Dat wel jaquote:
Davidquote:
quote:
Oh dus het ligt niet aan mij dat ik het niet kan lezen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:51 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Die twitter app op een tabletIs toch om te janken, die resolutie moet je toch beter kunnen benutten..
Kan je dat niet lezen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dus het ligt niet aan mij dat ik het niet kan lezen?![]()
Brilletje misschien?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dus het ligt niet aan mij dat ik het niet kan lezen?![]()
Als ik niet op vergroten druk niet, aangezien het plaatje zo in elkaar zit dat mijn laptop er een hoopje random streepjes van maaktquote:
Niet met tekst in ieder geval.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:51 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Die twitter app op een tabletIs toch om te janken, die resolutie moet je toch beter kunnen benutten..
Ik bedoel het meer zo als op de iPadquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet met tekst in ieder geval.
140 tekens.
Inderdaad.. Het zijn een hoop random streepjes. Alsof het een ander alfabet is ofzoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:58 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is het inderdaad niet te lezen.
Maak een nieuwe appquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:59 schreef d4v1d het volgende:
Het gaat niet om dat je het kan lezen of niet. Het gaat erom dat het gewoon scaled up is van een telefoon app.. Dat is toch zonde.. Die resolutie en ruimte kan je veel beter benutten.
Ja dat moet je dan maar duidelijker zeggenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:59 schreef d4v1d het volgende:
Het gaat niet om dat je het kan lezen of niet. Het gaat erom dat het gewoon scaled up is van een telefoon app.. Dat is toch zonde.. Die resolutie en ruimte kan je veel beter benutten.
Zijn het niet twee compleet verschillende apps?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:59 schreef d4v1d het volgende:
Nee. Want het is gewoon mogelijk om in één app een tablet versie én een telefoon versie te rammen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zijn het niet twee compleet verschillende apps?
No shit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee. Want het is gewoon mogelijk om in één app een tablet versie én een telefoon versie te rammen.
Die afbeelding die ik poste bedoel je?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
No shit.
Ik heb het over de grafische interface. Die is dusdanig verschillend dat het mij sterk lijkt dat 't de zelfde apps zijn.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:02 schreef essnhills het volgende:
Maar even een gerelateerd onderwerp. Hebben jullie goede ogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |