SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoertuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game ModesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.
Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.
Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.
FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
Band of FOK!kers BF4 platoon
Teamspeak
1e van hiddit
IP:Teamspeak3.i3d.net:10052
Wachtwoord: private
2e van ClapClapYourHands
IP: www.kthnxbai.info:9987"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:08 schreef cherrycoke het volgende:
http://www.guru3d.com/new(...)leased_to_press.html
Pre-Release-Version Catalyst 14.1 Beta being tested right now."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Ach, ik heb er niks aan met mijn 6970Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
ik heb 7870 in crossfire staan, dus ik wel ben benieuwdquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ach, ik heb er niks aan met mijn 6970"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Die game draait toch prima op die kaart?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ach, ik heb er niks aan met mijn 6970
Hier althans wel
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"![]()
Ow wacht, ik snap hem al. Te vulg gelezen
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"![]()
ik heb een bronzen en silver battlepack gekregen.. dat zijn er 2!
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
waar krijg je die van dan?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:34 schreef Convict het volgende:
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
player appreciation battlepack en 25% boosters.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:34 schreef Convict het volgende:
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
DMR's slaan nergens meer op"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Je weet dat je je bericht kan aanpassen zodat je niet 3 keer wat hoef te plaatsen maar alles in 1 post stopquote:![]()
![]()
Leuk om te zien dat er nog steeds dezelfde spelers zijn als bij BF3 en in mindere mate BF2.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ik zie helaas weinig bekenden van BF2, of 'nam en '42quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:15 schreef Curlbrah het volgende:
Leuk om te zien dat er nog steeds dezelfde spelers zijn als bij BF3 en in mindere mate BF2.![]()
![]()
50% gekregenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:40 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
player appreciation battlepack en 25% boosters.![]()
![]()
Door alleen maar in te loggenquote:maar je hoort er maar 1 per dag te krijgen.
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Net een potje zavoid gedaan steelt de vijand onze AAvervolgens cappen ze F waardoor ze onze scout heli meteen belagen met stingers
ja mooi potje
Ehmm![]()
ik had er 3 1x brons 2 silverquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:23 schreef Convict het volgende:
[..]
Door alleen maar in te loggenmaar je hoort er maar 1 per dag te krijgen.
![]()
![]()
Tip voor jullie als je denkt hmm een potje rush op dawnbreaker zal dat leuk zijn?
Antwoord is nee , attacking teams vol met rooftop snipers waarna je in minder als 5 minuten alweer klaar bent , mensen proberen niet eens de mcoms te planten.
Ik snap echt niet waarom deze mensen rush spelen , je speelt deze gamemode toch omdat het tof is de mcoms te planten danwel te defenden?Ehmm![]()
Is helaas gewoon een fout van de makers, niet van de spelers. Als speler moet je gewoon willen winnen. Als dat inhoudt dat je 20 snipers neerzet en dat dat dan effectief is is het de fout van de developer.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:04 schreef Photomorti het volgende:
Ik snap echt niet waarom deze mensen rush spelen , je speelt deze gamemode toch omdat het tof is de mcoms te planten danwel te defenden?Conscience do cost.![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:13 schreef Photomorti het volgende:
Net weer even een sessie gedaan , spel is inmiddels weer van mijn computer af wat een TERINGSPEL !!!Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Bug in TDM die dr in gekomen is met de laatste patch.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:15 schreef rubbels het volgende:
Zijn er nog meer mensen die geen geluid hebben in-game?![]()
Hebben jullie allemaal battlefield 1942 gespeeld of kennen jullie dat? Daarna Vietnam toen BF2
Helemaal grijs gespeeld die drie maar bf3 wat een tegenvaller,Ik zwaai naar dieren.![]()
Heb alle bf's gespeeldquote:Op zondag 2 februari 2014 02:27 schreef Geerd het volgende:
Hebben jullie allemaal battlefield 1942 gespeeld of kennen jullie dat? Daarna Vietnam toen BF2
Helemaal grijs gespeeld die drie maar bf3 wat een tegenvaller,.
![]()
BF4 is net BF3, maar dan met meer onzinnige gadgets, bugs en onafgemaakte troep.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik vind bf 3 bagger vergeleken met, bf4 beter?![]()
Bf2 was op het eind een en al granaten gooien, dit zag ik weer in bf3. Zie dat vietnam nog steeds te koop is, zal niet veel te doen zijn online denk ik?? Wat een zonde dat ik al die cd heb weg gegooidquote:Op zondag 2 februari 2014 03:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
BF4 is net BF3, maar dan met meer onzinnige gadgets, bugs en onafgemaakte troep.Ik zwaai naar dieren.![]()
Vietnam nog steeds te koop? Dat is Bad Company 2 Vietnam gok ik (uitbreiding)quote:Op zondag 2 februari 2014 03:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bf2 was op het eind een en al granaten gooien, dit zag ik weer in bf3. Zie dat vietnam nog steeds te koop is, zal niet veel te doen zijn online denk ik?? Wat een zonde dat ik al die cd heb weg gegooid. Daar zijn overigens nog servers mee, de originele BF Vietnam niet (BF 1942 ook aangezien ie graties voor iedereen is).
![]()
http://www.beslist.nl/products/cddvdrom/r/Battlefield_Vietnam/quote:Op zondag 2 februari 2014 03:09 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Vietnam nog steeds te koop? Dat is Bad Company 2 Vietnam gok ik (uitbreiding). Daar zijn overigens nog servers mee, de originele BF Vietnam niet (BF 1942 ook aangezien ie graties voor iedereen is).
Voor 15 euro zelfs, maar wat een gave shit was dat,Ik zwaai naar dieren.![]()
Sjesus deze gastHeb um nog liggen, kreeg um laatst alleen niet echt aan de praatquote:Op zondag 2 februari 2014 03:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
http://www.beslist.nl/products/cddvdrom/r/Battlefield_Vietnam/
Voor 15 euro zelfs, maar wat een gave shit was dat,.
Overigens net deze gast in een game tegenover me gehad
http://battlelog.battlefi(...)c/#ah-6j-little-bird
55-2 in een littlebird.... Als je dan naar zn vehicle stats kijkt snap je wel waarom.... sjesus hoezo geen leven hebben en alleen maar in dat ding zitten....
26e vd wereld in dat ding.... lol.![]()
Zegt me niksquote:Op zondag 2 februari 2014 03:37 schreef VelitoX het volgende:
Sjesus deze gast
[..]
Heb um nog liggen, kreeg um laatst alleen niet echt aan de praat.
Overigens net deze gast in een game tegenover me gehad
http://battlelog.battlefi(...)c/#ah-6j-little-bird
55-2 in een littlebird.... Als je dan naar zn vehicle stats kijkt snap je wel waarom.... sjesus hoezo geen leven hebben en alleen maar in dat ding zitten....
26e vd wereld in dat ding.... lol.Bf3 vond ik al vies tegenvallen, wat doe ik hier dan ?:P Even kijken of ik niet de enigste ben
Zullen er niet veel zijn denk ik die 1942 kennen hier.Ik zwaai naar dieren.![]()
BF4 imo heeft zn problemen, maar is gewoon een vermakelijk spelquote:Op zondag 2 februari 2014 03:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zegt me niksBf3 vond ik al vies tegenvallen, wat doe ik hier dan ?:P Even kijken of ik niet de enigste ben
Zullen er niet veel zijn denk ik die 1942 kennen hier.. Iemand als Photomorti daartegen vindt bf4 kut, maarja die gast zit alleen in dit topic om over alles heen te zeiken, te zeggen dattie stopt met spelen, om dan tijdje later te propageren dattie ut weer geprobeerd heeft en de game weer van zn pc gekwakt heeft.
![]()
De manier waarop is idd vermoeiend, maar BF4 zit wel vol met fouten waarvan ik me afvraag hoe het in vredesnaam zo heeft kunnen gebeuren gezien de game technisch gezien gewoon een natte doorslag van BF3 is welke eindelijk redelijk begon te draaien aan het eind van zijn cyclus...quote:Op zondag 2 februari 2014 03:49 schreef VelitoX het volgende:
[..]
BF4 imo heeft zn problemen, maar is gewoon een vermakelijk spel. Iemand als Photomorti daartegen vindt bf4 kut, maarja die gast zit alleen in dit topic om over alles heen te zeiken, te zeggen dattie stopt met spelen, om dan tijdje later te propageren dattie ut weer geprobeerd heeft en de game weer van zn pc gekwakt heeft.
En daar zaten ironisch gezien weer fouten in die ze in BC2 er ook met enkele pogingen pas uit kregen...
Ik vind het iig niet gek dat je gaat klagen hoe kut de game is als de verwachting is dat de game voortborduurt op de sterke kanten van zijn voorganger ipv zoals blijkt alle stappen opnieuw te moeten doorlopen...
DICE kan voor de volgende ronde beter kijken hoe ze de netwerkcode en de ervaring daarvan kunnen verbeteren want daar zijn ze sinds oudher wel hondsberoerd in. (Tenminste, vanaf BF2 zit er wel behoorlijke lag in de netcode van elke titel sindsdien uitgekomen, als je dan van Unreal Tournament/CS komt is het gewoon schrikbarend...)I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
BENCHMARK TIMEquote:Op zondag 2 februari 2014 10:23 schreef Tain het volgende:
http://support.amd.com/en(...)st-windows-beta.aspx
De Mantle drivers zijn in ieder geval beschikbaar"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Mantle performance for the AMD Radeon™ HD 7000/HD 8000 Series GPUs and AMD Radeon™ R9 280X and R9 270X GPUs will be optimized for BattleField 4™ in future AMD Catalyst™ releases. These products will see limited gains in BattleField 4™ and AMD is currently investigating optimizations for themquote:Op zondag 2 februari 2014 10:23 schreef Tain het volgende:
http://support.amd.com/en(...)st-windows-beta.aspx
De Mantle drivers zijn in ieder geval beschikbaar"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
ik zet mantle aan en ja hoor BF4 crashed HET IS ECHT ONGELOFELIJK
edit nu alleen al op options drukken en het spel crashed"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Moet ik maar bij 13.12 blijven?quote:Op zondag 2 februari 2014 10:46 schreef cherrycoke het volgende:
ik zet mantle aan en ja hoor BF4 crashed HET IS ECHT ONGELOFELIJK
edit nu alleen al op options drukken en het spel crashed![]()
ja 14.1 is onstabiel als watquote:"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Natuurlijk niet de 6 seriequote:Op zondag 2 februari 2014 10:39 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Mantle performance for the AMD Radeon™ HD 7000/HD 8000 Series GPUs and AMD Radeon™ R9 280X and R9 270X GPUs will be optimized for BattleField 4™ in future AMD Catalyst™ releases. These products will see limited gains in BattleField 4™ and AMD is currently investigating optimizations for them![]()
![]()
UPDATE NAAR 14.1 kan maar wel eerst de IGPU uitschakelen!"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
7000 serie is nog niet echt ondersteund thoquote:Op zondag 2 februari 2014 11:56 schreef stoeltafel het volgende:
Gelukkig wel de 7 serie, zo is testen..
![]()
Als je een processor hebt met een interne gpu en een dedictated vidkaart ernaast is ook vragen om problemen.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:15 schreef cherrycoke het volgende:
UPDATE NAAR 14.1 kan maar wel eerst de IGPU uitschakelenWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Wel ondersteund, matige gains, maar gains is gainsquote:Op zondag 2 februari 2014 12:54 schreef VelitoX het volgende:
[..]
7000 serie is nog niet echt ondersteund tho.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
alles stuttert met mantle kan niet normaal spelen helemaal kut, mantle uit"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Alleen TDM? lolquote:Op zondag 2 februari 2014 02:06 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Bug in TDM die dr in gekomen is met de laatste patch.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: