Op welk station sta je?quote:
Stond. Rotterdam.quote:
Keertje meeten met mij en trolletje?quote:
Lijkt me leuk. Maar eerst maar eens de gewone bitmeet. Zo vaak kom ik helaas niet langs Rotterdam.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:08 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Keertje meeten met mij en trolletje?
Trein van 20:05 richting Groningen, aankomst 20:50?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stond. Rotterdam.
Als je nu in de trein naar Utrecht zit kunnen we treinmeeten.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:17 schreef Spatieloos het volgende:
Ik denk dat die gast met 25 BTC sell orders gewoon wil dat de prijs omlaag gaat zodat hij kan bijkopen
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:17 schreef Toto69 het volgende:
Tevens heb ik mij zojuist aangemeld voor een figuratie in de film Gooische Vrouwen deel 2, even afwachten of ze me nodig hebben en of de rol noemenswaardig isga niet naar Amsterdam voor vijf seconden in beeld.
Lijkt me wel lachen als er tekst bij zit bijvoorbeeld. Dus echt een rolletje.quote:
Misschien mag je wel tennisleraar spelen en bij Linda de Mol in de jacuzzi.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:17 schreef Toto69 het volgende:
Tevens heb ik mij zojuist aangemeld voor een figuratie in de film Gooische Vrouwen deel 2, even afwachten of ze me nodig hebben en of de rol noemenswaardig isga niet naar Amsterdam voor vijf seconden in beeld.
Tis sowieso voor scenes in een Amsterdamse Disco.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:19 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Misschien mag je wel tennisleraar spelen en bij Linda de Mol in de jacuzzi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |