Niet toevallig "één van de" iPad apps?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die afbeelding die ik poste bedoel je?
Dat is de iPad app..
Hoiquote:
Neequote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:02 schreef essnhills het volgende:
Maar even een gerelateerd onderwerp. Hebben jullie goede ogen?
Nee, ik draag dan ook een bril.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:02 schreef essnhills het volgende:
Maar even een gerelateerd onderwerp. Hebben jullie goede ogen?
Ik snap het niet meerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet toevallig "één van de" iPad apps?
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee![]()
Nystagmus + nog een afwijking van -2.5.
Een van m'n ogen heeft maar 60% zicht ofzo
Weglopen als het moeilijk wordt hè?quote:
En een bril is prettiger?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik draag sinds twee maandjes weer een brilHeb daarvoor een hele poos lenzen gedragen.
Bijna iedereen die ik ken heeft een bril of lenzen. Ogen zijn gewoon kut.quote:
Ik weet niet hoeveel lenzendragers ik ken eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bijna iedereen die ik ken heeft een bril of lenzen. Ogen zijn gewoon kut.
ik ook nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel lenzendragers ik ken eigenlijk.
Ik weet dat ik ze niet heb![]()
En mijn vriend ook niet
Das het lastige met lenzen hè? Die zie je als buitenstaander nou eenmaal niet zo goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Das het lastige met lenzen hè? Die zie je als buitenstaander nou eenmaal niet zo goedhet lijkt me gewoon vreselijk om elke dag die dingen in je ogen te vrottenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mij ookquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het lijkt me gewoon vreselijk om elke dag die dingen in je ogen te vrotten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |