quote:
met hippe muziek en alquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:37 schreef Marieke_w het volgende:
I know what you did last summer lijkt het wel....
quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Anyway, team Demi dan maarAl is 't maar om die mooie grote oorbellen
iets met twee honden die om een been vechtenquote:
jawel...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:46 schreef Uccie het volgende:
Ik ben echt doodop, dus ik weet niet of ik veel ga posten
dan juist posten om te voorkomen dat je in slaap valtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:46 schreef Uccie het volgende:
Ik ben echt doodop, dus ik weet niet of ik veel ga posten
Het is wachten tot er eentje struikelt daardoorquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:46 schreef Marieke_w het volgende:
moet Wendy ze het laatste "duwtje" geven???
dus datquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:46 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dan juist posten om te voorkomen dat je in slaap valt
dat, maar wie er wint .... ik durf het niet te zeggenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo, die Souhayla moet er echt uit gewoon
Hij gaat binnenkort Justin Bieber achterna.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:48 schreef Paxcon het volgende:
Oh godver, Monsif is er ook weer zag ik?
Naar Canadaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij gaat binnenkort Justin Bieber achterna.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Die linker kun je bij de uithalen wel 18 tennisballen in haar mond stoppen.
Ook het land uitgezet worden?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij gaat binnenkort Justin Bieber achterna.
nu al een fantastische groei doorgemaakt.....quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
de lat heeft nog nooit zo hoog gelegen
of dat IS van angelaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:51 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
iets dat past bij dat van angela
Hahaha true.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:51 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
iets dat past bij dat van angela
haha jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Piemp heeft een boswachtersblouse/jasje aan.
daarom wil ik ook een dochterquote:
Mag toch aannemen van niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:53 schreef SecretStoryWous het volgende:
Was die jongen met dat roze petje haar vriend?
Mijn vader wilde ook echt geen zoonquote:
Ik heb Nokia al gemaild of ze niet een cd'tje kunnen opsturen met software zodat mijn 3310 eindelijk de code kan herkennen. Nog niks gehoord van hun.quote:
wat flauw van Nokia....quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb Nokia al gemaild of ze niet een cd'tje kunnen opsturen met software zodat mijn 3310 eindelijk de code kan herkennen. Nog niks gehoord van hun.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb Nokia al gemaild of ze niet een cd'tje kunnen opsturen met software zodat mijn 3310 eindelijk de code kan herkennen. Nog niks gehoord van hun.
Ellende!!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:56 schreef vencodark het volgende:
Gut wat ziet die er ineens anders uit.
Wie dionne?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:56 schreef vencodark het volgende:
Ik heb van die andere talentenshows gezien (op zoek naar kruimeltje, op zoek naar ciske enzovoort) en ik vind haar heeel onsympathiek, heel onaardig.quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:58 schreef BabeWatcher het volgende:
Marco: "we hebben"
Hij bedoelt: John heeft en ik mag het van hem zeggen
Oh echt? Ik 'ken' haar alleen van het nationaal songfestival en daar was ze wel wat arrogant, maar dat was heel wat kilo's geledenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:58 schreef Paxcon het volgende:
Waarom? Ik heb van die andere talentenshows gezien (op zoek naar kruimeltje, op zoek naar ciske enzovoort) en ik vind haar heeel onsympathiek, heel onaardig.
Ja kloptquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:56 schreef vencodark het volgende:
vooral haar kaaklijnquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:00 schreef BabeWatcher het volgende:
Dionne moet niet breeduit lachen, die mond is nog echt mannelijk.
die grap maakte ik net ook alquote:
Ik mis iets?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:00 schreef BabeWatcher het volgende:
Dionne moet niet breeduit lachen, die mond is nog echt mannelijk.
Dionne is niet als meisje geborenquote:
O die ja, was het alweer vergeten.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:01 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dionne is niet als meisje geboren
Waaaauw.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:01 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dionne is niet als meisje geboren
Praten is ook niet echt haar dingquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:01 schreef PinkLow het volgende:
Ik ben voor meisje met de krulletjes, lichtgroen vest.. Madelief, zing maar beter niet!
haha jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:01 schreef CherryOnTop het volgende:
Maar wacht even, dat is dus eigenlijk nog gewoon een jongen?
Krijgt al hormonen..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:01 schreef CherryOnTop het volgende:
Maar wacht even, dat is dus eigenlijk nog gewoon een jongen?
maar als je nu een dochter krijgt die een jongen wil zijn??quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:02 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik vind ze geen van allen echt sterk, maar ik gun het Dionne het meest.
dat jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:02 schreef CherryOnTop het volgende:
Zooo slecht in vergelijking met die van net
Madelief kan zichzelf er niet echt in kwijt, zegt zequote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Uiteindelijk wel een goede nummerkeuze voor ze.
Hoeft niet perse vind ik, eigen versie is prima.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:03 schreef Uccie het volgende:
Voor een nummer dat moet spetteren.....kabbelt dit maar een beetje.
Dan verzuipt hij haar waarschijnlijkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:02 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
maar als je nu een dochter krijgt die een jongen wil zijn??
die is de weg kwijtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Madelief kan zichzelf er niet echt in kwijt, zegt ze
in een overdosis wijnquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dan verzuipt hij haar waarschijnlijk
dat is wel teleurstellend, maar ik zou het nooit afstoten.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:02 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
maar als je nu een dochter krijgt die een jongen wil zijn??
eensquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zit me ondertussen suf te googlen van welk dier die print van Nick is.
Groen geel gevlekte schildpadkikkerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
neequote:
Zie je helaas net iets te weinig. Moet je oog voor hebben. Of een kapster die het ziet!quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Luipaard?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Eén beet en je hoort daarna chronisch: Rosaaaaannnnnnnnneeeequote:
Poes heeft trek in brokjes, snel meteen even wijn gepaktquote:
Ik heb zo'n kapsel. Ponyquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zie je helaas net iets te weinig. Moet je oog voor hebben. Of een kapster die het ziet!
quote:
Zeker op die leeftijd. Voor de puberteit kan het er nog uitgroeien. Daarna houd je dat overgewicht de rest van je leven vast.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:10 schreef Murmeli het volgende:
Zooo die middelste heeft wel een maatje teveel. Sneu dat die ouders niet wat beter op haar lijn letten.
Dat is handig, gelukkig drink ik sap, vogeltje drinkt namelijk gewoon mee uit het glasquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Poes heeft trek in brokjes, snel meteen even wijn gepakt
Het wordt in ieder geval lastig denk ik.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:11 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Zeker op die leeftijd. Voor de puberteit kan het er nog uitgroeien. Daarna houd je dat overgewicht de rest van je leven vast.
Wijn is vergif voor poezen. Mijn ouders hadden een kat die koffie dronkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is handig, gelukkig drink ik sap, vogeltje drinkt namelijk gewoon mee uit het glas
thxxxquote:
en dat was geen vergif voor katten?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Wijn is vergif voor poezen. Mijn ouders hadden een kat die koffie dronk
Oooh hihiquote:
Vogeltje mag ook geen alcohol, maar dat drink ik sws niet vaak.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Wijn is vergif voor poezen. Mijn ouders hadden een kat die koffie dronk
Daarom is de zin ook in de verleden tijdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:14 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
en dat was geen vergif voor katten?
zodat ze alsnog gaat huilenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een perfect kind he? Gauw een bos brandnetels in de hand douwen
Ja en nog netjes bedanken ook!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een perfect kind he? Gauw een bos brandnetels in de hand douwen
Roze is natuurlijk nog mooierquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze dacht: als ik mijn haar paars verf valt dat ding in het gezicht niet zo op?
Wat kost zoiets eigenlijk?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat paarse haar vind ik wel wat hebben trouwens. Jammer dat het onbetaalbaar is
Oei, die is nasty xDquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:17 schreef Marieke_w het volgende:
hoe komt ie erbij om die 3 bij elkaar te zetten? Was dat na zijn TIA
Hangt van je lengte af denk ik. Ik gok voor mij 200 euro de eerste keer en daarna elke 2 weken 100 euro om het bij te houden. Maar gelukkig gaat je haar er relatief snel dood van, dus 't duurt niet al te langquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hangt van je lengte af denk ik. Ik gok voor mij 200 euro de eerste keer en daarna elke 2 weken 100 euro om het bij te houden. Maar gelukkig gaat je haar er relatief snel dood van, dus 't duurt niet al te lang
Ik heb 1 keer gekleurde haren gehad, veel te veel werk om bij te houdenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat paarse haar vind ik wel wat hebben trouwens. Jammer dat het onbetaalbaar is
Of ze heeft al lelijke uitgroei.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:21 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ze zagen in de studio ook dat het licht raar viel: even een muts op.
Die lampen erop, het verpest ook alles.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het gaat ook hard met de uitgroei kennelijk
Wowquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hangt van je lengte af denk ik. Ik gok voor mij 200 euro de eerste keer en daarna elke 2 weken 100 euro om het bij te houden. Maar gelukkig gaat je haar er relatief snel dood van, dus 't duurt niet al te lang
Een potje haarkleurig is ong 12 euro per potje, doe je 2 keer mee... maar je moet wel minstens 1 keer in de week bij kleurenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:22 schreef vencodark het volgende:
Dat kleine meisje vond ik eerder wel een schatje.
Ik heb wel errug lang haar hoor. En dik haar.quote:
Dat heb ik ook eens gehadquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:22 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb een keer de onderste lagen van mijn haar knalrood gehad. Was mooi als je dan omgekeerd in het klimrek hing,
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:22 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens gehadDat groeide nog wel oke uit, want je zag het niet echt.
Zit deze kleur in potjes ja? Maar als je het een beetje natuurlijk(er) wil laten ogen, moet het hoe dan ook bij de kapper. Ik schat maar zo in dat dat hier niet is gebeurdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Een potje haarkleurig is ong 12 euro per potje, doe je 2 keer mee... maar je moet wel minstens 1 keer in de week bij kleuren
Denk het wel, maar het ziet er na een paar keer wassen al gelijk wat doffer uit. En onder dat licht lijkt het helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zit deze kleur in potjes ja? Maar als je het een beetje natuurlijk(er) wil laten ogen, moet het hoe dan ook bij de kapper. Ik schat maar zo in dat dat hier niet is gebeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |