Daar valt wel iets aan te doen dus.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 03:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Dat niet eens, maar meer laks/luiheid.
In extreme vorm.
Klopt, maar dat stel ik dus constant uit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 03:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Daar valt wel iets aan te doen dus.
Uitstellenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 03:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, maar dat stel ik dus constant uit.
Altijd mooi hè, een doel hebben, dat steeds verder weg komt te staan door je eigen domme fouten.quote:
Thats why were human.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Altijd mooi hè, een doel hebben, dat steeds verder weg komt te staan door je eigen domme fouten.
Kunnen we dat pact niet even uitstellen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:07 schreef FL_Freak het volgende:
We maken een pact. Vanaf nu geen uitstellen meer
http://arcee862.com/newbie.php?user=279947quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:58 schreef Cosmo. het volgende:
Deze stats zijn alleen beschikbaar voor users met minimaal 100 posts
ok..
Mja rustig wel, beetje studeren enzoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles goed aan de andere kant van Emmen?
Ja gaat ook wel goedquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mja rustig wel, beetje studeren enzoHoe gaat het in Emmen
En s'nachts niet meer van de wc af komenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gaat ook wel goedVanavond chill eten bij mijn vader
Chill eten.. geen chili?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En s'nachts niet meer van de wc af komen
Ik las chiliquote:
Yep dan kom jij daar langsquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:22 schreef Amarantha het volgende:
Uhm.. Kom ik daar langs? Ik ga via de StatenwegPaps woont in de Veldlaan. Als ik naar mijn moeder ga dan fiets ik langs het bospad. Die woont ook in Angelslo
Ik ga patat eten. Alweer (quote:
Herkenbaar haha. Ik heb het in ONZ-Stoners ook vaak over etenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Yep dan kom jij daar langs
Ik heb nu honger omdat jij over eten begint![]()
En bedankt
Doe mij eens kapsalon of spare ribs passenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Herkenbaar haha. Ik heb het in ONZ-Stoners ook vaak over eten
Oeh dat is wel erg lekker ja. Spareribs heb ik al een hele tijd zin inquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Doe mij eens kapsalon of spare ribs passen
En dan die gefrituurde aardappels![]()
Waarom ben ik nou geen stonerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh dat is wel erg lekker ja. Spareribs heb ik al een hele tijd zin inMaar gelukkig zijn die er sowieso op de ONZ-meet dus ik ben een gelukkig mens haha!
ONZ-meet is geen stonermeetquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou geen stoner
Godver volgens mij moet ik nog leren lezen c.q wakker worden wat dit gaat niet goed zoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ONZ-meet is geen stonermeetDat is een meeting voor mensen van ONZ
Als Yvonne komt dan durf ik nietquote:
Er gaan sowieso (met mezelf erbij) al 34 mensen heen. Ik kon de vorige keer na de stonersmeet niet eens 18 mensen onthouden lol. Maar toen was ik wel minder lang lid. Nu herken ik ook wel meer leden die ik nog niet heb gemeet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als Yvonne komt dan durf ik niet
Ik heb precies 0 leden gemeetquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er gaan sowieso (met mezelf erbij) al 34 mensen heen. Ik kon de vorige keer na de stonersmeet niet eens 18 mensen onthouden lol. Maar toen was ik wel minder lang lid. Nu herken ik ook wel meer leden die ik nog niet heb gemeet.
Ik alleen stonersmeet en Sardu is hier laatst langs geweest op een Zaterdagavond. Maar toen heb ik niet echt veel met hem gepraat ofzoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb precies 0 leden gemeet
inb4: neuq0nquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik alleen stonersmeet en Sardu is hier laatst langs geweest op een Zaterdagavond. Maar toen heb ik niet echt veel met hem gepraat ofzoOh en Gibson ken ik van real-life
Mag ookquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Te druk met onze eigen vrienden aan t chillen
Meeten!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er gaan sowieso (met mezelf erbij) al 34 mensen heen. Ik kon de vorige keer na de stonersmeet niet eens 18 mensen onthouden lol. Maar toen was ik wel minder lang lid. Nu herken ik ook wel meer leden die ik nog niet heb gemeet.
Gewoon langskomen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als Yvonne komt dan durf ik niet
Wie zijn je twee medereizigers? En hoezo kun je niet alleen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zolang mijn twee medereizigers meegaan, kan ik ook komen.
Waaromquote:
Ollie en Spatie.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wie zijn je twee medereizigers? En hoezo kun je niet alleen?![]()
Gezellig enzo.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
WaaromZodat ze mij kan bannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |