Kopenhagen is ook duurquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:47 schreef Etsu het volgende:
stockholm is echt reteduur. voor een klein blikje bier richting 5 euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Madrid.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben 3x in Parijs geweest en volgende maand nog een keer maar ik vind London en Barcelona ook leuker
Ik zou het liefst naar Australië gaanquote:
Daar ben ik al geweestquote:
Bij Ocado krijg je ook een dikke korting voor je eerste bestellingquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:48 schreef Insomnia_ het volgende:
wow ik vind hier een voucher voor sainsburys 15 pond korting op online boodschappen vanaf 60 pond
Preciesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarom is een paar dagen ook beter dan een hele week
Aziëquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:49 schreef supersof het volgende:
maakt niet uit waar je bent
als je maar bij elkaar bent tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:49 schreef supersof het volgende:
maakt niet uit waar je bent
als je maar bij elkaar bent tochwaarom is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I know. Mja daar ben ik niet geweest.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noorwegen duurder, maar dat komt meer door de accijnzen op alcohol... oké levensproducten zijn ook duur
Aan het 3,8/4,8% bier is nog wel te doen.
Niet geweestquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kopenhagen is ook duur6 euro voor een glas ice tea in het centrum
![]()
Iets daar buiten en het was 3 euro voor een groot glas
wow nooit gewetenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij Ocado krijg je ook een dikke korting voor je eerste bestelling
klefquote:
Ook een mooie stad hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
I know. Mja daar ben ik niet geweest.
[..]
Niet geweest
Staat ook nog op mijn planning maar ja kost allemaal zoveel geldquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou het liefst naar Australië gaan
maar het staat wel al op de planning?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:50 schreef Xeor het volgende:
[..]
Staat ook nog op mijn planning maar ja kost allemaal zoveel geld
Wow, dat is echt cheapquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:49 schreef Xeor het volgende:
[..]
Preciesen als ik zat wil worden een hele vakantie ga ik wel naar Thailand (litertje vodka a ¤3.50) of een all in resort
ik welquote:
waar ben je geweestquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moest gister weer mijn ID laten zien. Die ene keer dat ik weer eens een club achtig iets inga.
Toen heb ik hem mijn grijze pluk haar maar laten zien.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moest gister weer mijn ID laten zien. Die ene keer dat ik weer eens een club achtig iets inga.
Het is nu maar 10 pond zie ik bij een minimum van 50 pondquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
ik altijdquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Sorry. Ik wil enkel met Sof naar Zweden om aan ons boek te werken. Hoewel mijn ouders huis genoeg kamers heeft zou jij enkel afleiding bezorgen.quote:
Ik haat je.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Ik wil enkel met Sof naar Zweden om aan ons boek te werken. Hoewel mijn ouders huis genoeg kamers heeft zou jij enkel afleiding bezorgen.
Ja, inderdaad. En dan wil je toch minimaal 3 weken daar zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:50 schreef Xeor het volgende:
[..]
Staat ook nog op mijn planning maar ja kost allemaal zoveel geld
Kluis in Den Haag. Het is dat ik al lam was en een ijsklontje.quote:
Ik stop weer met scheren hoorquote:
1 keer in een club geweest daar en toen moest ik huilen van de prijzenquote:
Succes en veel plezier in Parijsquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:51 schreef Xeor het volgende:
Mensen ik ga even wat inkopen doen voor de (mini) vakantie..![]()
De groeten![]()
hoe duurquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1 keer in een club geweest daar en toen moest ik huilen van de prijzen
nooit meer geweest
Ik kwam er een jaar of 7 geleden heel soms maar inderdaad, absurde prijzenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1 keer in een club geweest daar en toen moest ik huilen van de prijzen
nooit meer geweest
Positieve afleiding wel hoor, maar soms moet werk voorgaanquote:
Ah, ken ik alleen van naam. Ben nog nooit in Den Haag wezen stappen volgens mij.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kluis in Den Haag. Het is dat ik al lam was en een ijsklontje.
[..]
Ik stop weer met scheren hoor
quote:
Byequote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:54 schreef Etsu het volgende:
en ik ga de trein pakken
LR, zie je daar, bij AH to go.
tot zo xoxoo
album aan. nu i'm right herequote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, ken ik alleen van naam. Ben nog nooit in Den Haag wezen stappen volgens mij.
[..]
welke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |