rtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gebakken
andere manieren zijn minderwaardih
zoutquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:52 schreef supersof het volgende:
een ei zonder zout kan ik niet series nemen
ei zonder zout is vies manquote:
ew ham en kaasquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:53 schreef Etsu het volgende:
geen ei met zout, peper, ham en kaas eten
Sofje.. wat eet je eigenlijk wel?quote:
Begin je het opeens moeilijk te krijgen? Je zegt de laatste tijd wel vaker zulke dingenquote:
wel kaas maar niet met een eiquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sofje.. wat eet je eigenlijk wel?
Je houdt niet van groenten zoals venkel en champignon.. je eet geen vlees. Vis ook niet zo bijzonder.. geen kaas..
ja opeens heb ik datquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Begin je het opeens moeilijk te krijgen? Je zegt de laatste tijd wel vaker zulke dingen
Jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:55 schreef supersof het volgende:
[..]
wel kaas maar niet met een ei
en ik lust veel groenten wel hoor
wil je een lijstje met groenten die ik niet lust?
hey tyronquote:
gebakken ei met gesmolten kaas eropquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:55 schreef supersof het volgende:
[..]
wel kaas maar niet met een ei
en ik lust veel groenten wel hoor
wil je een lijstje met groenten die ik niet lust?
Hoiquote:
Lijkt me wel lastig.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ja opeens heb ik dat
shoarma al tijden
Ja hoor. Me tjou ook?quote:
Ja zo netjes ben ik welquote:
wat voor chillsessiequote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:58 schreef Tyron het volgende:
even playlist maken voor chilsessie vanavond
Ik weet nergens vanquote:
Lekker jonko klappenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:58 schreef Tyron het volgende:
even playlist maken voor chilsessie vanavond
Oke, wat ik niet lustquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Heb je gelijk weer wat om te typen
ja primaquote:
nee ga ik niet doenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig.
Niet zomaar een toegeven hè?
die heb ik nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja
zullen we naaktpics uitwisselen ?
Oh valt best mee dus. Alleen de champignons en kool is wel jammer. Kun je leuke dingen mee doen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke, wat ik niet lust
Venkel
Champignons
tuinbonen
witte bonen
knolselderij
pastinaak
pompoen
raapsteel ofzo
avocado
radijs
asperges
artisjok
doperwt
aubergine
chinese kool
zuurkool
rode kool
spruiten (wel met appelmoes)
Dat maat het hele geen vlees eten wel lastig.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke, wat ik niet lust
Venkel
Champignons
tuinbonen
witte bonen
knolselderij
pastinaak
pompoen
raapsteel ofzo
avocado
radijs
asperges
artisjok
doperwt
aubergine
chinese kool
zuurkool
rode kool
spruiten (wel met appelmoes)
Ja valt mee he. Meer die aparte dingen die ik niet lustquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh valt best mee dus. Alleen de champignons en kool is wel jammer. Kun je leuke dingen mee doen.
ja maar dat vind ik niet zo leukquote:
klopt, maar ben er aan gewendquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat maat het hele geen vlees eten wel lastig.
oke dan hoeft het voor mij ook niet meer ik wil je nooit meer zien je bekijkt het maarquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar dat vind ik niet zo leuk
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
oke dan hoeft het voor mij ook niet meer ik wil je nooit meer zien je bekijkt het maar
vind je dit normaal tyronquote:
Goed zoquote:
Hoe kom je dan aan je voedingsstoffen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja valt mee he. Meer die aparte dingen die ik niet lust
en noten zijn ook vies.
gebruik dat maar als smoes jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
sorry het paarseizoen is bijna aangebroken
word je dominant van
Uh, niet. daarom moet ik soms vis eten.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan je voedingsstoffen?
neequote:
Oh. Vandaarquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Uh, niet. daarom moet ik soms vis eten.
oke dan is het goedquote:
jaquote:
gaan we naar het strand?quote:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee zo bedoelde ik het niet heb je nog nooit habbo gespeeld ofzo????quote:
ja snap ik welquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee zo bedoelde ik het niet heb je nog nooit habbo gespeeld ofzo????
gwn zo van *kust*
Vis is lekkerquote:
niet allesquote:
Je hebt daar ook smileys voor. Zoalsquote:
kan je een filmpje maken?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:10 schreef LETMEIN het volgende:
Ik moet nog steeds een ei frituren
Ga ik nu doen.
dat weet ik toch essiequote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt daar ook smileys voor. Zoalsen
![]()
Ja in die taart zit gerookte zalmquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:09 schreef supersof het volgende:
[..]
niet alles
van die vette vis of gebakken zalm nahhh
maar gerookte zalm of in een saus is wel lekker
hc bank inzetten tijdens het ruilen en dan snel omwisselen naar een groen kleedquote:
Hoe doe je dat precies?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:10 schreef LETMEIN het volgende:
Ik moet nog steeds een ei frituren
Ga ik nu doen.
een 'kingdom' joinen en *slaat* *raak* spammen in epische 12 vs 12 gevechtenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
hc bank inzetten tijdens het ruilen en dan snel omwisselen naar een groen kleed
habbo leven beste leven
Ik denk ik wijs je er nog eens op. Omdat er net al verwarring ontstond over het begrip kustquote:
mensen moeten wennen aan mijn methodesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk ik wijs je er nog eens op. Omdat er net al verwarring ontstond over het begrip kust
Wat voor pizzaquote:
ik snapte het wel hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk ik wijs je er nog eens op. Omdat er net al verwarring ontstond over het begrip kust
dat ken ik nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
een 'kingdom' joinen en *slaat* *raak* spammen in epische 12 vs 12 gevechten
ik denk dat jij ook op een hoger niveau zit dan de gemiddelde FOK!kerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
mensen moeten wennen aan mijn methodes
dat snap ik
tonnoquote:
Je kan ook gewoonquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
mensen moeten wennen aan mijn methodes
dat snap ik
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
was het roleplay gedeelte van habbo
ja maar das logischquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik denk dat jij ook op een hoger niveau zit dan de gemiddelde FOK!ker
Nog bezig met je post 1000 posts queeste?quote:
ga je 1000 redden?quote:
jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow. dit is geen goed begin van mijn productieve FOK! dag. Het angstzweet stond werkelijk overal.
[..]
Nog bezig met je post 1000 posts queeste?
rtquote:
Lekkerquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoezo zeg je rt dit is toch helemaal geen twitter xD
mag dat niet ofzoquote:
Mijn excuses dat ik je niet onvoorwaardelijk steunde, maar ik zal vanaf nu volledig achter je staan in dit streven.quote:
Maar jij bent een WoW-pro. natuurlijk haal je je doel.quote:
valt wel meequote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wow jij hebt ziek lopen spammen toen ik sliep
Ik dacht al, huh normaal doet aellen Tjackie dit.quote:
bedankt voor je vertrouwen lr hoe was je avondquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar jij bent een WoW-pro. natuurlijk haal je je doel.
Prima, ijskoud wel maar mijn debielheid is weer even getemd voor de komende dagen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bedankt voor je vertrouwen lr hoe was je avond
goed zoquote:
jaquote:
Het was koudquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima, ijskoud wel maar mijn debielheid is weer even getemd voor de komende dagen.
ohquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
ik vind het niet zo heel moeilijk typ
hoezo vind je het moeilijk danquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh
ik wel man
moet denk maar gewoon rijk worden en een vaste kopen
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh
ik wel man
moet denk maar gewoon rijk worden en een vaste kopen
ja rustig aan man beetje wakker worden beetje FOK!ken je kent het welquote:
Dooier gebroken?quote:
quote:
als dat eens de enige eisen warenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:22 schreef Insomnia_ het volgende:
gewoon beetje lief zijn en beetje normal doen en niet vreemd gaan en voor je het weet ben je 4 jaar 2 maanden 25 dagen verder
goedquote:
Precies. Zo moeilijk is het niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:22 schreef Insomnia_ het volgende:
gewoon beetje lief zijn en beetje normal doen en niet vreemd gaan en voor je het weet ben je 4 jaar 2 maanden 25 dagen verder
verder doe ik niet zo veel goedquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
als dat eens de enige eisen waren
het modschap is een beetje naar zijn hoofd gestegen iddquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:23 schreef Tyron het volgende:
ik vind tjacka beetje mongooltje sinds hij mod is
srry
Oh. Oké. Doeiquote:
daarvoor niet?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:23 schreef Tyron het volgende:
srry
Ja het moet wel van beide kanten komen natuurlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
als dat eens de enige eisen waren
okequote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:23 schreef Tyron het volgende:
srry
Stuur je moeder dan langs de AH. Ze weet hoe belangrijk FOK!-doelen voor je zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:24 schreef supersof het volgende:
[..]
goed
ik ga zo douchen en dan ff naar ah
Hontquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:26 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn hond ging vanochtend heel erg piepen toen m'n vriendin opstond ik werd er wakker van
nee die gaat zo weg met mijn vaderquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stuur je moeder dan langs de AH. Ze weet hoe belangrijk FOK!-doelen voor je zijn
ohh is ie oud?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
klein rondje mijn hond kan niet meer langer
thats what she saidquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja het moet wel van beide kanten komen natuurlijk
y so sadquote:
Kan je wel lunchen met een ei. Jottem.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:26 schreef supersof het volgende:
[..]
nee die gaat zo weg met mijn vader
bedanktquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik zeg het tenminste recht in je fok1gezicht
Hoiquote:
jepquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:27 schreef supersof het volgende:
[..]
y so sad
je hebt vanavond een date toch
Hier niet.quote:
heb ik net ook gedaan, 2 gebakken eitjes op 2 geroosterde boterhammenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan je wel lunchen met een ei. Jottem.
Ik ga nu een ei bakken.
wat heb jij daarvoor gedaan?quote:
inderdaadquote:
hoezoquote:
mijzelf zijnquote:
Jaquote:
je moet het eitje ook voorzichtig openbreken enzoquote:
hoe laat kan jequote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
als je knuffel wilt moet je het maar zeggen
ik wil ookquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
als je knuffel wilt moet je het maar zeggen
kortlopende gekregen van fokkiequote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:30 schreef Stuart het volgende:
Hebben jullie een proppa abonnement Inso en Sof of een kortlopende
huh wat?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:30 schreef Stuart het volgende:
Hebben jullie een proppa abonnement Inso en Sof of een kortlopende
Aha, nicequote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kortlopende gekregen van fokkie
wat liefquote:
zullen we bobbaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja beetje maar ik doe wel vaker is leuk
ze durft niet naar mijquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voornamelijk kort en bondig.
Oooh, jammer dat ie bijna is afgelopenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:31 schreef supersof het volgende:
ik kreeg abo van va en fokit tegelijk dus die was extra lang
morgen loopt ie af
ja misschien maar beter dan post ik minderquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, jammer dat ie bijna is afgelopen
Ogh dus daarom is je 1000 sessie vandaag gepland en niet morgenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:31 schreef supersof het volgende:
ik kreeg abo van va en fokit tegelijk dus die was extra lang
morgen loopt ie af
hatertquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:32 schreef Muto het volgende:
Ik wil ook een knuffel. Maar niet van Tyron.
Ja, dat is waarquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ja misschien maar beter dan post ik minder
nee inso wilde vandaag dus deden we het vandaagquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ogh dus daarom is je 1000 sessie vandaag gepland en niet morgen
Not just a pretty facequote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
zonder suiker is viesquote:
morgen moet ik sociaal doenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
ohjaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
wij moeten nog steeds een keer deezee spelen
ik ookquote:
ik at vroeger dagelijks brinta zonder suiker 2 keer per dagquote:
Jajaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:33 schreef supersof het volgende:
[..]
nee inso wilde vandaag dus deden we het vandaag
Ik spot zulke dingen gewoonquote:
Wat staat er gepland dan?quote:
Het is inderdaad wel goed voor je jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee is goed voor je
en ik krijg geen brood in mn strot in de ochtend
ik nooit door de weeksquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:34 schreef Stuart het volgende:
Ik hoef nooit sociaal te doen in mijn weekenden![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:34 schreef Stuart het volgende:
Ik hoef nooit sociaal te doen in mijn weekenden![]()
Ik lees net elders dat je vriendje over 7 weken thuis komtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaja
[..]
Ik spot zulke dingen gewoon
en dat is in feite in 3 en half uur postenquote:
best ergquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en dat is in feite in 3 en half uur posten
wow totaal geen leef
Superbowl dat sportgebeuren uit Amerika of superbowl als in bowl met superingrediënten?quote:
ja tuurlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
staan we 1e en 2e denk je sof van vandaag?
21 maartquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik lees net elders dat je vriendje over 7 weken thuis komt
Dat doe je wel snel dan zegquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en dat is in feite in 3 en half uur posten
wow totaal geen leef
wat denk je zelfquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Superbowl dat sportgebeuren uit Amerika of superbowl als in bowl met superingrediënten?
Nee ik denk het niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Zou eigenlijk allebei 1 moeten zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Sof regelt wel een nieuwe johquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, jammer dat ie bijna is afgelopen
Einde van deze anekdote.quote:hitler was a sensitive man
he went to art school when he was younger
he wanted to be a painter
hitler was a vegetarian
he was also a non smoker
hitler was a sensitive man
he hired gay and handicapped officers
he was concerned about overpopulation
if hitler was alive today
he'd listened to the cure, the smiths, and depeche
mode
hitler was a sensitive man
ja je weet het wel eens nietquote:
ja gewoon op officiele nfl gamepass is gratis is nederlandquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
is dat ook op internet te kijken ergens?
is morgen toch?
quote:
sportgebeurenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Superbowl dat sportgebeuren uit Amerika of superbowl als in bowl met superingrediënten?
Taiwan. en komende week begint hij met reizenquote:
ah nicequote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja gewoon op officiele nfl gamepas is gratis is nederland
alle wedstrijden en NFL network kun je gewoon gratis kijken daar
quote:
Misschien moet je evengoed een superbowl erbij makenquote:
Zo langquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Bijna 7 maanden weggeweest dan
ik neem een superbong hahahquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moet je evengoed een superbowl erbij maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |