SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
Aan jou hebben we ook iets.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:03 schreef Krabs2.0 het volgende:
Om het topic alvast goed te beginnen.
lmao altijd mooie dingen van fiverrquote:
Broccoli. Of cherrytomaatjes in een ovenschaal leggen, wat olijfolie, kruiden en knoflook er overheen en dan in de oven.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:18 schreef no1uknow het volgende:
iemand een aanrader wat ik als groente(n) kan eten bij aardappels en een gehaktbal?
Vrijwel allesquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:18 schreef no1uknow het volgende:
iemand een aanrader wat ik als groente(n) kan eten bij aardappels en een gehaktbal?
Beidequote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:49 schreef G.R.S. het volgende:
Valt de deadlift onder lowerbody of upperbody oefening?
LBquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:49 schreef G.R.S. het volgende:
Valt de deadlift onder lowerbody of upperbody oefening?
Neh, voorlopig opgegeven.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:19 schreef fathank het volgende:
Weer geen.nieuwe mascotte en chick
mensen nog hosselen vanavond? Dima?
ligt maar net aan of je ME of DE doetquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:05 schreef G.R.S. het volgende:
Bedankt!
Nou, ik gebruik een upperbody/lowerbody schema. Ik heb ergens gelezen dat je deadlifts en squats niet op dezelfde dag mag doen omdat je je onderrug teveel zou belasten. Kan het zoveel kwaad dan?
Check.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:19 schreef fathank het volgende:
Dima's lijfliedquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Neh, voorlopig opgegeven.
Ik ga binnenkort naar een PUA-bootcamp.
Vanaf dan weer proberen.
morgen vriendquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:19 schreef fathank het volgende:
Eerst squatten en dan deadlift de volgende dag is juist bij mij een probleem vanwege spierpijn aan mijn hamstrings. Als ik deadlifts doe tijdens lowerbody day, hoef ik de volgende dag mijn hamstrings niet te belasten. En als ik eerst upperbody doe dan heb ik veel spierpijn aan borst, biceps en triceps waardoor de oefeningen van lowerbody day wat moeizamer gaan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:09 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe doe je het? Ik vind dag na elkaar ook niet fijn.
Eerst squatten en dan deadliften de dag erna gaat wel imo. Maar als je eerst deadlift heb je de dag erna teveel lower back pumps om en beetje goed te kunnen squatten.
Wat is het verschil?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:44 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ligt maar net aan of je ME of DE doet
squat en deadlift ME op dezelfde dag is vragen om problemen
gewoon iedere dag de biceps knallenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:05 schreef G.R.S. het volgende:
Eerst squatten en dan deadlift de volgende dag is juist bij mij een probleem vanwege spierpijn aan mijn hamstrings. Als ik deadlifts doe tijdens lowerbody day, hoef ik de volgende dag mijn hamstrings niet te belasten. En als ik eerst upperbody doe dan heb ik veel spierpijn aan borst, biceps en triceps waardoor de oefeningen van lowerbody day wat moeizamer gaan.
Fuck dat. Kost een hoop levert niks op. Je moet het doen en niet tr theoretisch benaderen. Doen doen doen. Vaak op je bek gaan hoort erbij who cares. Alleen watjes trekken zzzich daar wat van aan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Neh, voorlopig opgegeven.
Ik ga binnenkort naar een PUA-bootcamp.
Vanaf dan weer proberen.
2 tientjes, valt mee.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Fuck dat. Kost een hoop levert niks op. Je moet het doen en niet tr theoretisch benaderen. Doen doen doen. Vaak op je bek gaan hoort erbij who cares. Alleen watjes trekken zzzich daar wat van aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |