in het blauw spelen
quote:
Hoe weet je dat als je niet eens weet dat hij nog elke week speelt?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Dacht dat Demichelis gestopt was. Kerel is al lang over zijn top heen.
Dat vond ik een paar jaar geleden al. Dat wordt vandaag nogmaals bevestigd. Vind het maar niks. Zeker niet voor een topclub.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:32 schreef Rosario het volgende:
[..]
Hoe weet je dat als je niet eens weet dat hij nog elke week speelt?
Ik weet dat de lievelingskleur van Demichelis.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Dacht dat Demichelis gestopt was. Kerel is al lang over zijn top heen.
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet dat de lievelingskleur van Demichelis.
[..]
[..]
[..]
Ik moest hier nog serieus over nadenken voor ik hem snapte.. zou dat iets zeggen over mijn intelligentiequote:Op maandag 3 februari 2014 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelijk is beter voor Arsenal.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
City verdient toch wel een goaltje. Maar laat het toch maar 0-1 blijven.
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gelijk is beter voor Arsenal Liverpool.
Ik zie City eerder kampioen worden dan Chelsea, dus die mogen wel even 3 punten verspelen.quote:
Uh oke.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Chelsea is als een negerin.. heb er niks mee en zal nooit gebeuren ook.
Kan ook zeggen dat ik het geen leuke club vind maar is beetje cliche. City vind ik ook niks maar die hebben nu wel een leuk elftalquote:
[..]
Geil.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:46 schreef waaromniet1988 het volgende:
Oscar wordt uit elkaar getrokken
Ik moet aan deze denkenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind Oscar een beetje een honden naam.
Chipz?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ik moet aan deze denken
[ afbeelding ]
Azpilicuetaquote:Op maandag 3 februari 2014 22:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Er heet er ook eentje Hatsielieketa of zoiets
Toch meer aan dezequote:Op maandag 3 februari 2014 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ik moet aan deze denken
[ afbeelding ]
Gewoon een halve minuut bijtellen per wissel.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat wisselen in blessuretijd zouden ze moeten verbieden
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beste redding van de Cech tegen de Heit
Maar hij vervaagt bij The Chosen Onequote:Op maandag 3 februari 2014 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze noemen hem niet voor niets the Special One
Ik denk het ook niet. Het zou al moeilijk worden, maar de spoeling is nu echt te dun, te veel blessures, te weinig kwaliteit.quote:
Ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Komen er nog veel onderlinge wedstrijden met Arsenal en de andere kanshebbers?
Mwah, ze hebben nu Kallstrom gehaald he.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Het zou al moeilijk worden, maar de spoeling is nu echt te dun, te veel blessures, te weinig kwaliteit.
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Mwah, ze hebben nu Kallstrom gehaald he.
twitter:piersmorgan twitterde op maandag 03-02-2014 om 22:54:45BOOM! Top of the League. #Arsenal reageer retweet
#tears4piersquote:Op maandag 3 februari 2014 22:58 schreef Grifte het volgende:
Piers Morgan is toch wel de grootste randdebiel op twitter
Aandachtshoer!11!1quote:Op maandag 3 februari 2014 22:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Victoria bij Humberto Tan. Ze komt de laatste tijd wel iets te vaak voorbij...
Gaat over 24 met.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Victoria bij Humberto Tan. Ze komt de laatste tijd wel iets te vaak voorbij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |