Wowquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hangt van je lengte af denk ik. Ik gok voor mij 200 euro de eerste keer en daarna elke 2 weken 100 euro om het bij te houden. Maar gelukkig gaat je haar er relatief snel dood van, dus 't duurt niet al te lang
Een potje haarkleurig is ong 12 euro per potje, doe je 2 keer mee... maar je moet wel minstens 1 keer in de week bij kleurenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hangt van je lengte af denk ik. Ik gok voor mij 200 euro de eerste keer en daarna elke 2 weken 100 euro om het bij te houden. Maar gelukkig gaat je haar er relatief snel dood van, dus 't duurt niet al te lang
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:22 schreef vencodark het volgende:
Dat kleine meisje vond ik eerder wel een schatje.
Ik heb wel errug lang haar hoor. En dik haar.quote:
Dat heb ik ook eens gehadquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:22 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb een keer de onderste lagen van mijn haar knalrood gehad. Was mooi als je dan omgekeerd in het klimrek hing,
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:22 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens gehadDat groeide nog wel oke uit, want je zag het niet echt.
Zit deze kleur in potjes ja? Maar als je het een beetje natuurlijk(er) wil laten ogen, moet het hoe dan ook bij de kapper. Ik schat maar zo in dat dat hier niet is gebeurdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Een potje haarkleurig is ong 12 euro per potje, doe je 2 keer mee... maar je moet wel minstens 1 keer in de week bij kleuren
Denk het wel, maar het ziet er na een paar keer wassen al gelijk wat doffer uit. En onder dat licht lijkt het helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zit deze kleur in potjes ja? Maar als je het een beetje natuurlijk(er) wil laten ogen, moet het hoe dan ook bij de kapper. Ik schat maar zo in dat dat hier niet is gebeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |