abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137782360
Alle interviews na afloop staan open en dan gooien ze deze op slot,

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Waar slaat dat op? :')
pi_137850503
Omdat hij naar alle waarschijnlijk dan e.e.a verweten wordt als het niet lukt bij zijn huidige club. (op het veld)

Reken maar als hij de ArenA voor de eerste keer binnenloopt als nieuweling dat hij dan een grote "Ohhhhh....aaaah."zal zijn.
pi_137850550
quote:
2s.gif
Op maandag 17 maart 2014 18:00 schreef Iwanius het volgende:
Omdat hij naar alle waarschijnlijk dan e.e.a verweten wordt als het niet lukt bij zijn huidige club. (op het veld)

Reken maar als hij de ArenA de Toekomst voor de eerste keer binnenloopt als nieuweling dat hij dan een grote "Ohhhhh....aaaah."zal zijn.
pi_137876243
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Crisis bij Fox - VOETBAL INTERNATIONAL

_O-
pi_137878230
Nog even en die Murdoch trekt het stekkertje eruit en zegt bekijk het maar met je zooitje..
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 18 maart 2014 @ 12:13:02 #31
67174 Dos37
Come on Twente
pi_137878536
Helene mag hier onder mijn bureau wel komen werken. Godver wat een lekker wijf
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_137878674
Niet helemaal eerlijk om wedstrijden als RKC-NEC en Heerenveen-PEC Zwolle als voorbeeld te nemen. Deze wedstrijden werden op zaterdag om 19.45 en zondag om 14.30 gespeeld, en op dat moment zijn er ook nog minstens 2 andere wedstrijden bezig + buitenlandse wedstrijden. En tja, dan scoren wedstrijden tussen deze relatief oninteressante ploegen zeer slecht.

Wat wel interessant is, trekt FOX in z'n totaliteit minder kijkers als Eredivisie Live de afgelopen jaren?

Dat open kanaal is inderdaad een lachertje, daar is in een klein tv-land als Nederland helemaal geen ruimte voor met 3 publieke zenders, RTL 4 en nog een hele rits andere commerciële zenders die met z'n allen vechten voor 10% van de kijkers die niet naar Nederland 1, 2, 3 of RTL 4 kijken. Af en toe zit je te zappen en dan kom je langs FOX en dan denk je: o ja, dat is er ook nog.

Sport 1 en FOX gaat dus allebei slecht, fusie in augustus?
pi_137883391
quote:
0s.gif
Op dinsdag 18 maart 2014 12:13 schreef Dos37 het volgende:
Enige reden om die #LEKKERWEEKEND filmpjes van ze te kijken, de vrouwen op de tribune.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  Moderator dinsdag 18 maart 2014 @ 14:23:55 #34
9859 crew  Karina
Woman
pi_137883834
quote:
0s.gif
Op dinsdag 18 maart 2014 12:16 schreef Boezeidekoe het volgende:
Af en toe zit je te zappen en dan kom je langs FOX en dan denk je: o ja, dat is er ook nog.
En negen van de tien keer zie je dan The Simpsons :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 18 maart 2014 @ 15:32:40 #35
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_137886240
quote:
0s.gif
Op dinsdag 18 maart 2014 12:16 schreef Boezeidekoe het volgende:
RTL 4 en nog een hele rits andere commerciële zenders die met z'n allen vechten voor 10% van de kijkers die niet naar Nederland 1, 2, 3 of RTL 4 kijken.
:?
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
pi_137927704
quote:
0s.gif
Op dinsdag 18 maart 2014 11:05 schreef Zipportal het volgende:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Crisis bij Fox - VOETBAL INTERNATIONAL

_O-
Ik heb net het hele artikel in VI gelezen en de cijfers zijn ronduit schokkend:

De topwedstrijden in de eredivisie en dan vooral de wedstrijden van Ajax trekken nog wel redelijk wat kijkers, maar wat te denken van de volgende kijkcijfers:

Heerenveen - PEC Zwolle 6.000
RKC - NEC 6.000
FC Groningen - GA Eagles 9.000
Vitesse - RKC 10.000
FC Groningen - Cambuur 14.000

Maar het kan nog bedroevender, FOX zendt ook de Jupiler League uit en dan komen de volgende cijfers tevoorschijn:

Willem II - ? 16.000
Sparta - Almere City 16.000

Willem II en Sparta hebben natuurlijk een voor JL begrippen een vrij grote achterban, dus deze cijfers lijken nog mee te vallen. Maar wat te denken van deze:

FC Eindhoven - FC Dordrecht(koploper) 1.000

En we hebben FOX Sports International:

Arsenal - Liverpool 17.000

11 buitenlandse wedstrijden o.a:

Everton - Swansea City(FA Cup)
Norwich City - Tottenham Hotspur(Premier League)
Juventus - Fiorentina(Serie A)
Hellas Verona - Inter(Serie A)

0(nul)

Met de aantekening dat het kijkcijfer van die die laatste wedstrijd niet klopt, omdat ik afgelopen zaterdag zelf deze wedstrijd heb bekeken(er was geen 20.45 wedstrijd in de eredivisie).

Ook is er 2 keer per dag FOX Sports Centaal op het open net, voor maarliefst 14.000 kijkers gemiddeld.

Dan hebben we nog het programma 90 (overbodige) minutes, hiermee hoopt FOX met Helene Hendriks wat kijkers op de zondagavond te trekken. Op 9 maart trok zij het respectabele aantal van 20.000 kijkers, echter op 16 februari moest zij het ondanks haar niet onaantrekkelijke verschijning doen met 1.000 kijkers. 10.000 kijkers gemiddeld.

En last but not least, Twan en Jan. Met veel tromgeroffel aangekondigd, eerst lijnrecht tegenover VI gezet en inmiddels te bewonderen op een ander tijdstip(heb zelf geen idee wanneer) maar na het zien van deze cijfers zal Twan wel weer in snikken uitbarsten. 37.000 kijkers gemiddeld. Moet eerlijk zeggen dat het me nog meevalt.

FOX heeft inmiddels maatregelen getroffen, bij de eerste zaterdagwedstrijd wordt komend seizoen om 18.30 afgetrapt(tegen 18.45 nu) en de laatste zondagwedstrijd wordt verschoven naar 16.45(tegen 16.30 nu).
pi_137929092
quote:
Arsenal - Liverpool 17.000
Dan doe je iets verkeerd als zender :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_137937449
quote:
0s.gif
Op woensdag 19 maart 2014 16:53 schreef superniger het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Sport1 per definitie meer kijkers zou trekken.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  dinsdag 8 april 2014 @ 09:43:54 #39
342505 Anti-vermoeidheid
DigitaleVitamine C
pi_138641004
Hebben die gasten een uitzending gemist?
  dinsdag 8 april 2014 @ 09:47:25 #40
67174 Dos37
Come on Twente
pi_138641084
quote:
0s.gif
Op woensdag 19 maart 2014 16:53 schreef superniger het volgende:

[..]

Ik vind het opmerkelijke cijfers
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 april 2014 @ 09:57:14 #41
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_138641340
quote:
0s.gif
Op dinsdag 8 april 2014 09:43 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Hebben die gasten een uitzending gemist?
Niet als in UG, RTLXL etc. Ze hebben alleen losse fragmenten op hun site.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_138641812
quote:
0s.gif
Op dinsdag 18 maart 2014 12:13 schreef Dos37 het volgende:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Nu is het 13 in een dozijn. Vroeger in haar jongere jaren stond ze bekend als "legs".

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 april 2014 @ 12:02:46 #43
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_139298711
FOX doet oefenduels Oranje in de verkoop | Broadcast Magazine
quote:
De commerciële televisiezender FOX heeft de rechten voor het uitzenden van de vriendschappelijke oefenduels van het nationale voetbalelftal te koop aangeboden. Dat meldt De Telegraaf.
FOX zegt dat de maximaal drie of vier interlands niet goed in een regelmatige horizontale programmering van de televisiezender passen. SBS 6 zou volgens de krant een kandidaat zijn om de Oranje-rechten over te nemen. De uitzendrechten van de EK-kwalificatieduels van Oranje voor EURO 2016 alsmede voor het eindtoernooi in Frankrijk liggen bij de NOS.

De KNVB-beker blijft in principe wel door FOX uitgezonden worden volgend seizoen omdat voor dit toernooi vanaf augustus iedere maand een ronde op het programma staat. “Tenzij een zender financieel ver wil gaan om ook deze bekeruitzendrechten binnen te slepen”, stelt De Telegraaf. De kwalificatie- en oefeninterlands van Jong Oranje en de vrouweninterlands blijven wel bij FOX te zien.
pi_139309533
quote:
De kwalificatie- en oefeninterlands van Jong Oranje en de vrouweninterlands blijven wel bij FOX te zien.
Dit boeit echt niemand :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 mei 2014 @ 08:32:18 #46
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_140458212
Eerder in de VI. Nu ook op BNR Fox gooit sportprogrammas overboord - BNR Nieuwsradio

quote:
De open zender van Fox stopt met het live sportjournaal en het programma Fox Voetbal. Rond de 15 medewerkers worden ontslagen en de zender gooit de strategie om. De zender greep onlangs naast de lucratieve samenvattingen van het betaald voetbal. Die bleven bij de NOS.

Volgens Maarten van Rooijen van Fox wordt er niet genoeg naar de zender gekeken: "We zijn in augustus 2013 met die programma's gestart, met andere verwachtingen dan de resultaten nu laten zien. Wie hielden toen we daarmee startten ernstig rekening met een ander feit: de mogelijkheid voor het verwerven van de eredivisiesamenvattingen. Nu daarin onderweg een andere keuze is gemaakt, zullen we komend seizoen ook een ander profiel kiezen voor de zender."

Gevolg? "Iets minder sport en wat meer focus op het inrichten van een bredere, algemene entertainmentzender.''

Sport in de zijlijn
Fox sluit zeker niet uit zich in de strijd te gooien als de samenvattingen over een paar jaar weer in de verkoop komen. "Dat is zeker een optie die openblijft. Ik zeg bewust 'minder sport'. We zullen in de zijlijn zeker aandacht blijven houden voor sport, juist om te blijven bouwen aan die zender. De groei is bescheiden, maar die is er en we hadden 't ook zo voorzien. Ons doel is om te blijven groeien en om te kijken of de zender misschien meer klaar is om alsnog de stap te kunnen zetten als de rechten weer vrijkomen in 2017."
  woensdag 28 mei 2014 @ 08:38:41 #47
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_140458289
quote:
0s.gif
Op zondag 27 april 2014 18:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Veel klachten over Foxie!

http://nos.nl/artikel/640(...)r-foxuitzending.html
Ik had de klacht ook maar dan niet alleen bij het slot van de eredivisie maar ook tijdens topwedstrijden zoals Ajax - Feyenoord etc. Dan haperde en stopte de stream gewoon. Bij de kleinere wedstrijden had ik nergens last van. FOXsports schoof het probleem direct door naar mijn internetverbinding. Die zou te traag zijn (50mbit). Echt dikke bullshit waar ik zelf natuurlijk niet in geloofde omdat het probleem anders bij de "kleine" wedstrijden ook voor zou moeten komen. Ze wilde het niet toegeven dat het aan hun lag dus heb direct alles afgezegd bij die leugenaars.
pi_140463668
Dus Toine is z'n baan alweer kwijt? _O-
SPOILER2 links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_141108693
Voor alle kanalen zijn de kijkcijfers van de afgelopen dagen: 0,0. Honkbal en tennis wat ze aanbieden, kijkt ook geen hond naar.

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  zondag 15 juni 2014 @ 15:26:10 #50
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_141110768
quote:
0s.gif
Op zondag 15 juni 2014 14:21 schreef Zipportal het volgende:
Voor alle kanalen zijn de kijkcijfers van de afgelopen dagen: 0,0. Honkbal en tennis wat ze aanbieden, kijkt ook geen hond naar.

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Bron?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop