Daar valt wel iets aan te doen dus.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 03:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Dat niet eens, maar meer laks/luiheid.
In extreme vorm.
Klopt, maar dat stel ik dus constant uit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 03:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Daar valt wel iets aan te doen dus.
Uitstellenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 03:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, maar dat stel ik dus constant uit.
Altijd mooi hè, een doel hebben, dat steeds verder weg komt te staan door je eigen domme fouten.quote:
Thats why were human.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Altijd mooi hè, een doel hebben, dat steeds verder weg komt te staan door je eigen domme fouten.
Kunnen we dat pact niet even uitstellen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:07 schreef FL_Freak het volgende:
We maken een pact. Vanaf nu geen uitstellen meer
http://arcee862.com/newbie.php?user=279947quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:58 schreef Cosmo. het volgende:
Deze stats zijn alleen beschikbaar voor users met minimaal 100 posts
ok..
Mja rustig wel, beetje studeren enzoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles goed aan de andere kant van Emmen?
Ja gaat ook wel goedquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mja rustig wel, beetje studeren enzoHoe gaat het in Emmen
En s'nachts niet meer van de wc af komenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gaat ook wel goedVanavond chill eten bij mijn vader
Chill eten.. geen chili?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En s'nachts niet meer van de wc af komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |