volgende weekquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:42 schreef LETMEIN het volgende:
Vandaag begon toch de winterspelen? Ik zie nog niks
denk je dat lr wel werkt dan?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:42 schreef Etsu het volgende:
LR, zullen we naar Parijs gaan? Paxcon is blut en is te lui om te werken.
quote:
Ik ben daar ook nog nooit geweestquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:43 schreef Xeor het volgende:
[..]
Shame on you... is echt lachen hoorje MOET dat echt een keer in je leven gedaan hebben.
WOEHOEEEEEEEE het aftellen is begonnen dusquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:43 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De mijne komt 21 maart weer thuis![]()
![]()
Ik geloof niet dat ik een direct verband zie tussen beide zinnen, maar is goed.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:42 schreef Etsu het volgende:
LR, zullen we naar Parijs gaan? Paxcon is blut en is te lui om te werken.
Ga je dan voor 1 dagen of meerdere dagenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:43 schreef Xeor het volgende:
[..]
Shame on you... is echt lachen hoorje MOET dat echt een keer in je leven gedaan hebben.
Voor jou geldt hetzelfde danquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben daar ook nog nooit geweest
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik een direct verband zie tussen beide zinnen, maar is goed.
We gaan wel hand in hand door de achterbuurten lopen toch?
eBayquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:43 schreef Insomnia_ het volgende:
even goede feedback geven op ebay nu
nee dusquote:
wat heb je gekochtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:43 schreef Insomnia_ het volgende:
even goede feedback geven op ebay nu
Ligt eraan... dit keer gaan we denk ik 2 dagen Disney doen en 1 dag Parijs.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ga je dan voor 1 dagen of meerdere dagen
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:43 schreef Xeor het volgende:
[..]
WOEHOEEEEEEEE het aftellen is begonnen dus![]()
![]()
nee oke je hebt gelijkquote:
quote:
dat vind ik fijnquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee oke je hebt gelijk
ik zei maar ook wat zodat je ook erop kan reageren en meer posts kan plaatsen
Daar ben je lekker op tijd mee welquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:44 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ligt eraan... dit keer gaan we denk ik 2 dagen Disney doen en 1 dag Parijs.
Planning moet nog gemaakt worden
Je moet ook niet gaan eten in Disney... dat doe je in de omgeving eromheenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:44 schreef Typisch het volgende:
disneyland parijs is wel baas
wel duur man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |