SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wedstrijd je of acht lijkt me op z'n plaats. Kenneth Perez had gelijk.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:21 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Je bent sneller dan m'n stream man
Op zijn borst, dacht ik. Leek ook wel onbewust aangezien hij bijna op zijn bek ging.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Maar ik zag het niet goed, ik dacht dat BMI gewoon op ze hoofd ging staan
Mwah. Veel fouten.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:21 schreef Merkie het volgende:
Best een behoorlijk niveau deze wedstrijd vind ik voor eredivisie-begrippen.
Balkje?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dat zo'n balkje om iemand anoniem te maken?
Hij komt jou straks ook snoeren.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:25 schreef Syntix het volgende:
Ruben "ik heb heel wat monden gesnoerd" Schaken.
Voetbal kijken en straks de stad inquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:27 schreef The_Groove het volgende:
Avondjes zoals dezeFuck, wat ben ik blij dat de winterstop afgelopen is.
Lekker voetbal kijken en straks lekker VI terugkijken. TOP avond
Eensquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:27 schreef The_Groove het volgende:
Avondjes zoals dezeFuck, wat ben ik blij dat de winterstop afgelopen is.
Lekker voetbal kijken en straks lekker VI terugkijken. TOP avond
Ik moet allemaal shit afmaken dit weekend dus dat lijkt me een heel slecht ideequote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Voetbal kijken en straks de stad in
Ja, dit. Al is het best een vermakelijke wedstrijdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
EensJammer dat het niet de meest geweldige pot is
Nu gaat het wel maar de eerste helft was vreselijkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dit. Al is het best een vermakelijke wedstrijd
De kans dat dit Feyenoord 20 jaar bestaat is niet zo groot.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit Feyenoord gaat nooit kampioen worden, in nog geen 20 jaar
Uh, okquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:36 schreef Saind het volgende:
[..]
dat zei je moeder vannacht ook nog toen ik haat anaal vernederde
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
De kans dat dit Feyenoord 20 jaar bestaat is niet zo groot.
Dan hebben ze de champions leage al een keer gewonnen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit Feyenoord gaat nooit kampioen worden, in nog geen 20 jaar
haat?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:36 schreef Saind het volgende:
[..]
dat zei je moeder vannacht ook nog toen ik haat anaal vernederde
Ik moest hieraan denkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik moest hieraan denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
know'm sayin?
word? word.
[..]
Ik moest hieraan denken
Buiten de bebouwde kom mag dat toch gewoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
[..]
Ik moest hieraan denken
GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat gaat volgens mij over wildplassen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Buiten de bebouwde kom mag dat toch gewoon?
Nee, dat is niet waar.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Buiten de bebouwde kom mag dat toch gewoon?
Neequote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat gaat volgens mij over wildplassen.
Heb je ook Rambam gekeken?
mehquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax gaat weer kampioen worden
grgr
Waar het dit keer nog terecht was ook. Was gewoon een pingelquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Elke keer als iemand valt meteen heel dat stadion schreeuwen
Laat Ajax maar eerst een de lastige uitwedstrijd bij Utrecht winnen, 12:30 uur nota bene.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax gaat weer kampioen worden
grgr
Hahahaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waar het dit keer nog terecht was ook. Was gewoon een pingel
penal en drie keer roodquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waar het dit keer nog terecht was ook. Was gewoon een pingel
Jinxpogingquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Laat Ajax maar eerst een de lastige uitwedstrijd bij Utrecht winnen, 12:30 uur nota bene.
Bovendien heef Utrecht zich versterkt met wereldspits Danny Koevermans en Queseda
Shit, je hebt me doorquote:
Koevermans mag niet eens meedoen johquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Laat Ajax maar eerst een de lastige uitwedstrijd bij Utrecht winnen, 12:30 uur nota bene.
Bovendien heef Utrecht zich versterkt met wereldspits Danny Koevermans en Queseda
okquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Koevermans mag niet eens meedoen joh
Koevermans is nog niet speelgerechtigd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Joh.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Koevermans is nog niet speelgerechtigd.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:44 schreef tompsv18 het volgende:
Immers mag Labyad wel even kapot schoppen
Dit. En het verdedigen komt heel paniekerig over.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:45 schreef Mansjester het volgende:
Feyenoord verliest nu bijna elk duel
hatuh is verlatuhquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:44 schreef tompsv18 het volgende:
Immers mag Labyad wel even kapot schoppen
Ik vind hem een schatjequote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:45 schreef Heeinz het volgende:
De Vrij heeft ook echt de uitstraling van een stuk taart
Dat geeft al aan dat hij niet de juiste uitstraling heeft voor een verdediger.quote:
Jij durft...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:48 schreef GGMM het volgende:
Als Vitesse dit wint is Feyenoord definitief uitgeschakeld voor het kampioenschap.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat geeft al aan dat hij niet de juiste uitstraling heeft voor een verdediger.
Als Ajax zondag wint wel jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:48 schreef GGMM het volgende:
Als Vitesse dit wint is Feyenoord definitief uitgeschakeld voor het kampioenschap.
Precies, vrij gunstig.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gelijkspelletje, niks mis mee
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:51 schreef Mansjester het volgende:
Dat publiek dat standaard gaat schreeuwen terwijl er niks gebeurt
Ze vinden zichzelf erg imponerend.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:51 schreef Mansjester het volgende:
Bal raakte hand... Uiteraard geen strafschop, maar soitquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:51 schreef Mansjester het volgende:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:54 schreef PizzaGeit het volgende:
Jammer dit, Ajax had in de 93ste minuut een onterechte penalty gescoord
piep piep piep piepquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:54 schreef PizzaGeit het volgende:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:54 schreef PizzaGeit het volgende:
Triest.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:54 schreef PizzaGeit het volgende:
piep piep piepquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:54 schreef PizzaGeit het volgende:
Werkelijk?! Ik wist niet dat een wedstrijd dat kon voelen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Een teleurgestelde wedstrijd
Ja gelukkig staat Ajax niet stevig op nr 1quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:54 schreef Cavaliers het volgende:
Ze willen blijkbaar gewoon dat PSV kampioen wordt. Ze maken het ons wel erg makkelijk zo.
Feyenoorder die roept dat een andere club een onterechte pingel krijgt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:54 schreef PizzaGeit het volgende:
Triest van jou bedoel ik dat je zelfs op een avond waar Ajax niet speelt over die club moet praten. Feyenoord niet interessant genoeg of zo?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Klopt, 't is sneu maar Feyenoord heeft geen geld voor de KNJB
Vitesse scoort toch ook vaak in de laatste minuut?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:54 schreef PizzaGeit het volgende:
Moet je nagaan. Wat een inhaalrace.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja gelukkig staat Ajax niet stevig op nr 1
Ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vitesse scoort toch ook vaak in de laatste minuut?
En Twente niet te vergeten.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vitesse scoort toch ook vaak in de laatste minuut?
Ja een echte havenmedewerkerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:57 schreef Syntix het volgende:
whahahaahahahah GVDis dit een feyenoorder zkr die Engels praat?
+1quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:58 schreef manny het volgende:
Prima uitslag dit. Minste punten verdeeld.
wat, de voetballers? Neuh. Wel mogen ze de interviewer een cursusje geven.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:59 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon allemaal Nederlands leren .
Wedstrijdje of vijf.quote:
Lekker belangrijk zeg.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:01 schreef Heeinz het volgende:
Bij 5 wedstrijden schorsing mist BMI de Klassieker.
Dat is sowieso geen verzwakking voor Feyenoordquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:01 schreef Heeinz het volgende:
Bij 5 wedstrijden schorsing mist BMI de Klassieker.
Mad Brabo's, altijd lachen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik niet
Deze mensen wel
[ afbeelding ]
Ik krijg er andere tranen van.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Soms alleen een beetje ongemakkelijk
[ afbeelding ]
Maakte een overtreding op z'n tegenstander en ging vervolgens op hem staan. Het zag er uit alsof hij het met opzet deed dus er zal vast een schorsing aankomen.quote:
Volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit is diezelfde als net toch gewoon?
Jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit is diezelfde als net toch gewoon?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:08 schreef Gramulanion het volgende:
Ik dacht eerst dat Leerdam achter het glas stond.
Dit slaat helaas nergens op.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen spuug is?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:09 schreef Heeinz het volgende:
http://foxsports.nl/video/188432-pelle-twee-punten-verloren.html
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Reporter tegen Koeman: Ben je tevreden?
Koeman: NEE IK BEN KOEMAN XD XD XD XD
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Reporter tegen Koeman: Ben je tevreden?
Koeman: NEE IK BEN KOEMAN XD XD XD XD
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen spuug is?
[ afbeelding ]
De 2 vingers symboliseren de verloren punten van feyenoordquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
kakkerlakken tuig
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:19 schreef pablo1989 het volgende:
Immers heeft geen kans gehad man kneus.
John "hij keek niet naar beneden" de Wolfquote:
Ik denk het niet. Volgens mij zagen die alleen de relatief onschuldige tackle hiervoor.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Al schijnt het dat de arbitrage het waar heeft genomen..
quote:'We moeten als club gewoon proberen het verschil met Ajax in te lopen'
PSV besloot in de afgelopen transferperiode om een andere koers te gaan varen en richtte zich na het vertrek van spelers als Kevin Strootman, Jeremain Lens en Dries Mertens op de jeugd. Stijn Schaars werd gehaald om wat ervaring aan het jonge elftal toe te voegen en de middenvelder wist dat dit seizoen pieken en dalen zou gaan kennen. Hij hoopt dat de fans geduldig blijven.
PSV staat zesde in de Eredivisie en kan het kampioenschap voor dit seizoen wel vergeten. De laatste landstitel dateert alweer van 2008. "Voordat ik naar PSV kwam, heb ik met de leiding over de doorstroming van jeugd gesproken", vertelt Schaars aan Omroep Brabant. "Het heeft gewoon tijd nodig. Dan kun je als PSV wel van alles willen, we moeten als club gewoon proberen het verschil met Ajax in te lopen."'
Bij Ajax bestaat een groot deel van de selectie ook uit zelf opgeleide spelers, maar de hoofdstedelingen zijn wél succesvol. "Maar in Amsterdam komen jongens bij de selectie als ze volledig zijn uitgeleerd. Bij ons moeten ze nog veel leren, terwijl ze al bij de groep zitten", weet Schaars. PSV speelt zondag tegen RKC Waalwijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |