SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is ook maar één topic.quote:
Ik heb net toch al gezegd dat het 2-2 wordt. Let eens op man.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:25 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb zojuist 5 euro ingezet op Vitesse DNB
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is ook maar één topic.
Anders hadden we in degene die het eerste was verdergegaan, maar dat is logisch.
Dit idd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb net toch al gezegd dat het 2-2 wordt. Let eens op man.
Prima, dan heb ik in ieder geval mijn inzet terugquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb net toch al gezegd dat het 2-2 wordt. Let eens op man.
Bedankt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:27 schreef Tyron het volgende:
Om half 9 ben ik naar het VI topic.
Dit bericht is bedoelt voor degene die hier vanwege mij aanwezig zijn.
*bedoeldquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:27 schreef Tyron het volgende:
*bedoeldquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:27 schreef Tyron het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom, als je naar Amerikaans Football of basketball luistert is het juist heel fijn dat er wat interactie is, en voor Nederlands voetbal klinkt het bijna altijd kut.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Co-commentaar klinkt bijna altijd ongemakkelijk ja.
Theo Reitsma met Sierd de Vos zou dan wel een gouden combinatie zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom, als je naar Amerikaans Football of basketball luistert is het juist heel fijn dat er wat interactie is, en voor Nederlands voetbal klinkt het bijna altijd kut.
oh,, in dat geval ga ik toch maar kijken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:28 schreef Heeinz het volgende:
Handige wedstrijd voor als je slaapproblemen hebt.
Mis je hem?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kijk bijna nooit meer viquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zet vi aan joh, ik hou dit wel op de stream
flutniveau
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:33 schreef Tassendief het volgende:
Dat is vreselijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:35 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb echt het idee dat John de Wolf dronken is zoals hij soms praat.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:35 schreef alors het volgende:
Oké, ff serieus, dat boeit dus echt helemaal niemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op vrijdag 31-01-2014 om 20:35:05Op een kampioensschaal van 1 tot 10 is deze pot vooralsnog gewoon een 0. #feyvit reageer retweet
Strootgod*quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Immers schiet mis.
Strootman kijkt boos
Ze bestaan allebei niet eens meer.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oké, ff serieus, dat boeit dus echt helemaal niemand
Sympathiek van je.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:38 schreef Shreyas het volgende:
Als het gelijk blijft vind ik het ook prima, maar Feyenoord mag dit ook wel winnen eigenlijk.
nee dat nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Vrije schotkans loeihard over. Zo'n bal moet gewoon beheerst laag in de verre hoek.
Dat was op mijn stream denk ik nog niet gebeurd toen ik posttequote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee dat niet
van der heijden deed een paar simpele kapbewegingen
en hij ging het bos in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |