Hey, doe's niet voorkruipenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Ehmmmmmm ja doe maar. Als het mis zou zijn maakt dat zinnetje ook niet zoveel meer uit. 2-10!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:20 schreef Tante_Soesa het volgende:
Mag ik er dan ook gewoon maar in? 25 september
Lquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:22 schreef L-E het volgende:
Goed, dan meld ik me ook maar...
Hahaaaaaa, made you look!
Sorry
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:22 schreef L-E het volgende:
Sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
28-08 is zo'n mooie datumquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:31 schreef Mangostine het volgende:
Ok, dan wil ik ook! Mijn voorlopige NOD UD is 28-08-2014.
Wist ik iddquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:42 schreef Burdie het volgende:
@GM je weet dat een psycholoog niet geschoold is op het gebied van medicatie?ik zou idd lekker wachten op wat de psychiater zegt.
You had me therequote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:22 schreef L-E het volgende:
Sorry
Voor je het weet sta je in de top-10quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:27 schreef Chanty het volgende:
Wow wtf er staan ineens 19 mensen onder mij
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:47 schreef Cygne het volgende:
Mijn man net: 'Ik denk dat ik ook zwanger ben, ik heb een zere tepel!'.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik was vandaag trouwens bij mn psycholoog en die gaf aan dat bv helemaal niet mag met mijn medicatie... Tenminste dat wist ze bijna zeker...![]()
Ik wacht nu maar gewoon af tot mn psychiater terug is, want nu zegt iedereen iets anders en weet ik het niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door ProjSkippy op 01-02-2014 11:27:03 ]
Working on it. Patience my dear.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:37 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ja nog één baby en dan sta ik op nummer 10.Maar ik testte toch pas gisteren positief?
Patience?!quote:
hier had ik ook al wat over gelezen idd! Gaan jullie dan die weekend cursus doen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 07:47 schreef Chanty het volgende:
jeeeey we kunnen de cursus Samen bevallen nog doen. Even foto en verhaaltje van de cursusleidster bekeken en heb er een goed gevoel bij
Lekker een relaxdagje doen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:24 schreef Burdie het volgende:
Oh, dit was eigenlijk mijn eerste, ben er namelijk wel een beetje klaar mee intussen. Maar ik ga ervan uit dat het nog minimaal een week of drie duurt
.
On a brighter note: omg, het is februari! 99% kans dat ik deze maand mama word.
Nee de complete cursus, dus 10x2 uur. Ben dan net voor mijn uitgerekende datum klaar.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:21 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
hier had ik ook al wat over gelezen idd! Gaan jullie dan die weekend cursus doen?
Wanneer begin je ermee? Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden, hij leek mij vrij intensief.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:29 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee de complete cursus, dus 10x2 uur. Ben dan net voor mijn uitgerekende datum klaar.
Tof hequote:
Ik vind de yoga al vrij intensief, maar dat is meer omdat het elke week is op maandagavond tot half 10. Ik ben al sowieso niet zo van de wekelijkse activiteiten, maar dan ook nog op maandagavondquote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wanneer begin je ermee? Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden, hij leek mij vrij intensief.
Pijnlijk hequote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
@bolletje, bedankt voor de link, ik.weet ook wat daar staat bij mijn medicatie, en toen zei de gyn ineens, ja maar t mag wel hoor, en dan raak ik in de war.
sertraline heb ik ook gehad, maar dat werkte niet bij mij...
momo ga eens werpen jonguh![]()
![]()
hier wakker geworden met een zeer pijnlijk bekken en stuitje, alsof er iemand met een hamer op mn stuit heeft lopen rammen...
7 april. Vond het wel meevallen. Dat yoga uurtje vind ik altijd zo snel voorbij gaan dus vind die twee uur wel fijn. En ook dat manlief erbij betrokken wordt zo. Maar zal mijn ervaring tzt zeker delenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wanneer begin je ermee? Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden, hij leek mij vrij intensief.
Ik heb zwangerfit gedaan. Wilde wel sporten maar had ook wat last van bekken (en natuurlijk een megabuik) dus vond het wel fijn om dat onder begeleiding te doen. Theoriegedeelte heb ik overgeslagen, dat vond ik idd niet zo nodig.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:32 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Tof he![]()
Aan de tweede(of derde)maal zwangeren: doen jullie nog een cursus? Welke afweging maakten jullie?
En dit was precies wat ik ook ontzettend fijn vond aan die cursus. Sporten, maar ook wat ontspanningsoefeningen en voor mij was dat inderdaad even een momentje rust met buikbaby's.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:24 schreef mignonne het volgende:
Zodat je even een keer per week de volledige aandacht voor deze baby hebt. Dat heb ik namelijk wel gemist bij zwanger zijn van de tweede. Bij de eerste heb je volop de tijd om ermee bezig te zijn etc en bij de tweede ben je al drukker met je oudste kind.
Misschien zijn dat nog meer gratis cms?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:47 schreef DJMomo het volgende:
Het pruttelt hier lekker door zeg maar![]()
![]()
nou goed nieuws zou ik denken! Je lijf doet iets, het komt op gang, hoe t ook gaat, dit heb je maar vast.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:47 schreef DJMomo het volgende:
Het pruttelt hier lekker door zeg maar![]()
![]()
Als je het niet hebt aangeraakt en je hebt je handen goed gewassen is er volgens mij geen probleem. Je moet de bacterie toch binnenkrijgen, die kun je niet inademen. Ik las ook ooit ergens dat de bacterie vooral ook voorkomt bij kittens, maar geen idee of dat kloptquote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:52 schreef Fazzoletti het volgende:
Betekent dat dat er iets gaat komen Mo?![]()
Even egopost hier:
M'n kat heeft vannacht in huis gepoept en ik heb het zonder nadenken net opgeruimdMoet ik me nu heel erg zorgen maken? Heb het natuurlijk niet met m'n handen aangeraakt en m'n handen nu al 5x goed gewassen.
echt stom, kat heeft geen kattenbak want is veel buiten maar omdat ik vroeg naar bed ging zat hij te lang binnen, eigen schuld dus.... Vriendlief is niet thuis dus laten liggen was ook geen optie![]()
Dat dacht ik dus ook, goed wassen zodat je het niet via je mond binnenkrijgt. Maar damnnn ik voel me echt stomquote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:55 schreef Dot. het volgende:
[..]
Als je het niet hebt aangeraakt en je hebt je handen goed gewassen is er volgens mij geen probleem. Je moet de bacterie toch binnenkrijgen, die kun je niet inademen. Ik las ook ooit ergens dat de bacterie vooral ook voorkomt bij kittens, maar geen idee of dat klopt
Het gaat. Ben aan het rommelen met de was enzo. Sjaak en vent zijn ook thuis. En om half vijf worden we verwacht op de verjaardag van SZ. geen idee of ik daar nou zin in heb.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou goed nieuws zou ik denken! Je lijf doet iets, het komt op gang, hoe t ook gaat, dit heb je maar vast.
Lukt het om een beetje te relaxen? Beetje in me cocon te raken. Slappe serie kijken ofzo? Ik noemde dat mijn 'kat onder het struikje' moment.
Sterkte in deze wachtvacuum. Het is zo vervelend.
Binnen nu en twee weken mag ik hopen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:52 schreef Fazzoletti het volgende:
Even egopost hier:
M'n kat heeft vannacht in huis gepoept en ik heb het zonder nadenken net opgeruimdMoet ik me nu heel erg zorgen maken? Heb het natuurlijk niet met m'n handen aangeraakt en m'n handen nu al 5x goed gewassen.
echt stom, kat heeft geen kattenbak want is veel buiten maar omdat ik vroeg naar bed ging zat hij te lang binnen, eigen schuld dus.... Vriendlief is niet thuis dus laten liggen was ook geen optie![]()
Ik werd even heel enthousiast!quote:
Ik kreeg laatst ook een uitnodiging voor een feestje 3 dagen na mijn UD, maar ik acht de kans echt minig dat ik er heen ga. Sowieso niet als Arie er net is en als ik nog niet bevallen ben denk ik niet dat ik 1,5 uur van huis wil zijn... Maar het is het afscheidsfeestje van mijn zus en haar vriend die 15 maanden naar het buitenland gaan, dus ik hoop heel erg dat ze nog een plekje vinden om nog even hier langs te komen voor ze gaan, anders kan ik ze niet goed uitzwaaien.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:03 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Het gaat. Ben aan het rommelen met de was enzo. Sjaak en vent zijn ook thuis. En om half vijf worden we verwacht op de verjaardag van SZ. geen idee of ik daar nou zin in heb.nouja. Bijtijds naar huis. Sowieso Sjaaks Logeertas mss maar even meenemen.
Tnx iig!
Echt standaard? Hier soms, als er bloed moet genomen worden, wordt het meegetest maar anders niet. Bij sommige welquote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:59 schreef Musique het volgende:
Fazz als je het niet met je handen hebt aangeraakt zal ik me niet teveel zorgen maken. En anders vragen of je de volgende keer getest kan worden op toxo. Hier in Frankrijk word ik iedere maand er op geprikt, standaard.
Als je geen zin hebt gewoon lekker niet doen. Laat iedereen maar denken wat ie denken wil. Jouw bevalling.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:03 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Het gaat. Ben aan het rommelen met de was enzo. Sjaak en vent zijn ook thuis. En om half vijf worden we verwacht op de verjaardag van SZ. geen idee of ik daar nou zin in heb.nouja. Bijtijds naar huis. Sowieso Sjaaks Logeertas mss maar even meenemen.
Tnx iig!
Dat had ik ook gedaan een paar maanden geleden. Had toen de vk gebeld en die stelde voor toch voor de zekerheid even bloed te prikken, vaak ben je al resistent voor die parasiet als je jarenlang een kat hebt. Maar dan weet je het zeker.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:52 schreef Fazzoletti het volgende:
Even egopost hier:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:08 schreef DJMomo het volgende:
Kan mijn moeder wel wat aan doen.![]()
Ze belde net om te melden dat ze het volgende week erg druk heeft. En of baby morgen even wil komen. Want dan heeft ze nog t meeste tijd. En ohja dat d'r mobiel al sinds donderdag in de brievenbus (flat, beneden dus) ligt. Dus nu wel leeg zal zijn.
En ja. Dat meent ze nog serieus ook allemaal.![]()
je hebt antibiotica voor verkoudheid?? ( een virus dus) of is er het vermoeden dat je een bacteriele infectie hebt? anders gaat de AB alleen maar meer verzieken dan beter maken...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:20 schreef Take_A_Picture het volgende:
Spees, gefeliciteerd!!! Superleuk
Heb bijgelegen maar het is zoveeeeel!! En mobiel dus kan niet goed alles onthoudenik faal als forumuser
Zag wel de vraag of zwangeren die al een kind hebben nog aan pufclubjes oid meedoen. Ik niet, ik vond het eerste pufclubjes wel leuk en gezellig maar ik had er uiteindelijk niet zo heel veel aan, en daarbij was die cursus van 21.00-22.00u. Ik ben nu vaak om 21.00 al erg gaar. Zwangerfit wil ik niet doen want er doet iemand mee die ik echt heel slecht trek
Ik doe nu nog op dinsdag improvisatiecursus maar de 25e is de laatste les. Daarna ga ik denk ik lekker zwemmen op dinsdagavond.
Zit trouwens aan de amoxiciline, niet vanwege blaasontsteking (want kweek was helemaal schoon) maar hopelijk gaat die verkoudheid eindelijk weg!
ooh oke, ja dan kan AB idd helpen! Hoop dat je er snel vanaf bent en dat je je niet te belabberd gaat voelen vd AB..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:28 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb een holteontsteking, vandaar de AB.
Ik doe nu bij de tweede een cursus "zwanger op herhaling". Speciaal voor vrouwen die al eerder bevallen zijn. Ben erg blij dat ik deze cursus gevonden heb. Inhoudelijk afgestemd op vrouwen die alles al een keer hebben meegemaakt (informatie, maar ook oefeningen etc.) en veel herkenning bij de andere moeders die ook allemaal al een kind hebben rondlopenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:32 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Tof he![]()
Aan de tweede(of derde)maal zwangeren: doen jullie nog een cursus? Welke afweging maakten jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |