Checkquote:Op maandag 3 februari 2014 23:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, dan gaat ze bij hem op schoot zitten
Jij hebt gewonnenquote:Op maandag 3 februari 2014 23:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bij Kokhalsman ook al bijna.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Vroeger liep ze altijd in strakke shirtjes, die tijd is ook over.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Geef die griet gewoon nooit meer airtime in een programma... altijd hetzelfde hysterische gezeik
Mag ik je nummer danquote:Op maandag 3 februari 2014 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu wil ik ook ChatOn gebruiken. Dat gaat in FullHD
Marianne heeft wel strakke shirtjes.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vroeger liep ze altijd in strakke shirtjes, die tijd is ook over.
Hij gaat over. Ik weet nog wel wat dikke roddelsquote:Op maandag 3 februari 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bel me nu ff, dan gaan we over de andere users roddelen.
Je hebt niet echt gebeld volgens mijquote:Op maandag 3 februari 2014 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij gaat over. Ik weet nog wel wat dikke roddels
Jawel joh, je nam niet opquote:Op maandag 3 februari 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt niet echt gebeld volgens mij
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij gaat over. Ik weet nog wel wat dikke roddels
Die was toch al uit vanwege Merel?quote:Op maandag 3 februari 2014 23:14 schreef Specularium het volgende:
Jezus wat een lekker wijf.
Even mijn broek uittrekken.
Wel een kutbrommer.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:14 schreef Martinello het volgende:
Zou Marianne ook zo'n motortje op haar fiets hebben?
Ik post al 69000 posts lang zonder broek.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had mijn broek al stiekem uit omdat Johannes hier ging posten.
Jij ook al! Ik ben hem achtervolgd vanuit andere topicsquote:Op maandag 3 februari 2014 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik post al 69000 posts lang zonder broek.
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Noem jij je pener zo?quote:Op maandag 3 februari 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alle dames komen op Humberto af.
Ik noem hem Mike de Boerquote:Op maandag 3 februari 2014 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Noem jij je pener zo?
Ik noem hem Jeroen Pauw.
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dus die van jou hangt er altijd slapjes bij
Poeh tachtiger jaren inderdaad denk ik? 1988 - 1994 dus.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
wanneer was dat op TV? Volgens mij was ik toen drie ofzo
Oh, dus 2.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Poeh tachtiger jaren inderdaad denk ik? 1988 - 1994 dus.
Ik heb 24 uur gezien, man, wat een wijf.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Victoria, Merel, je hebt alles al gemist.
Hoogtepunten uit 24 uur met. Je had genoten.
Victoria plast ook nog door de muren heen.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb 24 uur gezien, man, wat een wijf.
Ik niet, en aan de hand van de hoogtepunten heb ik één conclusie: te sjanant voor woorden.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb 24 uur gezien, man, wat een wijf.
Wow ik denk nog dat ik me kan herinneren dat ik het keek, of eigenlijk met mijn oudere broers en zus meekeek... Maar toen was ik nog wel heel jongquote:Op maandag 3 februari 2014 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Poeh tachtiger jaren inderdaad denk ik? 1988 - 1994 dus.
Hier ook vage herinneringen.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Wow ik denk nog dat ik me kan herinneren dat ik het keek, of eigenlijk met mijn oudere broers en zus meekeek... Maar toen was ik nog wel heel jongOf het waren herhalingen.
Ik kan me niet herinneren dat het ooit herhaald is. Dus ik denk dat je het de eerste keer hebt gezien. Heeft blijkbaar wel indruk gemaakt danquote:Op maandag 3 februari 2014 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Wow ik denk nog dat ik me kan herinneren dat ik het keek, of eigenlijk met mijn oudere broers en zus meekeek... Maar toen was ik nog wel heel jongOf het waren herhalingen.
Ik keek voor zuster Ingrid.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kan me ook geen verhaallijnen herinneren, alleen acteurs en de intro.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat het ooit herhaald is. Dus ik denk dat je het de eerste keer hebt gezien. Heeft blijkbaar wel indruk gemaakt dan
Sabrina Starke is goed hoor.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:33 schreef marcodej het volgende:
Muziek , ik zap even naar 1, met jullie welnemen.
Vind ik ook. Helemaal in mijn straatje ook dit soort muziek. Lekker nummer.quote:
Ja marcod3j is idd meer van hood bitches uit Almeloeeequote:Op maandag 3 februari 2014 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen Christelijke rap, dus afgekeurd.
van Glee?quote:Op maandag 3 februari 2014 23:35 schreef maily het volgende:
[..]
Maar toch vind ik het origineel van dit lied lekkerder ....
Irene Moors was vroeger heel aantrekkelijk. Nog steeds wel eigenlijk.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik voor Judith de Bruijn!
Eens wel, misschien ook omdat het best laag gezongen is.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik ook. Helemaal in mijn straatje ook dit soort muziek. Lekker nummer.
Al vind ik haar nu eigenlijk niet zo goed zingen.
Hier heb je d'rquote:Op maandag 3 februari 2014 23:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Irene Moors was vroeger heel aantrekkelijk. Nog steeds wel eigenlijk.
Ik hoor graag iemand die verstaanbaar zingt. Dat lukt haar niet.quote:
Voor de zondag:quote:Op maandag 3 februari 2014 23:33 schreef alors het volgende:
[..]
Net als met Vrouwenvleugel, dat was 93-95
Genieten van Ruud terzijde van Avro Sportpanoramaquote:Op maandag 3 februari 2014 23:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor de zondag:
Nederland 1: Ook Dat Nog! om 20:20![]()
RTL5: Sport aan Tafel 21:30
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |