Hey, doe's niet voorkruipenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Ehmmmmmm ja doe maar. Als het mis zou zijn maakt dat zinnetje ook niet zoveel meer uit. 2-10!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:20 schreef Tante_Soesa het volgende:
Mag ik er dan ook gewoon maar in? 25 september
Lquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:22 schreef L-E het volgende:
Goed, dan meld ik me ook maar...
Hahaaaaaa, made you look!
Sorry
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:22 schreef L-E het volgende:
Sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
28-08 is zo'n mooie datumquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:31 schreef Mangostine het volgende:
Ok, dan wil ik ook! Mijn voorlopige NOD UD is 28-08-2014.
Wist ik iddquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:42 schreef Burdie het volgende:
@GM je weet dat een psycholoog niet geschoold is op het gebied van medicatie?ik zou idd lekker wachten op wat de psychiater zegt.
You had me therequote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:22 schreef L-E het volgende:
Sorry
Voor je het weet sta je in de top-10quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:27 schreef Chanty het volgende:
Wow wtf er staan ineens 19 mensen onder mij
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:47 schreef Cygne het volgende:
Mijn man net: 'Ik denk dat ik ook zwanger ben, ik heb een zere tepel!'.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik was vandaag trouwens bij mn psycholoog en die gaf aan dat bv helemaal niet mag met mijn medicatie... Tenminste dat wist ze bijna zeker...![]()
Ik wacht nu maar gewoon af tot mn psychiater terug is, want nu zegt iedereen iets anders en weet ik het niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door ProjSkippy op 01-02-2014 11:27:03 ]
Working on it. Patience my dear.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:37 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ja nog één baby en dan sta ik op nummer 10.Maar ik testte toch pas gisteren positief?
Patience?!quote:
hier had ik ook al wat over gelezen idd! Gaan jullie dan die weekend cursus doen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 07:47 schreef Chanty het volgende:
jeeeey we kunnen de cursus Samen bevallen nog doen. Even foto en verhaaltje van de cursusleidster bekeken en heb er een goed gevoel bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |