Ja hoor. Me tjou ook?quote:
Ja zo netjes ben ik welquote:
wat voor chillsessiequote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:58 schreef Tyron het volgende:
even playlist maken voor chilsessie vanavond
Ik weet nergens vanquote:
Lekker jonko klappenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:58 schreef Tyron het volgende:
even playlist maken voor chilsessie vanavond
Oke, wat ik niet lustquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Heb je gelijk weer wat om te typen
ja primaquote:
nee ga ik niet doenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig.
Niet zomaar een toegeven hè?
die heb ik nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja
zullen we naaktpics uitwisselen ?
Oh valt best mee dus. Alleen de champignons en kool is wel jammer. Kun je leuke dingen mee doen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke, wat ik niet lust
Venkel
Champignons
tuinbonen
witte bonen
knolselderij
pastinaak
pompoen
raapsteel ofzo
avocado
radijs
asperges
artisjok
doperwt
aubergine
chinese kool
zuurkool
rode kool
spruiten (wel met appelmoes)
Dat maat het hele geen vlees eten wel lastig.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke, wat ik niet lust
Venkel
Champignons
tuinbonen
witte bonen
knolselderij
pastinaak
pompoen
raapsteel ofzo
avocado
radijs
asperges
artisjok
doperwt
aubergine
chinese kool
zuurkool
rode kool
spruiten (wel met appelmoes)
Ja valt mee he. Meer die aparte dingen die ik niet lustquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh valt best mee dus. Alleen de champignons en kool is wel jammer. Kun je leuke dingen mee doen.
ja maar dat vind ik niet zo leukquote:
klopt, maar ben er aan gewendquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat maat het hele geen vlees eten wel lastig.
oke dan hoeft het voor mij ook niet meer ik wil je nooit meer zien je bekijkt het maarquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar dat vind ik niet zo leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |