Je hebt het niet over Spaans voetbal, lijkt me de belangrijkste reden om Sport 1 überhaupt aan te schaffen.quote:Op maandag 10 november 2014 18:56 schreef Iwanius het volgende:
Ik zit eigenlijk een reden te verzinnen om Sport 1 eraf te gooien als vaste abonneehouder.
Reden? Alleen The Masters en de Ryder Cup (golf) en enkele Manchester United wedstrijdjes in het buitenland zijn interessant waar je tegen die tijd ook los een abonnement voor dat weekend of avond kan kopen is mij vertelt.
De andere wedstrijden/competities zijn totaal niet interessant (Griekse/Portugese Braziliaanse competities) of komen op Eurosport. Dus is een vast abonnement op die Sport 1 kanalen elke maand onzinnig vind ik, hoe klein het bedrag ook.
Heb het ook opgezegd, voor 15 euro per maand zenden ze gewoon te weinig interessant voetbal uit. Bundesliga is ook op Eurosport te zien, eigenlijk blijft alleen de Primera Division en een hele incidentele Ligue 1 wedstrijd over.quote:Op maandag 10 november 2014 18:56 schreef Iwanius het volgende:
Ik zit eigenlijk een reden te verzinnen om Sport 1 eraf te gooien als vaste abonneehouder.
Reden? Alleen The Masters en de Ryder Cup (golf) en enkele Manchester United wedstrijdjes in het buitenland zijn interessant waar je tegen die tijd ook los een abonnement voor dat weekend of avond kan kopen is mij vertelt.
De andere wedstrijden/competities zijn totaal niet interessant (Griekse/Portugese Braziliaanse competities) of komen op Eurosport. Dus is een vast abonnement op die Sport 1 kanalen elke maand onzinnig vind ik, hoe klein het bedrag ook.
twitter:NOS twitterde op vrijdag 02-01-2015 om 16:17:56De NOS moet van het Commissariaat voor de Media drie dingen aanpassen in de afspraken met de Eredivisie: http://t.co/fveKVedGiF reageer retweet
Helaas past het gezegde 'voor wat hoort wat' niet bij de Publieke Omroep.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:38 schreef Evertjan het volgende:
wop woptwitter:NOS twitterde op vrijdag 02-01-2015 om 16:17:56De NOS moet van het Commissariaat voor de Media drie dingen aanpassen in de afspraken met de Eredivisie: http://t.co/fveKVedGiF reageer retweet
http://derotsmedia.com/20(...)strijden/#more-23286quote:Vanaf maandag 2 maart wordt het bestellen van losse wedstrijden van Fox Sports goedkoper. De prijs gaat van nu ¤11,95 per wedstrijd naar ¤7,95 per wedstrijd. De prijs komt nu dichter bij de adviesprijs van ¤6,95 die Sport1 per wedstrijd vraagt.
Toen Eredivisie Live omgedoopt werd in Fox Sports Eredivisie, werd de prijs van losse wedstrijden met 70% verhoogd. Uit onderzoek dat in januari 2014 werd gepubliceerd, bleek het aantal losse wedstrijden dat werd afgenomen met 85% was gedaald. De hoge prijs was daar mede debet aan.
Spaanse rechten voor komend(e) seizoen(en) moeten nog op de markt komen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:26 schreef Zocalo het volgende:
Toch wel benieuwd of de Spaanse competitie bij Fox terecht gaat komen. Dan zou ik best een International abbonement erbij af willen sluiten. Alleen Engels voetbal is net te weinig, bovendien ben ik zaterdagmiddag vaak weg. Spaans voetbal is vaker op avonden.
Niet te vergeten dat ze het Italiaanse voetbal, verschillende bekertoernooien en volgend seizoen ook nog Duits voetbal hebben.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:26 schreef Zocalo het volgende:
Toch wel benieuwd of de Spaanse competitie bij Fox terecht gaat komen. Dan zou ik best een International abbonement erbij af willen sluiten. Alleen Engels voetbal is net te weinig, bovendien ben ik zaterdagmiddag vaak weg. Spaans voetbal is vaker op avonden.
Alleen nog de CL dan...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:34 schreef Iwanius het volgende:
M.a.w wat blijft er dan voor reden over om Sport 1 te hebben in de toekomst als FOX bijna alles opslokt.
Bedoel Eurosport zendt nu al de Bundesliga uit.
Da's ook alleen basketbal, F1, Moto GP en Diamond League volgens mijquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En andere sporten dan voetbal.
Moto GP is naar Eurosport.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's ook alleen basketbal, F1, Moto GP en Diamond League volgens mij
quote:Naast de 2,6 miljoen kijkers die Nederland – Spanje gisteren scoorde op SBS 6, keken er nog eens 3000 mensen naar dezelfde wedstrijd op betaalzender FOX, goed voor een marktaandeel van afgerond 0 procent. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. FOX bracht een verslag ‘zonder reclames en met analyses van Mario Been en Kenneth Perez‘. “Naast SBS zond ook FOX Sports Nederland – Spanje uit. 4000 kijkers! Wie bedenkt zoiets?“, twittert NOS-ster Jack van Gelder.
Ook met de voor- en nabeschouwing wist FOX Sports weinig kijkers te bekoren. Het voorpraatje kwam uit op 2000 kijkers, terwijl het napraatje 4000 kijkers wist te vermaken.
Waar SBS 6 met een marktaandeel van ruim 23 procent de meest bekeken tv-zender van de avond was, kwam FOX Sports met afgerond 0 procent aandeel in geen enkel overzicht voor.
Nederland – Spanje eindigde in 2-0 winst voor Oranje.
Dat was het al voor een hoop mensen hoorquote:Op woensdag 1 april 2015 20:29 schreef Boezeidekoe het volgende:
Voor de mensen die FOX Sports International hebben, is vanaf vandaag ook FOX Sports 6 beschikbaar op je TV.
oke ik heb(had) zelf UPC en het was me nog niet eerder opgevallen. Waarschijnlijk bij Ziggo abonnees al eerder danquote:Op woensdag 1 april 2015 20:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat was het al voor een hoop mensen hoor
quote:Op woensdag 1 april 2015 20:51 schreef Seam het volgende:
Wel jammer want het niveau van SBS 6 voetbal is nog slechter dan op de NOS. Fox vond ik gisteren prima eigenlijk, met name die debiele commentator van SBS hoefde ik dan niet aan te horen.
Volgens mij tot en met 17/18quote:Op woensdag 1 april 2015 21:26 schreef Evertjan het volgende:
tot hoe lang loopt het huidige contract van Sport1 met de Spaanse compititie?
Nee dit seizoen. Spaanse clubs liggen nog met elkaar in de clinch mbt verkoop tv rechten dus er is nog niks uitgeschreven over Buitenlandse verkoop voor de komende seizoenen.quote:
Natuurlijk. Je hebt een maand opzegtermijn neem ik aan.quote:Op zondag 5 april 2015 15:58 schreef Zocalo het volgende:
Kun je FOX (eredivisie in mijn geval) nu opzeggen en dan later dit jaar toch weer nemen? Dus nu stoppen en over een paar maanden weer activeren?
Ik zit bij UPC.
Ja klopt en dat dacht ik al.quote:Op zondag 5 april 2015 16:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Natuurlijk. Je hebt een maand opzegtermijn neem ik aan.
Doe ik elke zomer met Fox en Sport1, opzeggen per eind mei en dan half augustus ofzo weer afsluiten. Scheelt flink.quote:Op zondag 5 april 2015 16:03 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Ja klopt en dat dacht ik al.
Maar natuurlijk is het financieel best gunstig het een paar maanden op te zeggen vanaf mei tot augustus, omdat dan de competitie stil ligt.
Ik zit wel te denken International te nemen, eens kijken of dat bevalt. Nu krijg je ook een aantal maanden 50% korting.
Ja hoor ik heb zelfs alleen voor deze maand Fox Sports Int. genomen. Eind van de maand kan ik het gewoon weer opzeggen. Ook UPC.quote:Op zondag 5 april 2015 15:58 schreef Zocalo het volgende:
Kun je FOX (eredivisie in mijn geval) nu opzeggen en dan later dit jaar toch weer nemen? Dus nu stoppen en over een paar maanden weer activeren?
Ik zit bij UPC.
Alleen voor het eerste kanaal hebben ze nog iets ergens staan;quote:Op donderdag 9 april 2015 21:04 schreef Karina het volgende:
Overigens was het beantwoorden van die vraag niet de reden dat ik hier keek. Ik heb een andere vraag.
Voor de programma's kun je hier kijken:
http://foxsports.nl/gids/alles/foxsports-6/2015-04-09
Maar is er ook een pagina waar een 'printable' versie staat van alle programma's? Liefst van een week.
Vind ik wel handig namelijk
Ah jammer dat het alleen van die is, die is wel handig namelijk. Ik heb 2-4 en 6.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Alleen voor het eerste kanaal hebben ze nog iets ergens staan;
http://www.foxsportsnieuwsbrief.nl/programmagids.aspx
Gelukkig niet zo waardeloos als jouw reactie. Wat klopt er niet aan?quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:57 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een waardeloos artikel vol fouten zeg.
'Als' gebruiken ipv 'dan' bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:16 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Gelukkig niet zo waardeloos als jouw reactie. Wat klopt er niet aan?
Waarom voel je je aangesproken?quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:16 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Gelukkig niet zo waardeloos als jouw reactie. Wat klopt er niet aan?
Sinds wanneer is dat te meten per individuele kijker?quote:Navraag bij de stichting kijk onderzoek leerde dat er naar de herhaling, die 's nachts werd uitgezonden wel 5 mensen keken.
Geweldig 0 kijkers bij een live wedstrijd hahaquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:54 schreef Boezeidekoe het volgende:
De kijkcijfers van het net afgelopen seizoen zijn bekend!![]()
Ajax, Feyenoord en in mindere mate PSV zijn de blikvangers gebleken, ondanks het slaapverwekkende geschuifel trok Ajax gemiddeld 331.000 kijkers per duel. Feyenoord trok er ruim 284.000 en PSV ruim 215.000. Ook de provincieclubs Twente, Groningen en AZ trokken gemiddeld meer als 140.000 liefhebbers per duel. NAC, Willem II en Dordrecht sluiten de rij met gemiddeld minder als 100.000 kijkers. De best bekeken wedstrijd was Ajax-Feyenoord met 619.000 kijkers.
Tot zover weinig verrassends. De kijkcijfers lijken mee te vallen, maar als de top-3 niet in actie komt blijkt hoe slecht het eredivisievoetbal eigenlijk bekeken wordt op FOX. Een gemiddelde wedstrijd zonder een top-3 club trekt slechts 88.000 kijkers. De slechtst bekeken wedstrijd was Vitesse-Willem II met 6.000 kijkers.
Het aantal abonnees wordt op 600.000 geschat, nog steeds ruim onder de begrootte 800.000 abonnees.
FOX zendt ook de Jupiler League uit, de vraag is alleen voor wie. De best bekeken wedstrijd was de kampioenswedstrijd van NEC tegen Sparta met 43.000 kijkers. RKC - Eindhoven trok 0(nul) kijkers. Navraag bij de stichting kijk onderzoek leerde dat er naar de herhaling, die 's nachts werd uitgezonden wel 5 mensen keken.
Bron: VI
Gaat lekker zo, hoe lang gaat FOX dit volhouden en wordt het niet eens tijd voor FOX en Sport 1 om de krachten te bundelen en 1 voetbalzender te beginnen?
Het is de vraag of sport1 niet eerder failliet is.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:54 schreef Boezeidekoe het volgende:
Gaat lekker zo, hoe lang gaat FOX dit volhouden en wordt het niet eens tijd voor FOX en Sport 1 om de krachten te bundelen en 1 voetbalzender te beginnen?
FOX biedt nu al de optie om Eredivisie of Internationaal apart te nemen, daarnaast kosten FS en Sport1 nu geen 50, maar 40 euro samen en dat zou goedkoper kunnen als je alles op een hoop gooitquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:18 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Het is de vraag of sport1 niet eerder failliet is.
Komend seizoen hebben ze als topcompetitie alleen nog spanje (voor 1 seizoen). Italie en Engeland waren ze al kwijt en Duitsland vanaf komend seizoen.
Daarnaast hebben ze nog wel de CL..
Tuurlijk hebben ze nog andere sporten (tennis/formule1) maar kan je daar van leven als sport1 ?
Samen gaan? Geen idee of dat kan, maar zou wel ideaal zijn voor de kijker, maar of fox en moederbedrijf van upc het leuk vinden... denk het niet.
Voor de kijker ideaal, gewoon 10 kanalen met alles wat je wilt... alleen de nederlander gaat daar geen 50 euro voor neer leggen. itt andere landen..
Nicequote:Op maandag 17 augustus 2015 10:55 schreef borisz het volgende:
Nog het beste nieuws. Theo Reitsma is weg bij FOX.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |