hebben we nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik haal de scheidsrechter erbij hoor.
doe je mee?quote:
Ja, wel okay thanks. How are you?quote:
merk je dat nu pas????quote:
wow leukquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:39 schreef Xeor het volgende:
[..]
Goed man, morgen voor 3 dagen naar Parijs
Hoi Xeorquote:
Dat is niet zo handig voor een dag als vandaagquote:
jaquote:
ik en ik en ikquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:39 schreef supersof het volgende:
ik wil met de auto naar parijs
wie heeft er een auto en rijbewijs en gaat mee
Hey, wat leukquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:39 schreef Xeor het volgende:
[..]
Goed man, morgen voor 3 dagen naar Parijs
Ik heb geen van beidequote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:39 schreef supersof het volgende:
auto kan ik wel regelenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:39 schreef supersof het volgende:
Ik ga met de auto naar Parijs en ik heb een rijbewijsquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:39 schreef supersof het volgende:
Goed hoorquote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:39 schreef supersof het volgende:
Ja weleens jaren terugquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey, wat leuk
Ben je er al eens geweest?
Ja.quote:
moet je met de trein doen johquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:39 schreef supersof het volgende:
JHAAAAAAAAAAA-AAAAAAAAAAAAAALIquote:
nou sorry zeg jeequote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:40 schreef Etsu het volgende:
i
[..]
k heb mn eigen auto
dat heeft sof liever
dus nee
ja maar ik ga wel liever met jcquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:40 schreef Etsu het volgende:
i
[..]
k heb mn eigen auto
dat heeft sof liever
dus nee
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:39 schreef supersof het volgende:
Met de auto naar Parijs is 2 uur file rijden op een goede dagquote:
wowquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
woooooooow mij pakketje uit de US is gewoon in 3 dagen bezorgd![]()
parijsquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Met de auto naar Parijs is 2 uur file rijden op een goede dag
daarom moet je 's nachts gaanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Leuk man! Hoop dat je het naar je zin zult hebbenquote:
Wij rijden zondagochtend dus de verwachting is een uurtje of 3,5-4 zonder stoptquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
cadeautje voor mn vriendin en verjaardagscadeau voor een mattiequote:
Dat lijkt me ook wel een keer leuk om te doenquote:
leukquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
cadeautje voor mn vriendin en verjaardagscadeau voor een mattie
Jazeker gaat helemaal goed komenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk man! Hoop dat je het naar je zin zult hebben
Wow, dat is snel zegquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Zelfs dan kan het nog misgaan, en 3 dagen Parijs en helemaal kapot 's ochtends aankomen is ook niet alles.quote:
Nog aan het daten? *-)quote:
Is echt tof.. weleens vaker daar geweest.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel een keer leuk om te doen
Snel welquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
nee nog niet tochquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:42 schreef LETMEIN het volgende:
Vandaag begon toch de winterspelen? Ik zie nog niks
Ik nog nooitquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:42 schreef Xeor het volgende:
[..]
Is echt tof.. weleens vaker daar geweest.
volgende weekquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:42 schreef LETMEIN het volgende:
Vandaag begon toch de winterspelen? Ik zie nog niks
denk je dat lr wel werkt dan?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:42 schreef Etsu het volgende:
LR, zullen we naar Parijs gaan? Paxcon is blut en is te lui om te werken.
quote:
Ik ben daar ook nog nooit geweestquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:43 schreef Xeor het volgende:
[..]
Shame on you... is echt lachen hoorje MOET dat echt een keer in je leven gedaan hebben.
WOEHOEEEEEEEE het aftellen is begonnen dusquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:43 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De mijne komt 21 maart weer thuis![]()
![]()
Ik geloof niet dat ik een direct verband zie tussen beide zinnen, maar is goed.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:42 schreef Etsu het volgende:
LR, zullen we naar Parijs gaan? Paxcon is blut en is te lui om te werken.
Ga je dan voor 1 dagen of meerdere dagenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:43 schreef Xeor het volgende:
[..]
Shame on you... is echt lachen hoorje MOET dat echt een keer in je leven gedaan hebben.
Voor jou geldt hetzelfde danquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben daar ook nog nooit geweest
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik een direct verband zie tussen beide zinnen, maar is goed.
We gaan wel hand in hand door de achterbuurten lopen toch?
eBayquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:43 schreef Insomnia_ het volgende:
even goede feedback geven op ebay nu
nee dusquote:
wat heb je gekochtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:43 schreef Insomnia_ het volgende:
even goede feedback geven op ebay nu
Ligt eraan... dit keer gaan we denk ik 2 dagen Disney doen en 1 dag Parijs.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ga je dan voor 1 dagen of meerdere dagen
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:43 schreef Xeor het volgende:
[..]
WOEHOEEEEEEEE het aftellen is begonnen dus![]()
![]()
nee oke je hebt gelijkquote:
quote:
dat vind ik fijnquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee oke je hebt gelijk
ik zei maar ook wat zodat je ook erop kan reageren en meer posts kan plaatsen
Daar ben je lekker op tijd mee welquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:44 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ligt eraan... dit keer gaan we denk ik 2 dagen Disney doen en 1 dag Parijs.
Planning moet nog gemaakt worden
Je moet ook niet gaan eten in Disney... dat doe je in de omgeving eromheenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:44 schreef Typisch het volgende:
disneyland parijs is wel baas
wel duur man
Ik ben toch geen arbeiderquote:
He. Doe eens even normaal joh. Ik kom je opzoeken hoor!1!111!!!1!!!!!quote:
van de week dacht ikquote:
cadeau voor mn vriendin en verjaardagscadeau voor mattiequote:
Parijs is sowieso wel duur. Ik heb daar wel eens 9 euro voor een halve liter bier moeten betalenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:44 schreef Typisch het volgende:
wel duur man
oke probeer dat maarquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben toch geen arbeider
Nee ik heb momenteel echt geen baan/bijbaan
[..]
He. Doe eens even normaal joh. Ik kom je opzoeken hoor!1!111!!!1!!!!!
Ja i knowquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar ben je lekker op tijd mee wel
ik betaalde 2 euro in berlijnquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Parijs is sowieso wel duur. Ik heb daar wel eens 9 euro voor een halve liter bier moeten betalen
Ik ooit 1 wijn en 1 bier 20 euro inderdaadquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Parijs is sowieso wel duur. Ik heb daar wel eens 9 euro voor een halve liter bier moeten betalen
dat snap ik ook wel, al ben ik er 2 keer geweest en één keer hoefde ik niks nog zelf te betalen en de tweede was met schoolquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:44 schreef Xeor het volgende:
[..]
Je moet ook niet gaan eten in Disney... dat doe je in de omgeving eromheen
Dat is ook wel leuk natuurlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:45 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja i knowik ben niet zo van het plannen eigenlijk.
Vind het eigenlijk wel leuk om zomaar ergens te belandenJust like Thailand
ok leukquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
cadeau voor mn vriendin en verjaardagscadeau voor mattie
Ik wil ook een keer naar Berlijnquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:46 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
dit zijn levende mieren
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:46 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
dit zijn levende mieren
Ik snap het niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:46 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
dit zijn levende mieren
Bizar man. Ik had die avond 3 biertjes genomen, bijna 30 euroquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:45 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ooit 1 wijn en 1 bier 20 euro inderdaad![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
in parijs krijg je iets buiten het centrum ook gelijk bijna een mes in je ribbenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maarja in veel grote steden geldt wel dat als je ietsje buiten het centrum gaat dat het veel goedkoper is
Ik moet eigenlijk ook weer eens echt weg. Niet steeds NL of Spanjequote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:46 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik hou ervan... ben graag vrij om mijn eigen gang te gaan.
Ja ik had toen ook wel iets minder verwachtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bizar man. Ik had die avond 3 biertjes genomen, bijna 30 euro
Ik had ongeveer 5 euro per glas verwacht
Hier betaal je in het centrum niet meer dan 4,50 pond voor een pintquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maarja in veel grote steden geldt wel dat als je ietsje buiten het centrum gaat dat het veel goedkoper is
je bedoelt maden?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:46 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
dit zijn levende mieren
Gezelligquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in parijs krijg je iets buiten het centrum ook gelijk bijna een mes in je ribben
Nice hoelang was je geweest?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:44 schreef Typisch het volgende:
wel duur man
hoe weet je datquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:47 schreef Etsu het volgende:
stockholm is echt reteduur. voor een klein blikje bier richting 5 euro.
maar wat?quote:
ew typquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:46 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
dit zijn levende mieren
Daarom is een paar dagen ook beter dan een hele weekquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:47 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja ik had toen ook wel iets minder verwachtzat worden zat er die avond niet in haha.
Er zit vast nog iets tussen de arme buitenwijken en het centrum centrum..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in parijs krijg je iets buiten het centrum ook gelijk bijna een mes in je ribben
In de supermarktquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:47 schreef Etsu het volgende:
Ik zou Azië doen... want Aziëquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook weer eens echt weg. Niet steeds NL of Spanje
Ik ben 3x in Parijs geweest en volgende maand nog een keer maar ik vind London en Barcelona ook leukerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:48 schreef Typisch het volgende:
ik heb echt niks met parijs, liefdestad mijn reet
vind londen bijvoorbeeld veel leuker met een chick
of barca
Noorwegen duurder, maar dat komt meer door de accijnzen op alcohol... oké levensproducten zijn ook duurquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:47 schreef Etsu het volgende:
Kopenhagen is ook duurquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:47 schreef Etsu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Madrid.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben 3x in Parijs geweest en volgende maand nog een keer maar ik vind London en Barcelona ook leuker
Ik zou het liefst naar Australië gaanquote:
Daar ben ik al geweestquote:
Bij Ocado krijg je ook een dikke korting voor je eerste bestellingquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:48 schreef Insomnia_ het volgende:
wow ik vind hier een voucher voor sainsburys 15 pond korting op online boodschappen vanaf 60 pond
Preciesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarom is een paar dagen ook beter dan een hele week
Aziëquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:49 schreef supersof het volgende:
maakt niet uit waar je bent
als je maar bij elkaar bent tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:49 schreef supersof het volgende:
maakt niet uit waar je bent
als je maar bij elkaar bent tochwaarom is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I know. Mja daar ben ik niet geweest.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noorwegen duurder, maar dat komt meer door de accijnzen op alcohol... oké levensproducten zijn ook duur
Aan het 3,8/4,8% bier is nog wel te doen.
Niet geweestquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kopenhagen is ook duur6 euro voor een glas ice tea in het centrum
![]()
Iets daar buiten en het was 3 euro voor een groot glas
wow nooit gewetenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij Ocado krijg je ook een dikke korting voor je eerste bestelling
klefquote:
Ook een mooie stad hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
I know. Mja daar ben ik niet geweest.
[..]
Niet geweest
Staat ook nog op mijn planning maar ja kost allemaal zoveel geldquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou het liefst naar Australië gaan
maar het staat wel al op de planning?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:50 schreef Xeor het volgende:
[..]
Staat ook nog op mijn planning maar ja kost allemaal zoveel geld
Wow, dat is echt cheapquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:49 schreef Xeor het volgende:
[..]
Preciesen als ik zat wil worden een hele vakantie ga ik wel naar Thailand (litertje vodka a ¤3.50) of een all in resort
ik welquote:
waar ben je geweestquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moest gister weer mijn ID laten zien. Die ene keer dat ik weer eens een club achtig iets inga.
Toen heb ik hem mijn grijze pluk haar maar laten zien.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moest gister weer mijn ID laten zien. Die ene keer dat ik weer eens een club achtig iets inga.
Het is nu maar 10 pond zie ik bij een minimum van 50 pondquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
ik altijdquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Sorry. Ik wil enkel met Sof naar Zweden om aan ons boek te werken. Hoewel mijn ouders huis genoeg kamers heeft zou jij enkel afleiding bezorgen.quote:
Ik haat je.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Ik wil enkel met Sof naar Zweden om aan ons boek te werken. Hoewel mijn ouders huis genoeg kamers heeft zou jij enkel afleiding bezorgen.
Ja, inderdaad. En dan wil je toch minimaal 3 weken daar zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:50 schreef Xeor het volgende:
[..]
Staat ook nog op mijn planning maar ja kost allemaal zoveel geld
Kluis in Den Haag. Het is dat ik al lam was en een ijsklontje.quote:
Ik stop weer met scheren hoorquote:
1 keer in een club geweest daar en toen moest ik huilen van de prijzenquote:
Succes en veel plezier in Parijsquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:51 schreef Xeor het volgende:
Mensen ik ga even wat inkopen doen voor de (mini) vakantie..![]()
De groeten![]()
hoe duurquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1 keer in een club geweest daar en toen moest ik huilen van de prijzen
nooit meer geweest
Ik kwam er een jaar of 7 geleden heel soms maar inderdaad, absurde prijzenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1 keer in een club geweest daar en toen moest ik huilen van de prijzen
nooit meer geweest
Positieve afleiding wel hoor, maar soms moet werk voorgaanquote:
Ah, ken ik alleen van naam. Ben nog nooit in Den Haag wezen stappen volgens mij.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kluis in Den Haag. Het is dat ik al lam was en een ijsklontje.
[..]
Ik stop weer met scheren hoor
quote:
Byequote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:54 schreef Etsu het volgende:
en ik ga de trein pakken
LR, zie je daar, bij AH to go.
tot zo xoxoo
album aan. nu i'm right herequote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, ken ik alleen van naam. Ben nog nooit in Den Haag wezen stappen volgens mij.
[..]
welke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |