SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoertuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game ModesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.
Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.
Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.
FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
Band of FOK!kers BF4 platoon
Teamspeak
1e van hiddit
IP:Teamspeak3.i3d.net:10052
Wachtwoord: private
2e van ClapClapYourHands
IP: www.kthnxbai.info:9987"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:08 schreef cherrycoke het volgende:
http://www.guru3d.com/new(...)leased_to_press.html
Pre-Release-Version Catalyst 14.1 Beta being tested right now."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Ach, ik heb er niks aan met mijn 6970Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
ik heb 7870 in crossfire staan, dus ik wel ben benieuwdquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ach, ik heb er niks aan met mijn 6970"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Die game draait toch prima op die kaart?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ach, ik heb er niks aan met mijn 6970
Hier althans wel
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"![]()
Ow wacht, ik snap hem al. Te vulg gelezen
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"![]()
ik heb een bronzen en silver battlepack gekregen.. dat zijn er 2!
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
waar krijg je die van dan?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:34 schreef Convict het volgende:
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
player appreciation battlepack en 25% boosters.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:34 schreef Convict het volgende:
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
DMR's slaan nergens meer op"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Je weet dat je je bericht kan aanpassen zodat je niet 3 keer wat hoef te plaatsen maar alles in 1 post stopquote:![]()
![]()
Leuk om te zien dat er nog steeds dezelfde spelers zijn als bij BF3 en in mindere mate BF2.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ik zie helaas weinig bekenden van BF2, of 'nam en '42quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:15 schreef Curlbrah het volgende:
Leuk om te zien dat er nog steeds dezelfde spelers zijn als bij BF3 en in mindere mate BF2.![]()
![]()
50% gekregenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:40 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
player appreciation battlepack en 25% boosters.![]()
![]()
Door alleen maar in te loggenquote:maar je hoort er maar 1 per dag te krijgen.
Net een potje zavoid gedaan steelt de vijand onze AAvervolgens cappen ze F waardoor ze onze scout heli meteen belagen met stingers
ja mooi potje
Ehmm![]()
ik had er 3 1x brons 2 silverquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:23 schreef Convict het volgende:
[..]
Door alleen maar in te loggenmaar je hoort er maar 1 per dag te krijgen.
![]()
![]()
Tip voor jullie als je denkt hmm een potje rush op dawnbreaker zal dat leuk zijn?
Antwoord is nee , attacking teams vol met rooftop snipers waarna je in minder als 5 minuten alweer klaar bent , mensen proberen niet eens de mcoms te planten.
Ik snap echt niet waarom deze mensen rush spelen , je speelt deze gamemode toch omdat het tof is de mcoms te planten danwel te defenden?Ehmm![]()
Is helaas gewoon een fout van de makers, niet van de spelers. Als speler moet je gewoon willen winnen. Als dat inhoudt dat je 20 snipers neerzet en dat dat dan effectief is is het de fout van de developer.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:04 schreef Photomorti het volgende:
Ik snap echt niet waarom deze mensen rush spelen , je speelt deze gamemode toch omdat het tof is de mcoms te planten danwel te defenden?Conscience do cost.![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:13 schreef Photomorti het volgende:
Net weer even een sessie gedaan , spel is inmiddels weer van mijn computer af wat een TERINGSPEL !!!Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Bug in TDM die dr in gekomen is met de laatste patch.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:15 schreef rubbels het volgende:
Zijn er nog meer mensen die geen geluid hebben in-game?![]()
Hebben jullie allemaal battlefield 1942 gespeeld of kennen jullie dat? Daarna Vietnam toen BF2
Helemaal grijs gespeeld die drie maar bf3 wat een tegenvaller,Ik zwaai naar dieren.![]()
Heb alle bf's gespeeldquote:Op zondag 2 februari 2014 02:27 schreef Geerd het volgende:
Hebben jullie allemaal battlefield 1942 gespeeld of kennen jullie dat? Daarna Vietnam toen BF2
Helemaal grijs gespeeld die drie maar bf3 wat een tegenvaller,.
![]()
BF4 is net BF3, maar dan met meer onzinnige gadgets, bugs en onafgemaakte troep.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik vind bf 3 bagger vergeleken met, bf4 beter?![]()
Bf2 was op het eind een en al granaten gooien, dit zag ik weer in bf3. Zie dat vietnam nog steeds te koop is, zal niet veel te doen zijn online denk ik?? Wat een zonde dat ik al die cd heb weg gegooidquote:Op zondag 2 februari 2014 03:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
BF4 is net BF3, maar dan met meer onzinnige gadgets, bugs en onafgemaakte troep.Ik zwaai naar dieren.![]()
Vietnam nog steeds te koop? Dat is Bad Company 2 Vietnam gok ik (uitbreiding)quote:Op zondag 2 februari 2014 03:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bf2 was op het eind een en al granaten gooien, dit zag ik weer in bf3. Zie dat vietnam nog steeds te koop is, zal niet veel te doen zijn online denk ik?? Wat een zonde dat ik al die cd heb weg gegooid. Daar zijn overigens nog servers mee, de originele BF Vietnam niet (BF 1942 ook aangezien ie graties voor iedereen is).
![]()
http://www.beslist.nl/products/cddvdrom/r/Battlefield_Vietnam/quote:Op zondag 2 februari 2014 03:09 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Vietnam nog steeds te koop? Dat is Bad Company 2 Vietnam gok ik (uitbreiding). Daar zijn overigens nog servers mee, de originele BF Vietnam niet (BF 1942 ook aangezien ie graties voor iedereen is).
Voor 15 euro zelfs, maar wat een gave shit was dat,Ik zwaai naar dieren.![]()
Sjesus deze gastHeb um nog liggen, kreeg um laatst alleen niet echt aan de praatquote:Op zondag 2 februari 2014 03:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
http://www.beslist.nl/products/cddvdrom/r/Battlefield_Vietnam/
Voor 15 euro zelfs, maar wat een gave shit was dat,.
Overigens net deze gast in een game tegenover me gehad
http://battlelog.battlefi(...)c/#ah-6j-little-bird
55-2 in een littlebird.... Als je dan naar zn vehicle stats kijkt snap je wel waarom.... sjesus hoezo geen leven hebben en alleen maar in dat ding zitten....
26e vd wereld in dat ding.... lol.![]()
Zegt me niksquote:Op zondag 2 februari 2014 03:37 schreef VelitoX het volgende:
Sjesus deze gast
[..]
Heb um nog liggen, kreeg um laatst alleen niet echt aan de praat.
Overigens net deze gast in een game tegenover me gehad
http://battlelog.battlefi(...)c/#ah-6j-little-bird
55-2 in een littlebird.... Als je dan naar zn vehicle stats kijkt snap je wel waarom.... sjesus hoezo geen leven hebben en alleen maar in dat ding zitten....
26e vd wereld in dat ding.... lol.Bf3 vond ik al vies tegenvallen, wat doe ik hier dan ?:P Even kijken of ik niet de enigste ben
Zullen er niet veel zijn denk ik die 1942 kennen hier.Ik zwaai naar dieren.![]()
BF4 imo heeft zn problemen, maar is gewoon een vermakelijk spelquote:Op zondag 2 februari 2014 03:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zegt me niksBf3 vond ik al vies tegenvallen, wat doe ik hier dan ?:P Even kijken of ik niet de enigste ben
Zullen er niet veel zijn denk ik die 1942 kennen hier.. Iemand als Photomorti daartegen vindt bf4 kut, maarja die gast zit alleen in dit topic om over alles heen te zeiken, te zeggen dattie stopt met spelen, om dan tijdje later te propageren dattie ut weer geprobeerd heeft en de game weer van zn pc gekwakt heeft.
![]()
De manier waarop is idd vermoeiend, maar BF4 zit wel vol met fouten waarvan ik me afvraag hoe het in vredesnaam zo heeft kunnen gebeuren gezien de game technisch gezien gewoon een natte doorslag van BF3 is welke eindelijk redelijk begon te draaien aan het eind van zijn cyclus...quote:Op zondag 2 februari 2014 03:49 schreef VelitoX het volgende:
[..]
BF4 imo heeft zn problemen, maar is gewoon een vermakelijk spel. Iemand als Photomorti daartegen vindt bf4 kut, maarja die gast zit alleen in dit topic om over alles heen te zeiken, te zeggen dattie stopt met spelen, om dan tijdje later te propageren dattie ut weer geprobeerd heeft en de game weer van zn pc gekwakt heeft.
En daar zaten ironisch gezien weer fouten in die ze in BC2 er ook met enkele pogingen pas uit kregen...
Ik vind het iig niet gek dat je gaat klagen hoe kut de game is als de verwachting is dat de game voortborduurt op de sterke kanten van zijn voorganger ipv zoals blijkt alle stappen opnieuw te moeten doorlopen...
DICE kan voor de volgende ronde beter kijken hoe ze de netwerkcode en de ervaring daarvan kunnen verbeteren want daar zijn ze sinds oudher wel hondsberoerd in. (Tenminste, vanaf BF2 zit er wel behoorlijke lag in de netcode van elke titel sindsdien uitgekomen, als je dan van Unreal Tournament/CS komt is het gewoon schrikbarend...)I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
BENCHMARK TIMEquote:Op zondag 2 februari 2014 10:23 schreef Tain het volgende:
http://support.amd.com/en(...)st-windows-beta.aspx
De Mantle drivers zijn in ieder geval beschikbaar"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Mantle performance for the AMD Radeon™ HD 7000/HD 8000 Series GPUs and AMD Radeon™ R9 280X and R9 270X GPUs will be optimized for BattleField 4™ in future AMD Catalyst™ releases. These products will see limited gains in BattleField 4™ and AMD is currently investigating optimizations for themquote:Op zondag 2 februari 2014 10:23 schreef Tain het volgende:
http://support.amd.com/en(...)st-windows-beta.aspx
De Mantle drivers zijn in ieder geval beschikbaar"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
ik zet mantle aan en ja hoor BF4 crashed HET IS ECHT ONGELOFELIJK
edit nu alleen al op options drukken en het spel crashed"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Moet ik maar bij 13.12 blijven?quote:Op zondag 2 februari 2014 10:46 schreef cherrycoke het volgende:
ik zet mantle aan en ja hoor BF4 crashed HET IS ECHT ONGELOFELIJK
edit nu alleen al op options drukken en het spel crashed![]()
ja 14.1 is onstabiel als watquote:"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Natuurlijk niet de 6 seriequote:Op zondag 2 februari 2014 10:39 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Mantle performance for the AMD Radeon™ HD 7000/HD 8000 Series GPUs and AMD Radeon™ R9 280X and R9 270X GPUs will be optimized for BattleField 4™ in future AMD Catalyst™ releases. These products will see limited gains in BattleField 4™ and AMD is currently investigating optimizations for them![]()
![]()
UPDATE NAAR 14.1 kan maar wel eerst de IGPU uitschakelen!"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
7000 serie is nog niet echt ondersteund thoquote:Op zondag 2 februari 2014 11:56 schreef stoeltafel het volgende:
Gelukkig wel de 7 serie, zo is testen..
![]()
Als je een processor hebt met een interne gpu en een dedictated vidkaart ernaast is ook vragen om problemen.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:15 schreef cherrycoke het volgende:
UPDATE NAAR 14.1 kan maar wel eerst de IGPU uitschakelenWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Wel ondersteund, matige gains, maar gains is gainsquote:Op zondag 2 februari 2014 12:54 schreef VelitoX het volgende:
[..]
7000 serie is nog niet echt ondersteund tho.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

alles stuttert met mantle kan niet normaal spelen helemaal kut, mantle uit"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Alleen TDM? lolquote:Op zondag 2 februari 2014 02:06 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Bug in TDM die dr in gekomen is met de laatste patch.![]()
hoi
Nadat ik ruim een half uur heb zitten wachten op deelnemers in BF 3, maar eens gekeken naar een overstap.
[ Bericht 36% gewijzigd door Troel op 02-02-2014 15:47:53 ]troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Wachten op deelnemers?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:42 schreef Troel het volgende:
hoi
Nadat ik ruim een half uur heb zitten wachten op deelnemers in BF 3, maar eens gekeken naar een overstap.![]()
2e hands 7850 gekocht.. Ter vervanging van mijn XFX HD 6870. Puur vanwege Mantle. Ben benieuwd of het iets op gaat leveren.
[ Bericht 0% gewijzigd door neo2000 op 02-02-2014 22:31:16 ]Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Ja. Of in mijn eentje campagne gaan spelen ofzoquote:troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Zijn nog genoeg multiplayer servers voor bf3 toch?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja. Of in mijn eentje campagne gaan spelen ofzo![]()
Ja, alleen moeten er wel mensen spelen natuurlijk he...quote:Op zondag 2 februari 2014 17:26 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Zijn nog genoeg multiplayer servers voor bf3 toch?troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
O ja? Las op tweakers dat sommige users goede ervaringen hebben.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:54 schreef VelitoX het volgende:
[..]
7000 serie is nog niet echt ondersteund tho.
Heb net de beta geinstalleerd, heb 2 x 7970 en een I5 alleen als ik nu op option klik loopt de game vast, is net al 3 keer gebeurt dus ik kan geen mantle ervaren, lekker kut weer, Had ook niet anders verwacht, DICE en zaken goed regelenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:02 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Als je een processor hebt met een interne gpu en een dedictated vidkaart ernaast is ook vragen om problemen.![]()
![]()
Wat mij opvalt is de zieligheid van medespelers. Het lijkt alsof je in een kleuterklas rondloopt als je de chat ziet?troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Tjah dat is eigenlijk in elke FPS zo, van cod tot battlefield tot counter-strike, beetje jammerquote:Op zondag 2 februari 2014 17:35 schreef Troel het volgende:
Wat mij opvalt is de zieligheid van medespelers. Het lijkt alsof je in een kleuterklas rondloopt als je de chat ziet?.
![]()
LEZEN,quote:Op zondag 2 februari 2014 17:35 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
O ja? Las op tweakers dat sommige users goede ervaringen hebben.
[..]
Heb net de beta geinstalleerd, heb 2 x 7970 en een I5 alleen als ik nu op option klik loopt de game vast, is net al 3 keer gebeurt dus ik kan geen mantle ervaren, lekker kut weer, Had ook niet anders verwacht, DICE en zaken goed regelen
Crossfire niet ondersteund.
^inteel²

Ja maar het geluid is er weer na een nieuwe ronde.quote:
Dus als je TDM wil spelen moet je joinen net voor een nieuwe ronden. Of in een server die ook andere modes heeft.
Lekker faal weer![]()
![]()
Er spelen meer dan 20.000 mensen.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, alleen moeten er wel mensen spelen natuurlijk he...![]()
Nou, dan telkens niet daar waar ik aan het wachten ben...quote:Op zondag 2 februari 2014 18:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Er spelen meer dan 20.000 mensen.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Moet je een server zoeken die wel spelers erin heeft misschien?quote:Op zondag 2 februari 2014 19:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, dan telkens niet daar waar ik aan het wachten ben...![]()
Ja of nu gewoon bij vrienden aansluiten die al vanaf dag 1 4 spelenquote:Op zondag 2 februari 2014 19:05 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Moet je een server zoeken die wel spelers erin heeft misschien?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Kicked door een admin omdat ik moest stoppen met random mg4 spamming lol , 55-12 word niet gewaardeerd schijnbaarEhmm![]()
jouw aanwezigheid in het algemeen wordt niet gewaardeerdquote:Op zondag 2 februari 2014 20:46 schreef Photomorti het volgende:
Kicked door een admin omdat ik moest stoppen met random mg4 spamming lol , 55-12 word niet gewaardeerd schijnbaarIk ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Quadfire werkt anders primaquote:Op zondag 2 februari 2014 18:08 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
LEZEN,
Crossfire niet ondersteund.![]()
![]()
Gelukkig die van jouw welquote:Op zondag 2 februari 2014 20:53 schreef Quotidien het volgende:
[..]
jouw aanwezigheid in het algemeen wordt niet gewaardeerdEhmm![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:53 schreef Quotidien het volgende:
[..]
jouw aanwezigheid in het algemeen wordt niet gewaardeerd
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
+1 voor waarheidquote:Op zondag 2 februari 2014 20:53 schreef Quotidien het volgende:
[..]
jouw aanwezigheid in het algemeen wordt niet gewaardeerd![]()
Met mijn 7850 is het net andersom met de nieuwe drivers zo lijkt het. Mantle loopt super vloeiend, begint opeens een beetje te hakkelen en gaat dan weer super vloeiend verder. Waar DX11 helemaal geen issues lijkt te hebben. Sterker nog, met de huidige drivers zie ik tijdens battlefield 4 veel minder PCU load en minder memory usage. Maar goed, kan op Mantle vlak nog wel e.e.a. geoptimaliseerd worden voor alles wat geen 290 is geloof ik, dus nog maar ff een driver releasje afwachten denk ik zo.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:42 schreef t4rt4rus het volgende:
Hm Mantle doet het hier wel en minder framedrops dan met directx11.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Mantle is voor bitches!
Ik run hier oldskool radeon 5770 1 gb jongeh!
Ik krijg wel 40 fps op low dus ik zeg netjes!Ehmm![]()
Met een beetje CPU moet dat best beter kunnen lijkt mij. Kon met mijn 6870, tevens 1 GB, met alles op medium wel tussen de 45-70 fps halen. Dat met een quadcore CPU van een aantal jaar oud.(Intel Q9650)
was met starswarm. Nam aan dat dat ook voor bf gold.quote:
^inteel²

ja ik heb een phenom x6 2.8 ghz niet echt de snelste processor misschien toch eens kijken voor een upgradeEhmm![]()
Die AMD-V-sync oplossing die geen hardwareaanpassing behoefde, heeft iemand daar al wat meer over gehoord?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:27 schreef Photomorti het volgende:
Mantle is voor bitches!
Ik krijg wel 40 fps op low dus ik zeg netjes!En maar janken omdat BF4 zo kut draaitquote:Op zondag 2 februari 2014 23:59 schreef Photomorti het volgende:
ja ik heb een phenom x6 2.8 ghz niet echt de snelste processor misschien toch eens kijken voor een upgrade
Deze setup + het continu opnieuw installeren en deinstalleren: gek he, dat het allemaal niet zo stabiel draait?People assume too much.![]()
quote: http://support.amd.com/en...atalyst-windows-beta.aspxquote:Op zondag 2 februari 2014 18:08 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
LEZEN,
Crossfire niet ondersteund.
Intermittent stuttering or stability issues may occur when utilizing Mantle with AMD CrossFire™ technology in BattleField 4™ - AMD recommends using the DirectX code path when playing Battlefield 4 with multiple GPUs. A future AMD Catalyst release will resolve these issues
Moet helaas nog even wachten, helaas.![]()
Ik heb sinds 2 dagen geleden een "fix" gevonden voor het probleem dat ik random bluescreens krijg en dat het laadscherm blijft hangen op een zwart scherm waardoor ik een hard reset moest uitvoeren.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:35 schreef very het volgende:
[..]
[..]
En maar janken omdat BF4 zo kut draait
Deze setup + het continu opnieuw installeren en deinstalleren: gek he, dat het allemaal niet zo stabiel draait?
Ik heb origin ingame uitgeschakeld ( bij origin settings "run origin in-game )
en vervolgens draai ik battlefield nu inplaats van fullscreen in borderless window.
Dit heeft er voor gezorgd dat ik de laatste denk 30 matches geen enkele crash heb gehad en een bijkomend voordeel je kunt gewoon instant alt-tabben , hierdoor heb ik voor het eerst weer lol in het spel
Dus als mensen soortgelijke ervaringen hebben , probleem het zou ik zeggen.Ehmm![]()
Ik wil het niet problemenquote:Op maandag 3 februari 2014 12:14 schreef Photomorti het volgende:
Dus als mensen soortgelijke ervaringen hebben , probleem het zou ik zeggenBF doet het gewoon goed bij mij
Moest natuurlijk zijn probeer haha
ERROR
Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: retard [perm][ProconAdmin][Appeal at team-skill-deluxx.de]
Ehmm![]()
Ik draai gewoon op 40 fps met alles op ultra en resolution scale op 155% met een Nvidia kaart
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
scout knife in battlepack alle knifes nu behalve
ACB-90
BattlePacks
Battlefield Veteran knife with added gut-hook to take out an enemy in melee and steal their dog tags"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Hmjah die veteran battlepack komt pas in Maart voor bf3 spelers die um nog niet ontvangen hebben, schraal.
![]()
Overwegend veel problemen met het joinen van een server sinds de laatste patch.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik juist niet meer gelukkig maar ze kunnen het ook nooit is voor iedereen fixen..quote:Op maandag 3 februari 2014 17:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Overwegend veel problemen met het joinen van een server sinds de laatste patch.![]()
Er was bij mij juist niets te fixen. Het deed het juist prima.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:36 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ik juist niet meer gelukkig maar ze kunnen het ook nooit is voor iedereen fixen..Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
ik had ook altijd problemen met server joinen, was het een netwerk driver. windows opnieuw geinstalleerd. reroll naar oudere driver en sindsdien geen ERROR cannot join server bla bla meer gehad"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Op zich een goed teken dat bf4 schijnbaar zo gevoelig is qua drivers en setupapi. Geeft toch wel aan dat het een van de eerste games sinds tijden is die echt gebruik maakt van de hardware.Common sense is my super power. What's yours?
Voor het eerst de ace geprobeerd, gaat echt nergens over.
E: Ik moet het nuanceren, FAMAS blijf ik gewoon gebruiken.
[ Bericht 59% gewijzigd door Quotidien op 04-02-2014 01:19:49 ]Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Net een laser hequote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:43 schreef Quotidien het volgende:
Voor het eerst de ace geprobeerd, gaat echt nergens over.![]()
Ik gebruik zelf bijna altijd de MG4 met een potato grip , compensator , lasersight en coyote sight
De recoil is prima te controleren zolang je gewoon korte 2,3 schots burst achter elkaar geeft.
Echt een beest van een lmg !Ehmm![]()
En toch heb ik een aantal dingen niet op ultra gezet omdat ze mijn framerate van 65-85 naar 45-55 trekken waardoor dips NOG irritanter zijn...quote:Op maandag 3 februari 2014 16:42 schreef Smoofie het volgende:
Ik draai gewoon op 40 fps met alles op ultra en resolution scale op 155% met een Nvidia kaartquote:Op zondag 2 februari 2014 22:27 schreef Photomorti het volgende:
Mantle is voor bitches!
Ik krijg wel 40 fps op low dus ik zeg netjes!Je draait ook van een 5400RPM HDD van 300GB? 1GB geheugen? 56K6 modem? 14" monitor van 1024*768?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:59 schreef Photomorti het volgende:
ja ik heb een phenom x6 2.8 ghz niet echt de snelste processor misschien toch eens kijken voor een upgrade
Geen wonder dat je zoveel shit hebt man...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
wel een 7200rpm harde schijf , 6gb ram , ping is altijd rond de 10 a 15 en ehmm 21 inch @ 1920 x 1080
Laden duurt sinds mijn "fixes" ongeveer 3 minuten per map dat vind ik nog wel te doenEhmm![]()
Tering wat langquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:04 schreef Photomorti het volgende:
wel een 7200rpm harde schijf , 6gb ram , ping is altijd rond de 10 a 15 en ehmm 21 inch @ 1920 x 1080
Laden duurt sinds mijn "fixes" ongeveer 3 minuten per map dat vind ik nog wel te doen![]()
![]()
Doe mij maar de SRR-61quote:
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Altijd leuk als ik zo'n SRR-61 speler met een M40A5 met headshot op lange afstand neerschiet, zoveel meer voldoening dan met die SRR spelen.
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:27 schreef VelitoX het volgende:
Altijd leuk als ik zo'n SRR-61 speler met een M40A5 met headshot op lange afstand neerschiet, zoveel meer voldoening dan met die SRR spelen.
![]()
daarom speel ik vaak op high ticket serversquote:Vooral obliteration is vaak frustrerend , duurt maar 20 minuten en dan start er een nieuwe map
Ehmm![]()
Vind wel jammer dat de lockon weapons nu zo snel locken , net even gespeeld op een potje zavod 24/7 fast vehicle spawn maar je kunt met de scout helicopters niet eens opstijgen vanaf je eigen base zonder meteen een lockon te krijgen .
De AA kan gewoon vlak bij de spawn campen en je locken , de daken zitten vol met engi's met stingers.
Vond littlebirds in battlefield 3 altijd supervet en was er ook best goed in maar dit is echt zwaar verneukt nu de enige maps waar je een beetje leuk kunt vliegen zijn dawnbreaker en flood zone.Ehmm![]()
Fast vehicle spawn is zowieso gay, heeft het nauwelijks nut om vehicles kapot te schieten, ze zijn toch meteen weer terug.
![]()
Ja is het nadeel de andere littlebird is ook meteen weer bij jeNet even little bird potje gedaan op floodzone en daar is het echt een genot om te vliegen , genoeg cover van gebouwen om lockons te ontwijken
Ehmm![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:37 schreef Photomorti het volgende:
Moest natuurlijk zijn probeer haha
ERROR
Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: retard [perm][ProconAdmin][Appeal at team-skill-deluxx.de]Je zou bijna denken vooraf: Verzoek de Goden niet...(dus wel..
)
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2014 17:03:19 ]![]()
ligt meestal aan de duur van het potje.. heb een spm van 1kquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:57 schreef Quotidien het volgende:
Hoeveel exp pakken jullie per potje zo ongeveer?I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Ik ga het zo voor het eerst in echt een maand weer spelen...Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.![]()
Grappig om te zien dat je overdag als noob heel makkelijk van een server gekickt wordt om de meest uiteenlopende redenen...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Meestal is het hypocriet optreden van mods benoemen in een chat al genoeg, anders hoef je enkel de snipende/aan het randje van de map campende admin maar kort achter elkaar van zijn camping af te knallenquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:13 schreef Troel het volgende:
Grappig om te zien dat je overdag als noob heel makkelijk van een server gekickt wordt om de meest uiteenlopende redenen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja, maar ik weet nog niet eens hoe de chat werkt![]()
![]()
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Net de sabot shell unlockednu snap ik waarom tanks altijd zo goed konden aimen , dit heeft een stuk minder dropoff dan de HE shell.
In combinatie met die auto-aimbot secondary shell zijn tank battles een stuk makkelijkerEhmm![]()
Zijn toch weer generfed die dingen qua mogelijkheid om ze snel na elkaar afwisselend af te vuren?
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Volges mij niet, kan nog steeds best snel Staff -> Sabot schietenquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:31 schreef Catkiller het volgende:
Zijn toch weer generfed die dingen qua mogelijkheid om ze snel na elkaar afwisselend af te vuren?.
![]()
ik gebruik gewoon Lmg zoom en antitank Shell. Betere combo bestaat nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:40 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Volges mij niet, kan nog steeds best snel Staff -> Sabot schieten.
Gisteren frusti op BuG server. Iedere keer dat ik in een voertuig stapte keek ik tegen een black screen aan. Typisch dat dit na een update was van Nvidia![]()
![]()
Hmjah dr is een bug waarbij de game crashed als je in 2e seat van tank/ifv stapt/spawnt als ik het goed hebquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:14 schreef Gummiebeer het volgende:
Gisteren frusti op BuG server. Iedere keer dat ik in een voertuig stapte keek ik tegen een black screen aan. Typisch dat dit na een update was van Nvidia.
![]()
Ah! Het bekende werk dus. 1 bug eruit en een nieuwe erin.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:48 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah dr is een bug waarbij de game crashed als je in 2e seat van tank/ifv stapt/spawnt als ik het goed heb.
![]()
![]()
In BF3 wel jaquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:31 schreef Catkiller het volgende:
Zijn toch weer generfed die dingen qua mogelijkheid om ze snel na elkaar afwisselend af te vuren?
Congrats. Hoe sta jij te midden van de meeste NL spelers of voor mij part internationale spelers?quote:
Yanks zullen zeker weer de lijst aanvoeren van best score and highest ranks...Of niet?![]()
http://battlelog.battlefi(...)/stats/380601984/pc/quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:17 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Congrats. Hoe sta jij te midden van de meeste NL spelers of voor mij part internationale spelers?
Yanks zullen zeker weer de lijst aanvoeren van best score and highest ranks...Of niet?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Die top weaponsquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:29 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
http://battlelog.battlefi(...)/stats/380601984/pc/![]()
Aids onder de spelers :pI dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
laat mij lekker me eigen gang gaan lvg op 1quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:36 schreef Convict het volgende:
[..]
Die top weapons![]()
Aids onder de spelers :p
van mij zul je geen last hebben. Speel geen metro explosives.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:37 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
laat mij lekker me eigen gang gaan lvg op 1
Maar wel bedroevend die K/D met dat wapen als favo
ik kan maar niet wennen aan die pleuris netcode, echt het is net of ik quake 1999 speel met super graphics.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:14 schreef Convict het volgende:
[..]
van mij zul je geen last hebben. Speel geen metro explosives.
Maar wel bedroevend die K/D met dat wapen als favo"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Met Lvg maakt dat toch geen zak uit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:15 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik kan maar niet wennen aan die pleuris netcode, echt het is net of ik quake 1999 speel met super graphics.
Hoekje omschieten met nades heeft toch niet zoveel last van lag. Dat kun je zelfs nog goed doen met 500 ping.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Servers met auto high pingers kick is je vriend. die "netcode"problemen zitten in de highpingers.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:15 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik kan maar niet wennen aan die pleuris netcode, echt het is net of ik quake 1999 speel met super graphics.
laats zat ik in een server met een persoon met 150 ping. echt bedroevend hoe scheef dat is. ik schiet duidelijk eerst. 2 sec later draait hij zich om en schiet hij mij dood
http://battlelog.battlefi(...)872086528/380601984/
toch niet slecht, ik ben heer en meester in OP locker"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Over het algemeen doe ik het ook best aardig in Locker, snap de haat op die map niet zo, zijn genoeg flankroutesquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:56 schreef cherrycoke het volgende:
toch niet slecht, ik ben heer en meester in OP locker.
![]()
Dat doe ik zelfs beter met pistooltjesquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:56 schreef cherrycoke het volgende:
toch niet slecht, ik ben heer en meester in OP locker![]()
http://battlelog.battlefi(...)503560512/287497807/I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Nou, ik er overheen qua punten met pistooltjes en mesjes
http://battlelog.battlefi(...)321252288/355273211/
Wie volgt?
die match van jou duurde ook 2x zo langquote:Op donderdag 6 februari 2014 08:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nou, ik er overheen qua punten met pistooltjes en mesjes
http://battlelog.battlefi(...)321252288/355273211/
Wie volgt?
quote:
Zijn die pistol only servers nou wel toegestaan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:04 schreef Convict het volgende:
[..]
Dat doe ik zelfs beter met pistooltjes![]()
http://battlelog.battlefi(...)503560512/287497807/![]()
Denk van wel. zijn er 4 die 24/7 vol zitten met spelers, dus er is zeker vraag naarquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:37 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Zijn die pistol only servers nou wel toegestaan?I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Weet nog wel dat het bij BF2 uit den boze was.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik ook. Geen vervelende vehicles en recons. Gewoon lekker knallen. Nu de mensen de map iets beter begrijpen wordt er meestal ook wat meer moeite gedaan om te flanken ipv eindeloos LVG/nades spammen in het midden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:12 schreef Photomorti het volgende:
ik vind lockers met 32 spelers super vet
Enige nadeel is dat de teams wel ongeveer even sterk moeten zijn om een leuke battle te hebben. Als je eenmaal bent teruggedrongen tot je spawn is het vrijwel onmogelijk om nog terug te komen.Conscience do cost.![]()
Sinds wanneer? Daar talloze ranked knife/gun only-servers...quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Weet nog wel dat het bij BF2 uit den boze was.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
In Rules of Conduct stond het vroeger volgens mij wel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Daar talloze ranked knife/gun only-servers...
Nu staat er ditOh hier nog een printscreen gevondenquote:Examples of abuse in Official Servers and Ranked Servers in violation of the TOS include, but are not limited to:
Taking turns killing, reviving, receiving ammo etc.
Abusing world geometry to your advantage without risk
Exploiting vehicle damage to repair indefinitely
Creating a play environment which, by definition or action, creates an inflated scoring scenario such as 'flagrun'
Dit staat er nu dus niet meer in.![]()
Geen recons? Vaak genoeg potjes gedaan waar binnen alleen granaatjes over en weer vlogen, en buiten een groepje recons zat te campen. Nu ben ik de beroerdste niet leeg gewoon de mortar launcher om ook wat easy kills te scoren.. 2 can play that game.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik ook. Geen vervelende vehicles en recons. Gewoon lekker knallen. Nu de mensen de map iets beter begrijpen wordt er meestal ook wat meer moeite gedaan om te flanken ipv eindeloos LVG/nades spammen in het midden.
Ja true, wel recons. Maar recons waar je iig van wéét waar je ze kan verwachten. Niet all-over-the-fucking-placequote:Op donderdag 6 februari 2014 20:02 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Geen recons? Vaak genoeg potjes gedaan waar binnen alleen granaatjes over en weer vlogen, en buiten een groepje recons zat te campen. Nu ben ik de beroerdste niet leeg gewoon de mortar launcher om ook wat easy kills te scoren.. 2 can play that game.
Conscience do cost.![]()
Da's dan ook weer waar. Daar waar m'n mortar launcher ze verwacht.
Alleen op hc mode is het een beetje gokkenmisschien een keer een puntje op mijn beeldscherm maken met een stift precies op dat mortar kruis
Ehmm![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:27 schreef Photomorti het volgende:
Alleen op hc mode is het een beetje gokkenmisschien een keer een puntje op mijn beeldscherm maken met een stift precies op dat mortar kruis
![]()
![]()
Ik zit op plekken waar je geen recon verwachtquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:06 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja true, wel recons. Maar recons waar je iig van wéét waar je ze kan verwachten. Niet all-over-the-fucking-place![]()
![]()
Alleen jammer dat je nu bosjes support hebt die dan bij elkaar in de buurt gaan staan mortar-spammen op chokepoints of dekking zodat je nauwelijks kans maakt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:21 schreef Photomorti het volgende:
Ik vind die mortar echt geweldigOh een paar snipers in de bergen , pof pof pof einde
Dat gebeurd eigenlijk alleen op 64 locker servers waar mensen buiten bij die rotsen pronen als schapenquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je nu bosjes support hebt die dan bij elkaar in de buurt gaan staan mortar-spammen op chokepoints of dekking zodat je nauwelijks kans maakt.Ehmm![]()
Nee hoor... Ook gewoon in rush...quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:49 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Dat gebeurd eigenlijk alleen op 64 locker servers waar mensen buiten bij die rotsen pronen als schapenI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Deed hij nog best netjesTuurlijk zijn dit highlights maar dan nog hehe kijk je wel even raar op als er staat dat je 100hp tank is gekilled door een flashbang
Ehmm![]()
Hehe, ik deed hetzelfde met pistolen en andere ongein.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ik begin het een beetje onder de knie te krijgen. Alleen erg jammer dat je van die mappen hebt waarin zoveel voertuigen zitten. Vind dat toch beduidend minder leuk (komt omdat ik ze nog niet zo goed kan besturen)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
DMR's aan het unlocken met xp boost. SKS
Kills met dat ding is simpel, headshots niet zoquote:Op zondag 9 februari 2014 11:29 schreef cherrycoke het volgende:
DMR's aan het unlocken met xp boost. SKSKut assignment
Dan zijn de MK11 MOD 0 en de M39 EMR wel mijn favorieten.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Is je KDr inmiddels al boven de 1?quote:Op zondag 9 februari 2014 11:29 schreef cherrycoke het volgende:
DMR's aan het unlocken met xp boost. SKShttp://forum.fok.nl/user/history/125058![]()
http://battlelog.battlefi(...)/stats/380601984/pc/quote:Op zondag 9 februari 2014 15:09 schreef Hsgbomber het volgende:
[..]
Is je KDr inmiddels al boven de 1?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Laag man, wat doe je zoal dat je zoveel dood gaat?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:07 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
http://battlelog.battlefi(...)/stats/380601984/pc/http://forum.fok.nl/user/history/125058![]()
hahah wel erg laag ja niet dat ik zo goed ben trouwens.
http://battlelog.battlefi(...)/stats/364123825/pc/Ehmm![]()
Dat komt omdat ik vaak gewoon pech heb als ik dood ga en dan word ik niet gerevived of zijn er medics zonder shock paddles...quote:Op maandag 10 februari 2014 00:52 schreef Convict het volgende:
110
en hoe komt jullie kd zo laag ....![]()
Definieer laag. Alles boven de 1 is imo prima.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:52 schreef Convict het volgende:
110
en hoe komt jullie kd zo laag ....Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Sowieso is kd in BF echt totaal niet relevant.Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
Het komt door anderen dus?quote:Op maandag 10 februari 2014 08:26 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik vaak gewoon pech heb als ik dood ga en dan word ik niet gerevived of zijn er medics zonder shock paddles...![]()
![]()
Het ligt natuurlijk nooit aan jezelf.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Bij Cq en Dm is elke death toch een ticket eraf. dus hoezo niet relevant?quote:Op maandag 10 februari 2014 10:36 schreef Afwazig het volgende:
Sowieso is kd in BF echt totaal niet relevant.I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Mischien in mijn ogen alleen dan ;pquote:Op maandag 10 februari 2014 10:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Definieer laag. Alles boven de 1 is imo prima.
maar je kan gerevived worden wat je al deaths scheelt plus voertuigen waar je dus al een voodeel hebt op meerendeel van de spelers. allemaal factoren wat in mijn ogen een kd van onder de 2 toch laag maakt ;pI dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Oké niet relevant is misschien iets te gechargeerd maar met het objective spelen bereik je over het algemeen meer. Als je kd dan matig is maar je draagt heel veel bij door punten te pakken op een andere manier dan boeit het niet echt. Met het healen / reviven / repairen / punten in CQ overnemen bereik je wel wat meer.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:31 schreef Convict het volgende:
[..]
Bij Cq en Dm is elke death toch een ticket eraf. dus hoezo niet relevant?Would you like to know more?
Klopt ook wel. maar denk dat we hier op fok toch meerendeel te maken hebben met campers en leeroyersquote:Op maandag 10 februari 2014 11:48 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Oké niet relevant is misschien iets te gechargeerd maar met het objective spelen bereik je over het algemeen meer. Als je kd dan matig is maar je draagt heel veel bij door punten te pakken op een andere manier dan boeit het niet echt. Met het healen / reviven / repairen / punten in CQ overnemen bereik je wel wat meer.iig niet fulltime reppers en healers
of je word gerivived en dan word je weer doodgeschoten.quote:Op maandag 10 februari 2014 08:26 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik vaak gewoon pech heb als ik dood ga en dan word ik niet gerevived of zijn er medics zonder shock paddles..."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Ik vind het alleen zo doodzonde dat bijna alle domination servers met 32 mensen de standaard tickets invoeren van 300 , serieus elk potje is al na 8 a 9 minuten afgelopen en dan zit je weer naar een laadscherm te kijken.
Ik vind vooral de china rising mappen super vet voor domination met name silk road die zich afspeelt in de Delta base van CQ ben je net lekker bezig en 9 minuten later map change.
De enige 1000 ticket domination server is op roofcamp 24/7 shanghaiEhmm![]()
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:43 schreef Photomorti het volgende:
Ik heb zin in metro rush met 32 spelersdat was altijd geweldig
![]()
De nieuwe DLC mag wel eens komen idd. Verwacht het alleen deze maand niet meer...quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Krijgt premium voorrang op de dlc? dat soort streken vind ik altijd zo genaaid , als ik voor die troep betaal zonder premium wil ik het ook gewoon meteen kunnen spelen , ik heb bewust geen premium omdat ik die naval warfare dlc toch niet ga kopenEhmm![]()
Ja premium heeft voorrangquote:Op maandag 10 februari 2014 20:36 schreef Photomorti het volgende:
Krijgt premium voorrang op de dlc? dat soort streken vind ik altijd zo genaaid , als ik voor die troep betaal zonder premium wil ik het ook gewoon meteen kunnen spelen , ik heb bewust geen premium omdat ik die naval warfare dlc toch niet ga kopen![]()
Nou al die tijd geen problemen gehad, net twee vast lopers.
Spel dacht dat rond al voorbij was terwijl de rest nog gewoon doorspeelde.
En toen zat ie te wachten op de server op de nieuwe ronde...![]()
Speelde net op een lockers server word ik opeens gebanned wegens het gebruik van een verboden wapen.... En hier komt het !!! Het was een server waar de ace 23 verboden was WTF? alsof die gun OP is hahahaEhmm![]()
lol, daar mag je niet eens voor gebanned worden.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:57 schreef Photomorti het volgende:
Speelde net op een lockers server word ik opeens gebanned wegens het gebruik van een verboden wapen.... En hier komt het !!! Het was een server waar de ace 23 verboden was WTF? alsof die gun OP is hahaha
nouja eigenlijk mag je bij nergens voor gebanned worden, staat in Admin Policy dinges dat je volgens mij alleen mag bannen voor cheaten/hacken of racisme etc.
-edit-nog vaagquote:Please note that Server Administrators should not ban players for conduct that is not in breach of the TOS, for example, just because they are winning the round, have killed you, etc. The player being banned must be in violation of the TOS (which may include violation of the particular server's rules, provided these rules are in accordance with the TOS).
-edit- ohja sinds BF4 mag dit dus wel, daarvoor niet.
[ Bericht 10% gewijzigd door t4rt4rus op 10-02-2014 21:17:19 ]![]()
Dan is premium alsnog goedkoper dan elke dlc los kopen - 1 dlc die je niet wiltquote:Op maandag 10 februari 2014 20:36 schreef Photomorti het volgende:
Krijgt premium voorrang op de dlc? dat soort streken vind ik altijd zo genaaid , als ik voor die troep betaal zonder premium wil ik het ook gewoon meteen kunnen spelen , ik heb bewust geen premium omdat ik die naval warfare dlc toch niet ga kopenkan je het geld wat je bespaart alvast in je spaarpot doen voor een betere pc
Is dat goedkoper shitmisschien toch maar even premium kopen dan.
Wel jammer dat rush niet meer populair is , wou even een china rising dlc rush potje spelen maar geen 1 server te vinden
Ehmm![]()
Je kan ook gewoon geen DLC kopen voor games die nog niet af zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:34 schreef Convict het volgende:
[..]
Dan is premium alsnog goedkoper dan elke dlc los kopen - 1 dlc die je niet wiltkan je het geld wat je bespaart alvast in je spaarpot doen voor een betere pc
![]()
Jup. maar waarschijnlijk speel jij ook gewoon tussen het geklaag door BF.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon geen DLC kopen voor games die nog niet af zijn.
Ondanks de bugs vermaak ik me meer met dit spel dan met andere gamesI dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Zo net even 2 potjes rush gespeeld echt supervet! Nadat de map geladen was had ik denk ik 5 minuten speeltijd en toen waren de tickets op! Echt over nagedacht deze gamemode , vooral die tickets lekker laag houden want we kijken liever naar een laadscherm als dat we spelen natuurlijk.Ehmm![]()
Coño... het is jouw pc wat die laadtijd bezorgt...ik kijk 20 seconden naar een laad scherm... en ik speel alles op medium..quote:Op maandag 10 februari 2014 22:32 schreef Photomorti het volgende:
Zo net even 2 potjes rush gespeeld echt supervet! Nadat de map geladen was had ik denk ik 5 minuten speeltijd en toen waren de tickets op! Echt over nagedacht deze gamemode , vooral die tickets lekker laag houden want we kijken liever naar een laadscherm als dat we spelen natuurlijk.I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Ik speel het al maanden niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:18 schreef Convict het volgende:
[..]
Jup. maar waarschijnlijk speel jij ook gewoon tussen het geklaag door BF.
Ondanks de bugs vermaak ik me meer met dit spel dan met andere games![]()
Ja maar alsnog duren de rush potjes vaak superkort , als de eerste set Mcoms niet worden opgeblazen dan ben je na 5 minuten vaak al klaarEhmm![]()
Hmmm de nieuwe Premium battlepack heeft dogtags van Second Assault maps.... Morgen release mss? (of volgende week dinsdag, maar morgen... eeeh... vandaag... zou logischer zijn). De dag voordat CR voor Premium uitkwam kregen we ook een battlepack met CR dogtags...
[ Bericht 19% gewijzigd door VelitoX op 11-02-2014 01:56:23 ]![]()
ERROR
Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: Your ping is too high!
RECONNECTEA HELP
Op een duitse server waar mijn ping rond de 8 en 10 was :SEhmm![]()
He, ik had vanochtend om een uur of 11 hetzelfde, ook op een Duitse server.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:57 schreef Photomorti het volgende:
ERROR
Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: Your ping is too high!
RECONNECTEA HELP
Op een duitse server waar mijn ping rond de 8 en 10 was :S![]()
Had zelf ook het idee dat mijn ping niet te hoog was.![]()
Misschien was de server wel opeens aan het laggen en dat iedereen gekicked werd.
Ook zo irritant dan speel je op een hardcore server met een sniper limit , equip je sniper denk je oke er is een slot vrij , kill je iemand bam killed in action door sniper limit , hoe de fuck kan ik zien hoeveel slots er nog vrij zijn ?Ehmm![]()
Op veel servers is er meestal aan het begin van het potje een vote wie als sniper mag spelen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:02 schreef Photomorti het volgende:
Misschien was de server wel opeens aan het laggen en dat iedereen gekicked werd.
Ook zo irritant dan speel je op een hardcore server met een sniper limit , equip je sniper denk je oke er is een slot vrij , kill je iemand bam killed in action door sniper limit , hoe de fuck kan ik zien hoeveel slots er nog vrij zijn ?![]()
Vaak is daar een chatcommand voor. /sniperlimit ofzo en dan zie je meteen of het al bezet is.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:02 schreef Photomorti het volgende:
Ook zo irritant dan speel je op een hardcore server met een sniper limit , equip je sniper denk je oke er is een slot vrij , kill je iemand bam killed in action door sniper limit , hoe de fuck kan ik zien hoeveel slots er nog vrij zijn ?Conscience do cost.![]()
Nooit gezien, wel dat er in de chat voorbijkomt hoeveel recons er actief zijn/kunnen zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:21 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Op veel servers is er meestal aan het begin van het potje een vote wie als sniper mag spelen.
Niet dat snipers nu het grootste probleem zijn IMO...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik vind snipen op hardcore mode wel heel tof , beetje sneaky via de flanken met de PLR ofzo dat prachtige kijkding
Ehmm![]()
Nieuwe pc is binnen. Meteen Battlefield 4 gekocht natuurlijk. Prachtig spel, alleen fucking ingewikkeld als je Counterstrike en COD gewend bent. Alles is zo massaal![]()
![]()
Na veel kritiek gelezen te hebben over bf4, wil ik weten wat jullie mening is over bf4 ten opzichte van bf3? Is bf4 het waard om te kopen ondanks alle bugs en zo?Chairman of taskforce against 'omosexuality in Uganda.![]()
Als ze netcode fixen wel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:40 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Na veel kritiek gelezen te hebben over bf4, wil ik weten wat jullie mening is over bf4 ten opzichte van bf3? Is bf4 het waard om te kopen ondanks alle bugs en zo?AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
dat zie ik ze niet doen tijdens bf4 imoquote:Chairman of taskforce against 'omosexuality in Uganda.![]()
Mwach, netcode-performance van BC2 ging ook als een jojo.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:48 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
dat zie ik ze niet doen tijdens bf4 imoI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik ervaar al tijden geen bugs meer; alleen de eerste maand na de launch was bagger. Netcode-dingetje valt mij sporadisch op. Ofwel, ik heb er plezier aan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:40 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Na veel kritiek gelezen te hebben over bf4, wil ik weten wat jullie mening is over bf4 ten opzichte van bf3? Is bf4 het waard om te kopen ondanks alle bugs en zo?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Same here.quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ervaar al tijden geen bugs meer; alleen de eerste maand na de launch was bagger. Netcode-dingetje valt mij sporadisch op. Ofwel, ik heb er plezier aan.Would you like to know more?
heb me aangemeld, nu hopen dat ik een code krijg...quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:17 schreef KoningStoma het volgende:
Gaan er nog mensen aan de Titanfall beta?![]()
Waarom zou ik? Totaal andere game.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:17 schreef KoningStoma het volgende:
Gaan er nog mensen aan de Titanfall beta?Hier vooral last van rubberbanding/lagspikes/slechte netcode, frame dips die onverklaarbaar zijn en wat random bugs. Wel storend.quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ervaar al tijden geen bugs meer; alleen de eerste maand na de launch was bagger. Netcode-dingetje valt mij sporadisch op. Ofwel, ik heb er plezier aan.Morgen maar weer checken dan.quote:WE'RE CURRENTLY ROLLING OUT A NEW PC GAME UPDATE AND YOU MAY EXPERIENCE SOME DOWNTIME.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Bugs zijn m.i. niet het grootste issue. Ten opzichte van BF3 vind ik BF4 vooral tegenvallen op gebied van mapdesign. Ik kan nu niet echt zeggen dat ik favo maps heb binnen 4, waar ik dat met 3 eigenlijk wel had. Merendeel van de maps leent zich uitermate goed voor campen, bij BF3 lag het aantal maps waar aan de lopende band gecamped werd een stuk lager naar mijn idee. Meer camping spots = meer recons/snipers = minder teamplay naar mijn ervaring. En dat laatste, de teamplay, maakt m.i. nu net dat deze game zichzelf weet te onderscheiden van andere dertien in een dozijn shooters.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:40 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Na veel kritiek gelezen te hebben over bf4, wil ik weten wat jullie mening is over bf4 ten opzichte van bf3? Is bf4 het waard om te kopen ondanks alle bugs en zo?
Begrijp me niet verkeerd, de game is vermakelijk (speel 'm nog steeds dagelijks, dit zegt toch ook wat me dunkt), maar m.i. (nog) niet zo vermakelijk als deel 3.
Ben benieuwd naar de overige DLC welke er aan komt. China Rising is naar mijn idee ook niet zo leuk qua maps. En volgens mij zijn er meer mensen die de mening delen, want er zijn online niet zo heel veel servers te vinden met CR maps die nokkie vol zitten.Common sense is my super power. What's yours?
Helemaal eens met Neo. De game an sich is prima maar het kwaliteitsverschil ten opzichte van 3 toont zich vooral in de maps. Behalve Zavod 311 (en nog 1-2 die wel te doen zijn) voelen veel maps aan als gehaast en niet geheel doordacht. Dit komt vooral naar voren bij Rush.
Waar ik in BF3 nog net zo lief conquest afwisselde met rush heb ik in 4 eigenlijk maar zelden echt leuke rush gamepjes meegemaakt. Één kant heeft vrijwel altijd een groot voordeel tegenover het andere team en hoewel dat ergens ook wel logisch is komt het in BF4 wel erg duidelijk naar voren.
Ook de china rising maps hebben mij eigenlijk totaal niet kunnen bekoren. De nadruk ligt in mijn ogen net iets teveel op vehicles en de grote open vlakken zorgen er eigenlijk voor dat je jezelf nerfed als je geen engineer of recon speelt.
Bugs waren/zijn vervelend maar je weet in ieder geval dat die op den duur eruit worden gehaald. Wat je dan over hebt is een, in zekere zin, verbeterde BF3, maar dan met een stuk minder interessante maps.Conscience do cost.![]()
Hier zitten veel PC spelers. Ik vraag het alleen maarquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Totaal andere game.![]()
![]()
Titanfall leek me echt een heel vet spel tot ik hoorde dat er A.I in multiplayer matches zat en je die ook niet kunt uitschakelen omdat dit tegen de visie van de makers in gaat.
Een multiplayer shooter met bots ja wel vet ja sjonge jonge prutsers.
Ohja ontopic :
Waarom is er geen 1 24/7 dawnbreaker serverik vind die map zo tof voor de littlebird
Er zijn iets van 20 siege of shanghai servers , wat is er zo bijzonder aan die map? Ik speel die map echt nooit er gebeurd geen kut iedereen zit altijd op de daken.Ehmm![]()
De AI is bedoeld als een soort pickup, om sneller een titan te verdienen. Niet om spelers te vervangen, of om een gevaar te vormen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:40 schreef Photomorti het volgende:
Titanfall leek me echt een heel vet spel tot ik hoorde dat er A.I in multiplayer matches zat en je die ook niet kunt uitschakelen omdat dit tegen de visie van de makers in gaat.
Een multiplayer shooter met bots ja wel vet ja sjonge jonge prutsers.
Ohja ontopic :
Waarom is er geen 1 24/7 dawnbreaker serverik vind die map zo tof voor de littlebird
Er zijn iets van 20 siege of shanghai servers , wat is er zo bijzonder aan die map? Ik speel die map echt nooit er gebeurd geen kut iedereen zit altijd op de daken.![]()
Thja dan liever minder snel een titan en gewoon alleen PVP , Had echt zin in deze shooter eens een keer wat nieuwsEhmm![]()
Titanfall-topic?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Second Assault komt dinsdag uit voor Premium:
http://blogs.battlefield.com/2014/02/bf4-second-assault-on-feb18/
Eind maart komt voor Premium members Naval Strike ook al uit... nais, mag ook wel.
![]()
Meh snipers + berg chokepoint mehquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:53 schreef ems. het volgende:
Ik wil fucking damavand peak zodat ik weer eens lol kan hebben met rush.
![]()
Mijn FPS drops zijn terug, geheugen loopt weer vol.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:40 schreef VelitoX het volgende:
Jeej een update, ben benieuwd welke bugs er nu opduiken.
![]()
Dat had ik deze maand niet meer verwacht, zeker Naval Strike niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:39 schreef VelitoX het volgende:
Second Assault komt dinsdag uit voor Premium:
http://blogs.battlefield.com/2014/02/bf4-second-assault-on-feb18/
Eind maart komt voor Premium members Naval Strike ook al uit... nais, mag ook wel.
Tjah...
Spreekt wel tegen dat ze zich eerst op de bugs zouden richten vóór de DLC's uit zouden moeten komen. Tegen de tijd dat BF4 echt lekker loopt hijgt BF5 alweer in de nek...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Moet je eens op een willekeurige server een system performance test doen , vrijwel elke server heeft enorme packet lossEhmm![]()
Net eens bf3 weer eens aangezwengeld.... Damn wat voelt die game anders aan lol (en, vooral... nogal blauw).![]()
Vind de movement in battlefield 3 wel veel soepeler aanvoelen alleen jammer dat je eigenlijk verplicht word om de m16a3 te gebruiken met andere wapens beperk je jezelf gewoonEhmm![]()
![]()
Dit verklaart waarom de netcode zo kut is!!
EA geeft een bepaalde limiet aan battlefield 4 en andere games zodat de xbox 360 ervaring hetzelfde is als de pc versie terwijl wij makkelijk met hogere tickrate aan zouden kunnen.
Word allemaal heel goed verteld in dat filmpje.
Het erge is nog dat wij gamers dit allemaal maar accepteren , We krijgen straks gewoon weer dlc packs die weer massaal verkocht gaan worden en al die lui stinkend rijk worden terwijl wij met een broken game zitten te kutten.Ehmm![]()
Permanent geband worden, omdat je de admin twee keer achter elkaar hebt gedood. Echt
Titan Mode..? Wow, amaze. Ben benieuwd.Common sense is my super power. What's yours?
Een anti helicopter claymore of M2 hebben we nog niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:30 schreef Jorwol het volgende:
[ afbeelding ]
Ja joh, nog een anti-helikopterwapenJe wordt al helemaal debiel van al die stingers en, nog erger, die active radar bullshit. Een eeuwigheid om je flares te reloaden + geen below radar =
Lijkt me wel een leuke toevoeging om ergens boven op een flat of andere veel gebruikte landingsplek neer te zetten.
Beetje afhankelijk van het bereik van de mijn.
Die uit de link hebben een bereik van 100-200 mHappyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR![]()
Nee die hebben we nog niet, maar ga voor de grap eens in een helikopter vliegen, die stingers en alles zijn al belachelijk sterk, ze reloaden ook supersnel. Nog meer anti-air is echt onzinquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:17 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Een anti helicopter claymore of M2 hebben we nog niet.
Lijkt me wel een leuke toevoeging om ergens boven op een flat of andere veel gebruikte landingsplek neer te zetten.
Beetje afhankelijk van het bereik van de mijn.
Die uit de link hebben een bereik van 100-200 m![]()
na de update blijft BF4 bij mij freezen"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Doe ik wel eens.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:30 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee die hebben we nog niet, maar ga voor de grap eens in een helikopter vliegen, die stingers en alles zijn al belachelijk sterk, ze reloaden ook supersnel. Nog meer anti-air is echt onzin
Met toetsenbord en muis vliegen blijft lastig.
Helicopters gaan nog wel.Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR![]()
Niet janken, als engineer heb je een flinke kluif aan een aantal choppers in veel gevallen, vooral als er engineers in de chopper zitten die volcontinu repairen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:30 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee die hebben we nog niet, maar ga voor de grap eens in een helikopter vliegen, die stingers en alles zijn al belachelijk sterk, ze reloaden ook supersnel. Nog meer anti-air is echt onzinI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
hoe kan dit opeens zit ik in een clan genaamt [OVMB]
wat is deze"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Oké als jij het zegtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niet janken, als engineer heb je een flinke kluif aan een aantal choppers in veel gevallen, vooral als er engineers in de chopper zitten die volcontinu repairen.![]()
De balans is gewoon prima, op tijd bailen of sterven als je er last van hebt.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De balans is gewoon prima, op tijd bailen of sterven als je er last van hebt.![]()
![]()
Ik had dat ook gister.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:37 schreef cherrycoke het volgende:
hoe kan dit opeens zit ik in een clan genaamt [OVMB]
wat is deze
Spel wil sinds gister ook helemaal niet meer opstarten. Update downloaden lukt niet want dan krijg ik een foutmelding.
Gelukkig komt morgen mijn neef langs en die heeft veel meer verstand van computers dan ik (dus ik laat het zo voordat ik weer iets kapot maak).![]()
Update lijkt hier de framestutter te hebben gestopt...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Merk weinig verschil.
Had even een paar zogenaamde fps improving commands in een cfg gemaakt en wat denk jegeen 1 fps omhoog gegaan.
Ehmm![]()
Gisteren tijdens een potje obliteration meermaals met een stinger dezelfde chopper neegehaald. Hij doet z'n countermeasures een keer, ik reload, en schiet hem vervolgens in 2 keer neer. In de chat nadat ie neer was:quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:30 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee die hebben we nog niet, maar ga voor de grap eens in een helikopter vliegen, die stingers en alles zijn al belachelijk sterk, ze reloaden ook supersnel. Nog meer anti-air is echt onzin
"FU stinger noob!"
Mijn reaktie: "Just shot u 3 times. Perhaps you should learn how to fly chopper. Whos the noob here"
Zijn reaktie: Ragequit.![]()
Epic. Bailen uit je chopper, of lager vliegen, of repairen.. Of.. Anders gaan vliegen dat ik je niet kan locken. Als je continue in een rechte lijn vlak voor mijn neus op blijft stijgen dan ben je de mijne zolang mijn ammo het toe laat. Zeker in snelle potjes kan je verwachten dat mensen zulke zaken gebruiken. En met snelle potjes bedoel ik bijv. obli - waar een enkele chopper het verschil kan maken tussen een potje winnen of verliezen. Gebeurt regelmatig; Enemy heeft bom, pickup van bomb carrier met chopper en je bent 9/10 keer te laat voor een defuse aan de andere kant v/d map.
Zojuist ook weer wat snipers afgemaakt die op een kluitje lagen te campen. Hoe? Met de SRAW. Ook niet netjes, maar een heel potje in een hoge toren ergens easy kills scoren om je eigen scoren op te krikken is ook niet netjes en zeker geen teamplay.
[ Bericht 29% gewijzigd door neo2000 op 15-02-2014 00:09:04 ]Common sense is my super power. What's yours?
Haha, jij dissed hem en uit frustratie gelijk ragequit!!!11!111!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:58 schreef neo2000 het volgende:
[..]
"FU stinger noob!"
Mijn reaktie: "Just shot u 3 times. Perhaps you should learn how to fly chopper. Whos the noob here"
Zijn reaktie: Ragequit.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Ik speel nog nu ook voor het eerst af en toe recon rooftop sniper camper en moet zeggen best vermakelijk
ssr-61 ofzo wat een wapen geweldig
Ehmm![]()
SRR-61 met FLIR
Volgens mij was het wel op een van de BuG servers als ik mij niet vergis, dus tzal haast een Fok'ker of Got'ter geweest zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:46 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Haha, jij dissed hem en uit frustratie gelijk ragequit!!!11!111!!
de game freezed bij DX, maar bij mantle lagged las de tering.
onspeelbaar, ongelofelijk dat deze gamer nog steeds in alpha versie zit"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
ik freeze nog steeds zowel in paracel storms als in op locker, ben ik de enige?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Dat klopt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Huh sinds lvl 40 krijg ik alleen maar gold battlepacksConscience do cost.![]()
er is een topic met 60 pagina's over de soundloop crash, dan komt er een of andere mongool van EA met dit
http://battlelog.battlefi(...)2979150493842211692/ het topic
ik ben even in shock
jezus
ik wou een discussie aangaan maar dat vond deze k!$% mod niet leuke en
You are not allowed to post in the forum until 2014-02-16 21:08"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Zo triest dat attacking team voor 70% bestaat uit snipers op RUSH of vaak zelfs nog meer.
Wtf doen die mensen op rush?Ehmm![]()
Ik speel nog immer BF3, en daar was van de week in-game een discussie. Iemand vroeg zich af hoe het kon dat de BF3-servers nog steeds vrij vol zitten, terwijl BF4 uit is.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:43 schreef cherrycoke het volgende:
onspeelbaar, ongelofelijk dat deze gamer nog steeds in alpha versie zit
Antwoord: "We hebben BF4 gespeeld, daarom zijn we terug."
Ik vermaak me nog steeds meer dan opperbest in BF3. Wel nieuwsgierig naar 4, maar niet meer dan dat.
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
The program bf4.exe version 1.1.0.1 stopped interacting with Windows and was closed. To see if more information about the problem is available, check the problem history in the Action Center control panel.
Process ID: 864
Start Time: 01cf2af6d2b7f511
Termination Time: 4294967295
Application Path: C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4\bf4.exe
Report Id: 3d3a1bea-96ea-11e3-be78-bc5ff4360398
Faulting package full name:
Faulting package-relative application ID:"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Serieus gast, je hebt wel de jackpot te pakken...
Al is het absurd dat BF4 de enige titel is die ergens last van heeft.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Samequote:Op zondag 16 februari 2014 12:03 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ik heb helemaal geen probleem met bf4. Draait perfect![]()
Neef is gister langs geweest, BF4 helemaal opnieuw geinstalleerd zelfs en het leek er op dat het spel gefixt was. En als ik nu een server in kom heb ik binnen 1 minuut een freeze.
Gekke is dat dit spel het sinds de release goed heeft gedaan maar sinds de laatste patch dit soort problemen geeft.
Ik stap nu over op Red Orchestra 2 (die draait een stuk beter op mijn pc).![]()
beta videokaart drivers installeren doet wonderenquote:Op zondag 16 februari 2014 12:57 schreef Gewas het volgende:
Neef is gister langs geweest, BF4 helemaal opnieuw geinstalleerd zelfs en het leek er op dat het spel gefixt was. En als ik nu een server in kom heb ik binnen 1 minuut een freeze.
Gekke is dat dit spel het sinds de release goed heeft gedaan maar sinds de laatste patch dit soort problemen geeft.
Ik stap nu over op Red Orchestra 2 (die draait een stuk beter op mijn pc).I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Ik heb geen random crashes meer iig, die heb ik in BF3 nog steeds zonder enige melding. Ook geen soundloops meer of merkbare memory leaks.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:03 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ik heb helemaal geen probleem met bf4. Draait perfect
Echter nog steeds stutter (vooral bij bepaalde levels wel, lijkt dus op renderproblemen mbt afgeschermde polygonen waardoor er niet efficient gerenderd wordt) zoals Hainan Resort en Zavod 311. Verder constant boven de 60 FPS, in die levels dips naar 40-50 of lager.
Zelfs het geluid lijkt net weer iets beter qua ruimtelijkheid maar wint het niet van BC2 daarin.
Ik vermaak me goed met BF4 maar vind het leveldesign niet echt uitblinken in spannende gameplay en ook de pluriformiteit van unlocks maakt het spel IMO niet beter.
Nu dacht ik dit weekend eens lekker te kunnen knallen maar mijn steam/games schijf lijkt kuren te hebben...testen dus maar, kostbare gametijd gaat verloren...
Hopen dat er gewoon een schrijffout in zit zoals eerder, maar denk dat ik morgen even langs de mycom fiets voor een nieuwe.
Vet handig op een shotgunquote:Op zondag 16 februari 2014 13:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ik krijg nu telkens 20x scope in de battlepacks
voor mensen die niet weten wat een soundloop crash is
en ja dat ben ik
[ Bericht 2% gewijzigd door cherrycoke op 16-02-2014 17:18:36 ]"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Ik hoor geen loopbug, en zie geen crash?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:10 schreef cherrycoke het volgende:
voor mensen die niet weten wat een soundloop crash is
en ja dat ben ik![]()
6:50quote:Op zondag 16 februari 2014 17:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik hoor geen loopbug, en zie geen crash?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
dat lijkt zo maar het is niet zo hij gaat nog verderquote:"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
The program bf4.exe version 1.1.0.1 stopped interacting with Windows and was closed. To see if more information about the problem is available, check the problem history in the Action Center control panel.
Process ID: 5e14
Start Time: 01cf2b404b3ca9f4
Report Id: 23ad9522-9738-11e3-be78-bc5ff4360398
Faulting package-relative application ID:
godver1#$%R kut spel"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Klote game loopt gewoon elke keer vast na het einde van de ronde.
Voor de patch echt nooit problemen gehad.
Hoe de fuck testen die mensen hun patches?![]()
nietquote:Op zondag 16 februari 2014 19:39 schreef t4rt4rus het volgende:
Hoe de fuck testen die mensen hun patches?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
had ik bij bf3 en toen was het Mn videokaart booster wat het veroorzaaktequote:Op zondag 16 februari 2014 19:39 schreef t4rt4rus het volgende:
Hoe de fuck testen die mensen hun patches?I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Je wat?!quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Bij asus kaarten krijg je software om je video kaart te boosten.quote:I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Hoeveel ram heeft je pc?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:29 schreef cherrycoke het volgende:
Process ID: 5e14
Start Time: 01cf2b404b3ca9f4
Report Id: 23ad9522-9738-11e3-be78-bc5ff4360398
Faulting package-relative application ID:
godver1#$%R kut spel![]()
Dan koop je hem daar. Cjs Keys is mijn vaste koop plek voor cd Keys.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://www.gamesync.nl/ba(...)in-dlc-key-code.html
Is hier dan toch stuk goedkoper?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: