Helemaal niet, dat was belachelijk.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ja marcod3j is idd meer van hood bitches uit Almeloeee
Maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Genieten van Ruud terzijde van Avro Sportpanorama
Nee je vond de tekst goed.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Helemaal niet, dat was belachelijk.
Wat doet hij tegenwoordig eigenlijk? Die is onderhand ook al 80 of zo.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pensioneren op de Bahama's.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat doet hij tegenwoordig eigenlijk? Die is onderhand ook al 80 of zo.
Nee, ik zei alleen dat het waar was. Niet per sé goed.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee je vond de tekst goed.
*per sequote:Op maandag 3 februari 2014 23:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, ik zei alleen dat het waar was. Niet per sé goed.
Dus bijbelse teksten zijn niet per se goed.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, ik zei alleen dat het waar was. Niet per sé goed.
NOS.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat dat maar aan Ambro over, dat is zijn rol.quote:
Ok.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Laat dat maar aan Ambro over, dat is zijn rol.
Ik kom moeilijk door Klaagliederen heen inderdaad.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus bijbelse teksten zijn niet per se goed.
Jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is er nog een leuke chick vandaag?
Net 10 seconde afgelopen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh Lauren, is die al geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |