Juist beter dan zo'n overgeplamuurde pop wat ze eerst deed.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:53 schreef Karina het volgende:
Ze gaat er steeds slonziger uitzien ook. Kijk mij eens gewoon zijn.
Dat is het... zij is altijd zo gemaakt bezig met hoe ze over komt op tv... en als mensen dat dan in haar gezicht werpen is madam beledigdquote:Op maandag 3 februari 2014 22:53 schreef Karina het volgende:
Ze gaat er steeds slonziger uitzien ook. Kijk mij eens gewoon zijn.
Dit is het andere uiterste. Ze mag haar haar weleens kammen.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Juist beter dan zo'n overgeplamuurde pop wat ze eerst deed.
Zelfde als bij DWDD, draaimolentje aan gasten met 'expertise'.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet waarom die betweterige troela altijd zoveel zendtijd krijgt
Ze heeft politocologie gestudeerd... alleen dweept ze daar zo mee en wil ze vooral niet als domme seksbom neergezet worden... maar ze gaat dan wel weer naakt op de cover van een blaadje staan... het is een soort Jekyll en Hydequote:Op maandag 3 februari 2014 22:57 schreef maily het volgende:
Ze weet er wel veel van .... daar sta ik toch van te kijken
Miss Chernobyl is er niets bij.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze heeft politocologie gestudeerd... alleen dweept ze daar zo mee en wil ze vooral niet als domme seksbom neergezet worden... maar ze gaat dan wel weer naakt op de cover van een blaadje staan... het is een soort Jekyll en Hyde
Aha dat had ik niet achter haar gezochtquote:Op maandag 3 februari 2014 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze heeft politocologie gestudeerd... alleen dweept ze daar zo mee en wil ze vooral niet als domme seksbom neergezet worden...
Ze is ook geboren in de Oekraine.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:01 schreef maily het volgende:
[..]
Aha dat had ik niet achter haar gezocht
Dnepropetrovsk maniacs ook.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze is ook geboren in de Oekraine.
Misschien scheelt dat iets.
Victoria kan alles.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Koblenko kan wel even president worden.
Dat wist ik wel hoorquote:Op maandag 3 februari 2014 23:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze is ook geboren in de Oekraine.
Misschien scheelt dat iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |